loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

از کنار این ساختمان متروکه و مخروبه که عبور می‌کنم هزار وعده به خاطر می‌آورم، هزار قول، هزار تاریخ که مدام به تاریخ دیگر موکول می‌شد تا رسیدیم به پایان اردیبهشت ماه سال 1392.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، به سر در این فضای بزرگ که نگاه می‌کنم نه نشانی از تبلیغ فیلم هست و نه اعلام برنامه، نه روی در و دیوارهایش سانس پخش فیلم‌ها را چسبانده‌اند و نه بوفه‌اش آماده است که به آدم‌هایی که قرار است بیایند و فیلم ببینند، چیپس و تخمه بفروشد.

 

نه صدای بیل و کلنگ کارگرها می‌آید و نه ماشین‌های بزرگ می‌آیند که کیسه کیسه مصالح خالی کنند، مدتهاست درِ این ساختمان بزرگ را بسته‌اند و شاید صدها نفر مثل من دلشان می‌خواهد بداند درون آن چه می‌گذرد، اصلا چیزی می‌گذرد؟!!

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 

 

هاشمی در خاطراتش به دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای بعد از برگزاری انتخابات مجلس سوم اشاره می‌کند.

 

به گزارش آخرین، ایران در دهه 60، شاهد رقابت هایی سیاسی با محوریت جامعه روحانیت مبارز و مجمع روحانیون بود که اوج آن در انتخابات مجلس سوم بود که با پیروزی مجمع روحانیون که در آن زمان به خط امامی و چپ معروف بودند  همراه بود.

هاشمی رفسنجانی که در آن زمان عهده دار ریاست مجلس شورای اسلامی بود در خاطرات خود«پایان دفاع،آغاز بازسازی(خاطرات سال 67)» به این اختلاف‌ها اشاره می‌کند و می‌نویسد:

ادامه مطلب ...

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 50 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانشگاه آزاد اسلامي تلاش گسترده اي را براي تخريب آيت الله هاشمي رفسنجاني آغاز كرده است

به گزارش انتخاب ؛ خبرگزاري آنا ارگان اصلي خبري دانشگاه آزاد اسلامي در چند روز گذشته با انعكاس اخبار مغرضانه و تخريبي تلاش خود را در جهت تخريب آيت الله هاشمي آغاز كرده است

اين خبرگزاري علاوه بر انتشار كامل مطلب شريعتمداري مدير مسئول كيهان كه هر نوع تهمت و افترايي را به آيت الله هاشمي و خاتمي زد با انجام مصاحبه هاي يك جانبه نيز سعي در تخريب هاشمي دارد .

اين خبرگزاري همچنين نامه اي را از سوي اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به شورای نگهبان منتشرکرده كه در اين نامه جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد از ورود انحراف و افرادی که در خط انقلاب قرار ندارند، با شجاعت کامل همچون گذشته جلوگیری نموده و نقش تاثیر گذار خود را در خلق حماسه سیاسی 92 به تمامی ملت شریف ایران اسلامی نشان دهد
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 57 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دولت اول اکبرهاشمی رفسنجانی در سال 68
حسن حبیبی معاون اول - سید محمد خاتمی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی- بیژه نامدار زنگنه نیرو- علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه- مصطفی معین فرهنگ و آموزش عالی - آقازاده وزیر نفت- محمد غرضی وزیر پست تلگراف و تلفن- عبدالله نوری وزیر کشور - محمد سعیدی کیا - فروزش جهاد سازندگی - نژاد حسینیان وزیر صنایع سنگین - نعمت زاده وزیر صنایع - شوشوتری وزیر دادگستری - نوربخش وزیر اقتصاد - کلانتری وزیر کشاورزی - فاضل وزیر بهداشت - محمدعلی نجفی وزیر آموزش و پرورش - علی فلاحیان وزیر اطلاعات - محلوجی معادن - وهاجی وزیر بازرگانی - کازرونی وزیر مسکن و شهرسازی
مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
چهره های سیاسی مختلفی دیروز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند. در این میان مشاهده عزت الله انتظامی بین احمدی نژاد و مشایی در هنگام ثبت نام باعث تعجب حاضران در ستاد انتخابات شد.
آفتاب: در این میان مشاهده عزت الله انتظامی بین احمدی نژاد و مشایی در هنگام ثبت نام باعث تعجب حاضران در ستاد انتخابات شد. 
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 68 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

'تا اعلام حضور یا عدم حضور آیت الله رفسنجانی در وزارت کشور قادر به اعلام نرخ نیستیم. لطفا منتظر بمانید.' 

شبکه ایران / بازدیدکنندگان از سایت رسمی صرافی جلالی، حوالی ظهر امروز با اتفاقی عجیب مواجه شدند. در بخش نرخ اسکناس، این سایت جمله ای به این مضمون نوشته شده است: "تا اعلام حضور یا عدم حضور آیت الله رفسنجانی در وزارت کشور قادر به اعلام نرخ نیستیم. لطفا منتظر بمانید."

یکی از مسئولان این صرافی، در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران، ضمن اعلام هک شدن سایت مذکور، خبر داد که تیم فنی پشتیبانی کننده سایت، در حال رفع مشکل می باشند. وی ضمن ابراز تعجب و تاسف از رویداد اخیر گفت: "نمی دانیم چه کسی این کار را انجام داده است. کار ما بسیار متاثر از رویدادهای سیاسی است، اما هرگز له یا علیه هیچ یک از کاندیداها عمل نکرده و نمی کنیم. چرا که ما دنبال فعالیت سالم اقتصادی هستیم و از سیاست دوری می کنیم."

تصویر صفحه هک شده سایت رسمی صرافی جلالی

 

تصویر همان صفحه، دقایقی پس از رفع هک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 596
  • بازدید کلی : 8,602
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه