loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 33 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

جبهه مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای از نامزدی هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

«ملت شریف و عزیز ایران، به فرموده مقام معظم رهبری که این سال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری نموده‌اند، ما هم بر آن شدیم که با سیل خروشان ملت بزرگ ایران دست در دست هم دهیم و حماسه بزرگی را بسازیم.

 

جبهه مردمی اصلاحات طی ساعت‌ها نشست و افکار سنجی و هم‌اندیشی با گروهها، شخصیت‌های سیاسی و افراد مختلف تاثیرگذار و رایزنی‌های مختلف طی جلسه‌ای با اعضای شورای مرکزی و کمیته‌های مختلف و مسئولان ستادی جبهه مردمی اصلاحات در استانها به این نتیجه رسید که از کاندیداتوری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خاطر تفکر و گرایش میانه‌روی و اعتدال و در دفاع از انقلاب و خط اصیل امام و به پیروی از رهبری عزیز و در دفاع از خون شهدا و ارزشهای اسلامی و دینی، ایشان را به عنوان کاندیدای اول خود مورد حمایت قرار خواهیم داد. چون مشی ما از ابتدا این بود از فردی حمایت کنیم که جدای از گرایش‌های سیاسی و متعلق نبودن به هیچ حزب و گروه و فراجناحی بودن و به دور از افراط و تفریط و برای تقویت کردن اعتدال و وحدت بین همه نیروهای انقلاب و معتقد به قانون اساسی حماسه بزرگی را همراه ملت ایران بسازیم و همه ستادهای فعال خود در تهران و استانها و شهرستانها را برای حمایت از ایشان آماده نموده‌ایم.

 

با توجه به سابقه بسیار ارزنده و شایسته حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و یار همیشگی حضرت امام خمینی(ره) و مرد سختی‌ها و بحران‌ها و یاور رهبر عزیزمان، حمایت نماییم. امید است که این کار ما مورد حمایت حضرت حق قرار گیرد. به امید پیروزی ملت شریف ایران و نابودی دشمنان این مرز و بوم.»

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چهل نماینده در حمایت از هاشمی رفسنجانی نامه نوشتند


بعد از این که امضای نامه توسط بیش از صد نماینده به شورای نگهبان برای رد صلاحیت رفسنجانی و مشایی، خلاف شان مجلس و شورای نگهبان دانسته شد، این بار نامه‌ای در حمایت از هاشمی رفسنجانی دست به دست می‌شود. صادق محصولی نیز از الطاف الهی در سال 1376 سخن گفته است.

بعد از این که امضای نامه توسط بیش از صد نماینده به شورای نگهبان برای رد صلاحیت رفسنجانی و مشایی، خلاف شان مجلس و شورای نگهبان دانسته شد، این بار نامه‌ای در حمایت از هاشمی رفسنجانی دست به دست می‌شود.

برنامه دیشب، «دیروز، امروز، فردا» میزبان محجوب و کوهکن بود. علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس و دبیرکل خانه کارگر در این برنامه گفت: وقتی در مجلس 100 امضاء جمع می شود که فلان کاندید را رد یا تایید کنید چه معنایی دارد؟ امضاء جمع کردن و مصاحبه های مختلف در این مورد ابتدای ماجرا است و وقتی این اتقاق در مجلس می افتد از مردم و کاندیداها چه توقعی باید داشت؟ این قانون شکنی از هر قانون شکنی دیگری خطرناک تر است. تخریب کنندگان باید رسوا شوند تا کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند.


 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرده است که امروز چه شده که اصلاح‌طلبانی که روزی مخالف سرسخت شما بودند برای حضور در صحنه و پاک‌سازی ذهن مردم از خباثت‌هایشان به شما پناه آورده‌اند، کاری که در جریان انتخابات 88 نیز صورت دادند. شما را چه شده است که چند سالی است تبدیل به رهبر معنوی کسانی شدید که چشم دیدن پیشرفت انقلاب را ندارند؟

به گزارش 598 به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

ادامه مطلب ...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 599
  • بازدید کلی : 8,605
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه