loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 36 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/daxu1cv2az25pq2pwuh.jpg

 

هاشمی رفسنجانی: نباید بگذاریم سوء مدیریتها به حساب رهبری و روحانیت گذاشته شود/تخریب، قیچی دولبه ای است که دامنگیرتخریب گران هم می شود

انتخابات - نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: براساس وظیفه دینی و ملی، با توجه به تجربه‌های گذشته ولی برای رفع مشکلات معیشتی مردم، تقویت عقلانیت و اعتدال در جامعه، تأمین آسایش و امنیت و ترمیم سیاست خارجی آمده‌ام.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار  استادان، پژوهشگران، نویسندگان و فضلای حوزه علمیه قم، با بیان این سخنان افزود: پس از پایان 8 سال جنگ تحمیلی که مشکلات عدیده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، کشور را به شدت رنج می‌داد و شرایط عمومی جامعه، به دلیل کسری بودجه، ویرانی‌های به جا مانده در پنج استان جنگ‌زده کشور، وضعیت بد اقتصادی، بیکاری و نابودی زیرساخت‌ها و رکود تولید و کسب و کار، به گونه‌ای بود که تصور قبول مسئولیت اجرایی کشور و بهبود شرایط، بسیار سخت بود، ولی با دست خالی و کمک امام(ره) و رهبری و همت و برنامه‌ریزی‌های عقلانی مسئولان و یاری و همدلی صمیمانه مردم از همه قشرها و قومیت‌ها، توانستیم به تدریج کشور را از ورشکستگی اقتصادی و انزوای جهانی خارج کنیم و امور کشور را به روال طبیعی باز گردانیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه روحانیون، نماد آگاهی و هدایت جامعه هستند و با اشاره به نقش بی‌بدیل آنان به رهبری امام(ره) در بسیج توده‌های مردم علیه ظلم و استبداد در طول تاریخ ایران گفت: نباید سوءمدیریت برخی افراد و جریان‌ها، به پای روحانیت و رهبری انقلاب نوشته شود و باید بتوانیم دست در دست هم با اصلاح تدریجی امور و استفاده از منابع انسانی و طبیعی خدادادی کشور، بار دیگر توان مدیریت حاکمیت دینی را با تکیه بر اسلام و پرهیز از پیرایه‌های انحرافی، با جلب اعتماد و اطمینان مردم به جهانیان نشان دهیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابراز تأسف از تشدید بداخلاقی‌های سیاسی، دروغ‌پراکنی‌ها، شایعه‌سازی‌ها، جعل و تحریف اخبار در سالهای اخیر، به ویژه در آستانه برگزاری انتخابات با هدف تخریب و بدنام کردن رقیب یا رقبا توسط برخی محافل سیاسی خاص و رسانه‌های همسو که بعضاً از بودجه‌های مستقیم یا غیرمستقیم بیت‌المال نیز اداره می‌شوند، گفت: تداوم این‌گونه بداخلاقی‌ها و تخریب‌ها، مانند یک قیچی دو لبه روزی دامنگیر خود آنها نیز خواهد شد که البته نتیجه نهایی آن، آگاهی بیشتر مردم نسبت به کانون اصلی این جریان‌ها خواهد بود.
ایشان افزود: سوءاستفاده‌های سیاسی و جناحی از اعتقادات پاک دینی و باورهای ارزشی مردم طی سالهای اخیر نیز، متأسفانه موجبات سست شدن اعتقادات مردم به‌ویژه جوانان و سوءاستفاده دشمنان اسلام و معاندان داخلی و خارجی را فراهم کرده است.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مذمّت دشنام و بداخلاقی و بی‌ادبی در دین مبین اسلام، به روایتی از زمان پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: شخصی در نزد پیامبر اسلام(ص) به شخص دیگری هتاکی و اهانت کرد آن شخص در جواب اهانت گفت: علیکم‌السلام، پیامبر فرمودند: فرشته‌ای که ناظر این رفتار زشت فرد هتاک است می‌گوید، سلام و سلامتی زیبنده خود توست و تو در نزد خداوند بر فرد هتاک، برتری و رجحان داری.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امروز جامعه، خاطرنشان ساخت: متأسفانه گروه یا جریان‌های سیاسی که در گذشته، با تعریف و تمجیدهای غلط بی‌حدّ و حصر خود، موجبات شکل‌گیری شرایط موجود را فراهم کرده‌اند، امروز به جای اذعان به اشتباهات و جلوگیری از تداوم آن، همچنان اصرار به پیمودن همان مسیر دارند.
ایشان افزود: امیدواریم برای حفظ و تقویت نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که حاصل خون شهدا و مجاهدت مبارزان و ایثارگران و صبر و تحمل خانواده‌های معزز شهداست بتوانیم با وحدت و همدلی و اعتماد، به رفع مشکلات کمک کنیم.
در ابتدای این دیدار برخی از استادان، پژوهشگران و فضلای حوزه علمیه قم دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان داشتند

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 46 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تلقي‌اي که بين توده مردم وجود دارد این است كه دراين مملكت هاشمي همه كاره است.اگراميدي هم به گشايشي در كارهاي كشورباشد بايد هاشمي آستين بالا بزند.شما با اين حرف چقدر موافق هستيد؟ حتي يادم هست قبل از اينكه آمريكا به عراق حمله كند، چندنفر از مردم عادي مي‌پرسيدند كه آيا به ايران هم حمله مي‌شود؟ مي‌گفتيم نمي‌توان پيش‌بيني كرد. مي‌گفتند: اگر هاشمي بخواهد، نمي‌شود!

hashemirafsanjani.ir   - آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از مصاحبه انتقادی و 16 ساعته کیهان با ایشان به این سوال که  "چرا مردم می گویند در این مملکت هاشمی همه کاره است؟" پاسخ داد.

http://upload.tehran98.com/img1/kgtcrbu6mh0ae9ii6phk.jpg

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، متن این سوال و پاسخ بدین شرح است:

* تلقي‌اي كه در بيرون بين توده مردم وجود دارد اين است كه در اين مملكت هاشمي همه كاره است. گرفتاري‌ها زير سر اوست و اگر اميدي هم باشد به اينكه گشايشي در كارهاي كشور بشود، باز بايد هاشمي آستين بالا بزند. اين تحليل هم وجه مثبت و هم وجه منفي دارد. شما با اين حرف چقدر موافق هستيد؟ حتي يادم هست قبل از اينكه آمريكا به عراق حمله كند، چندنفر از مردم عادي مي‌پرسيدند كه آيا به ايران هم حمله مي‌شود؟ مي‌گفتيم نمي‌توان پيش‌بيني كرد. مي‌گفتند: اگر هاشمي بخواهد، نمي‌شود. ولي اگر هاشمي نخواهد، حتماً به ايران حمله مي‌شود! اولاً چرا اين‌گونه تلقي وجود دارد و ثانياً بنظر خودتان چقدر با واقعيت امر تطابق دارد؟

- تبليغات منفي و خصومت‌هاي استكبار و ضدانقلاب زياد است. از اول انقلاب تا 5-6 سال قبل واقعاً در امور مهم كشور و گره‌گشايي‌ها و حل مسايل خيلي موثر بودم. قبل از انقلاب جزو پيشتازهايي بودم كه مسايل انقلاب را خيلي پيگيري مي‌كردم. بعد از انقلاب همه وقت و شبانه‌روز و هر جا كه لازم داشتند، مرا فرستادند. زماني در وزارت رياست مجلس بروم، مرا فرستادند. رياست جمهوري هم به همين شكل بود. غير از مسئوليتهاي خودم، به ديگران هم هر جا مي‌توانستم، كمك مي‌كردم. تا مقطعي نسبتاً اين گونه بود. ولي از وقتي كه از رياست جمهوري آمدم، سعي مي‌كنم كمتر در امور دخالت كنم. الان مي‌بينيد كه مثلاً من در دولت، مجلس، شوراي اقتصاد و كارهاي نظامي تأثير مهمي ندارم. عملاً نيستم، ولي نظراتي دارم كه به آنها مي‌گويم. براي كارهايي كه مجمع دارد، مؤثر هستم و اين مسئوليتم است. در جاهايي هم اگر نياز پيدا كنند که مشورت كنند و يا من احساس كنم كه بايد با آنها مشورت كنم، يا مثل همين مسايل خارجي كه پيش مي‌آمد، اگر كمك كنم، گره‌اي باز مي‌شود، اين كار را مي‌كنم.

منبع: کتاب بی پرده با هاشمی رفسنجانی / ناشر: کیهان/1382

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 42 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

http://upload.tehran98.com/img1/95k2n4uutybupzt5lz71.jpg

 

"سخت ترین روزِ زندگیِ هاشمی"

اول شب خود را به تهران رساندم و تا دربیمارستان قلب ایشان را زنده ندیدم آرام نگرفتم .گرچه درفرودگاه کرمان هم به وسیله تلفن چنین اطمینانی داده بودندولی«شنیدن کی بود مانند دیدن».چند ساعتی که طول کشید از سر معدن باب نیزو تا اتاق سی، سی، یو بیمارستان قلب برسم تمام فکرم در فضای معطر زندگی همرزم و همراه دیرین دوران مبارزاتم ویاروحلاّل مشکلات فراوان امروز و آینده انقلاب می‌گشت...

hashemirafsanjani.ir   - آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره خود از سخت ترین روز زندگی خود نوشت: از لحظه ای که خبر ترور آیت الله خامنه ای را شنیدم تا زمانی که ایشان را زنده ندیدم ، آرام نگرفتم ...

ادامه مطــــلب .....

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 51 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/58sog58d8i8zgtsks1.jpg

 

خبر پايگاه اطلاع رساني آمريكایی (WND) مبني بر پيغام محرمانه جان كري به آيت الله هاشمي رفسنجاني تکذیب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، متن تکذیبیه  مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

در پي انتشار خبري كذب در برخي رسانه هاي داخلي به نقل از پايگاه اطلاع رساني WNDامريكا مبني بر پيغام محرمانه جان كري به آيت الله هاشمي رفسنجاني توضيح ضروري ذيل جهت تنوير افكار عمومي به اطلاع مي رسد.

در آستانه انتخابات رياست جمهوري متاسفانه برخي رسانه هاي مغرض داخلي با اعتقاد به اينكه هدف هر وسيله اي را توجيه مي كند و بدون توجه به منافع و مصالح ملي كشور و صرفا با هدف تخريب و بدنام كردن رقيب انتخاباتي خود علاوه بر خبرسازي و شايعه پراكني داخلي از منابع معاند و ضد انقلاب خارجي نيز كمك گرفته و بلندگوي مطامع و اهداف سوء رسانه هاي مغرض و معاند خارجي مي شوند.

هر چند از رسانه هاي خارجي انتظاري جز دشمني با نظام جمهوري اسلامي ايران نمي رود ولي تاسف انگيز اينكه چرا برخي رسانه هاي داخلي بلافاصله از اخبار منتشره در منابع خارجي كه به مذاق سياسي و جناحي آنان سازگار است استفاده كرده و بلندگوي آنان مي شوند.سوال اساسي از اين رسانه ها اين است كه آيا حاضرند همه اخبار اين رسانه ها عليه همه مسئولان و نظام جمهوري اسلامي ايران را پوشش داده و باز تكرار كنند؟!

دفتر آيت الله هاشمي رفسنجاني با ابراز تاسف از اقدام ضد انساني و اخلاقي اينگونه رسانه هاي داخلي كه بلندگوي رسانه هاي معاند ضد انقلاب مي شوند و تكذيب شديد اين مطلب، حق قانوني خود را براي پيگيرد حقوقي اين موضوع و برخورد قانوني با رسانه هاي خاطي محفوظ مي دارد.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 49 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: براساس وظیفه دینی و ملی، با توجه به تجربه‌های گذشته ولی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، تقویت عقلانیت و اعتدال در جامعه، تأمین آسایش و امنیت و ترمیم سیاست خارجی آمده‌ام.
ادامه مطــــلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 30 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

مهدي محمدي؛

بعید است آيت‌الله رفسنجاني در انتخابات پیروز نشود و نتیجه را بپذیرد/احمدی‌نژاد به عضو ستاد آيت‌الله هاشمی تبدیل خواهد شد

 

يک کارشناس مسائ‫ل سياسي با بيان اينکه بعید است آيت‌الله رفسنجاني در انتخابات پیروز نشود و نتیجه را بپذیرد، گفت: در آینده نزدیک احمدی‌نژاد به عضو ستاد هاشمی تبدیل خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز،مهدی محمدی، کارشناس امور سیاسی با حضور در پایگاه افسران جوان جنگ نرم به سوالات کاربران این پایگاه پاسخ داد.
مهمترين محورهاي اظهارت محمدي به اين شرح است:
- فقط 15 تا 20 درصد از مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها مرتبط است.
- عملیات سازمانهای امنیتی بیگانه بر تولید نارضایتی متمرکز است.
- امروز در موقعیتی هستیم که برخی از شرکت‌های غربی با اطرافیان آيت‌الله هاشمی وارد مذاکره شده‌اند و پیشنهاد کرده‌اند که ما حاضریم هزینه تبلیغات شما را بدهیم، مشروط بر اینکه مواضع شما در مورد موضوع هسته‌ای، سوریه و عراق با منافع آمریکا منافاتی نداشته باشد.
- ‫‫بعید است آيت‌الله هاشمی در انتخابات پیروز نشوند و نتیجه را بپذیرند.
- توان ایجاد آشوب توسط احمدی‌نژاد در حد صفر است.‬
- آيت‌الله هاشمی از طرف پسرش و برخی از عناصر دولت به نامزدی انتخابات کشیده شد.‬
- رفتار احمدی‌نژاد با رفتاری که جریان آيت‌الله هاشمی انتظارش را دارد کاملا تطابق دارد.
- جریان فتنه و دولت از نظر گفتمانی و سازمانی به هم پیوند خورده‌اند.
- واکنش احمدی‌نژاد به رد صلاحیت مشایی همسو با منافع هاشمی است.
- در آینده نزدیک احمدی‌نژاد به یک عضو ستاد ايت‌الله هاشمی تبدیل خواهد شد. ‬
- پارچین اصلا تاسیسات هسته‌ای نیست، بنابراین الزامی نداریم که پارچین را به سازمان بین‌المللی انرژی هسته‌ای نشان بدهیم.
- غربی‌ها اعتقاد دارند که جریان سازش اگر در ایران سر کار بیاید اصلا از ما امتیازی نخواهد خواست.
- روی کار‌آمدن جریان سازش غربی‌ها را به این نتیجه می‌رساند که فشار مفید است.
- اگر غربی‌ها احساس کنند فشار اثر داشته است، فشار قطع نخواهد شد.
- ظرف چند هفته ‌آینده نفاق جریان انحراف تبدیل به کفر خواهد شد و خیلی از پرده‌ها فرو خواهد افتاد.
- مهمترین کار جریان انحراف این است که این پیام را به مردم بدهد که اگر ما سر کار نیاییم آيت‌الله هاشمی سر کار می‌آید.
- جریان انقلاب باید این پیام را به جریان انحراف بدهد که ما قطعا آيت‌الله هاشمی را شکست خواهیم داد، بدون کمک شما!
- کنار کشیدن آيت‌الله هاشمی به نفع کسی غیرمحتمل است.
- معنی حضور آيت‌الله هاشمی در صحنه این است که کسانی که از پس پرده، جریان را مدیریت می‌کنند متوجه شدند که روحانی جوابگوی مطالبات آنها نیست!
- احمدی‌نژاد در چنبره برخی باورهاست که این باورها با ارزش‌های انقلاب و حتی فراتر از آن با باورهای شیعی ما در مورد امامت چندان سازگار نیست.
- اگر ایران در معرض تهاجمی قرار بگیرد، اولین کاری که می‌کنیم این است که "ان پی تی "را پاره می کنیم و میریزیم دور.
- کاندیداهای اصولگرا این‌قدر خردمند و با تقوا هستند که به وحدت برسند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 29 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

گروه سیاسی«خبرگزاری دانشجو» - سپیده نوروزی؛ اردیبهشت 86 بود که حسین موسویان،معاون حسن روحانی و عضوارشد تیم سابق مذاکره کننده هسته ای،از نزدیک ترین یاران هاشمی به اتهام انتقال اطلاعات محرمانه به خارج ازکشوربازداشت شد. حسین موسویان از سال های 60از نزدیکان اکبر هاشمی  رفسنجانی بود و در ابتدای دولت او به منظوربهبود روابط ایران و غرب،راهی آلمان و سفیر ایران در برلین شد.موسویان پس از بازگشت از آلمان،در جایگاه معاون بین الملل شورای امنیت ملی قرارگرفت و در پرونده هسته ای از سال81 تا 84 سخنگویی تیم هسته ای به ریاست حسن روحانی را برعهده داشت. پس از روی کار آمدن دولت نهم، موسویان همراه حسن روحانی به مرکز تحقیقات و استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و درآنجا مذاکرات با طرف های انگلیسی، آلمانی و ژاپنی را ادامه داد. اوایل اردیبهشت86 موسویان به اتهام ارتباطات مشکوک از سوی معاونت ضد جاسوسی اطلاعات بازداشت گردید.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 29 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
جریان پوپولیستی دولت آماده هرگونه عبور بی مهابا از ساختارها و نهادهای نظارتی است/ شجاعت، پایداری بر قانون و تکیه بر افکار عمومی و همراهی با رهبری از مهم ترین محورهایی است که هاشمی را در عرصه سیاست بی بدیل می‌کند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی  گفت:‌ جریان پوپولیستی که برخواسته از جریان دولت است، می‌خواهد با هر نهاد نظارتی برخورد کند و با همین رویکرد صفر یا صد در تلاش است تا کشور را در اختیار بگیرد.

محمد جواد حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد برای حضور و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دست به چه اقداماتی خواهد زد، اظهار داشت: اصولا گفتمان پوپولیستی یکی از ویژگی‌هایش ساختار شکنی است، برای اینکه می خواهد با توده مردم صحبت کند تلاش می کند تمام سدها و موانع را بردارد، این جریان آماده هرگونه عبور بی مهابا از ساختارها و نهادهای نظارتی است.

وی ادامه داد:‌


 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 39 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

فردی خودش‌ را معرفی‌ کرد که‌عضو گروه‌ تروریستی‌ به‌ نام‌ «فدائیان‌ امام‌ زمان‌» است‌ و مأمور ترور من‌ بوده‌...

hashemirafsanjani.ir   - آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره ای از سال 60 به طرح ترور خود توسط گروهی انحرافی موسوم به فدائیان امام زمان(عج) اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، متن خاطره 19 فروردین ماه 1369 ایشان بدین شرح است :

صبح‌ زود، عفت‌ در ادامه‌ حرفهای‌ شب‌ گذشته‌، جروبحث‌ داشت‌. با عصبانیت‌ از خانه ‌بیرون‌ رفتم‌.

مشکل‌ اینجاست‌ که‌ به‌ انقلاب‌ علاقه‌مند است‌ و روزها در ملاقاتها وبرخوردهایش‌ ـ که‌ از کمبودهای‌ کشور انتقاد می‌شود و خوب‌ نمی‌ تواند دفاع‌ کند ـ ناراحت ‌می‌شود و لحظات‌ کوتاهی‌ که‌ من‌ به‌ خانه‌ می‌آیم‌، این‌ گونه‌ مطالب‌ را که‌ رنجش‌ می‌دهد،می‌خواهد با من‌ طرح‌ کند و ناراحتی‌ ایجاد می‌شود.امروز در مجلس‌ بی‌حوصله‌ و کم‌ تحمل ‌بودم‌.
کار مجلس‌، امروز به‌ دلیل‌ نقص‌ کار کمیسیون‌، در دعوت‌ از پیشنهاد دهندگان‌ و نقص‌ طرح‌دوم‌ از لحاظ عدم‌ پیش‌ بینی‌ بودجه‌ اجرای‌ طرح‌، مشکل‌ بود.

بعد از جلسه‌ آقای‌ فرج‌ الله‌ واعظی‌ نماینده‌ ابهر، آقای‌ مجتبی‌ گلگیرساز را آورد و از عدم‌همکاری‌  سپاه‌ گله‌ داشت‌. این‌ فرد [مجتبی‌ گلگیرساز] چند روز قبل‌ خودش‌ را معرفی‌ کرد که‌عضو گروه‌ تروریستی‌ به‌ نام‌ «فدائیان‌ امام‌ زمان‌» است‌ که‌ مأمور ترور من‌ بوده‌. او را به‌ سپاه‌معرفی‌ کردم‌، ولی‌ تاکنون‌ در معرفی‌ گروه‌ پیشرفتی‌ [حاصل‌] نشده‌ است‌. ایشان‌ را با مأموران‌سپاه‌ مواجه‌ کردم‌. به‌ نظرشان‌ آدم‌ صادقی‌ نیست‌. قرار شد تعقیبش‌ کنند تا مطلب‌ روشن‌ شود.

شب‌ مسئولان‌ سپاه‌ و اطلاعات‌ به‌ خانه‌ آمدند و اطلاعاتی‌ از عملکرد ضدانقلاب‌ دادند و ازمأموریت‌ آقای‌ اشراقی‌ در تأمین‌ کردها و نیز در رابطه‌ با افکار آقای‌ بنی‌صدر و نهضت‌آزادی‌ واز حرکتهای‌ ضدانقلابی‌ در بعضی‌ محافل‌ روحانیت‌ و از مشکلات‌ فرماندهی‌ سپاه‌ در رابطه‌ با فرماندهی‌ [کل‌ نیروهای‌ مسلح‌] آقای‌ بنی‌ صدر نگران‌ بودند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نجفقلی حبیبی:

هاشمی متعلق به گروه خاصی نیست/کاندیدای دولت رد شود، به سمت نامزد دیگری متمایل می‌شوند

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه هاشمی رفسنجانی، اصولگرایان، دولت و جبهه پایداری، آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل می‌دهند.

 

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: برای بررسی آرایش سیاسی کاندیدا‌ها تا قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان نباید عجله داشت ولی چنانچه بخواهیم یک جمع‌بندی کلی نسبت به کاندیدا‌ها داشته باشیم، می‌توان گفت که چهار گروه، اصولگرایان، دولت، جبهه پایداری و همچنین مجموعه هاشمی رفسنجانی، آرایش سیاسی انتخابات پیش رو را تشکیل می‌دهد.

 

وی درباره جایگاه اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات نیز گفت: اصلاح‌طلبان تاکنون برای خود کاندیدا‌ی مستقلی را معرفی نکرده‌اند ولی ما شاهدیم که با آمدن هاشمی به حمایت از او پرداخته‌اند.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "هاشمی رفسنجانی فردی فراجناحی است"، ادامه داد: در شرایطی که اصلاح‌طلبان به حمایت از هاشمی پرداخته‌اند، عده‌ای اینگونه برداشت می‌کنند که او کاندیدا‌ی اصلاح‌طلبان است ولی اینگونه نیست؛ هاشمی فراجناحی است و نمی‌توان او را به جریان خاصی ارتباط داد.

 

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه "اصولگرایان هنوز به کاندیدا‌ی واحد نرسیده‌اند"، اظهار کرد: این گروه با توجه به حضور کاندیدا‌های مختلف، هنوز به یک جمع‌بندی کلی نرسیده‌ و به اصطلاح هنوز خود را جمع و جور نکرده است.

 

حبیبی در پایان با بیان اینکه "کاندیدا‌ی شاخص دولت، مشایی است"، گفت: دولت تاکنون کاندیدا‌ی زیادی را معرفی کرده است و چنانچه صلاحیت این کاندیدا‌ها مورد تایید قرار نگیرد، به سمت کاندیدا‌هایی از گروه‌های دیگر از جمله لنکرانی یا جلیلی تمایل پیدا خواهد کرد.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 37 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وزیر کشور خبر داد:

جلسه هیات اجرایی انتخابات با کاندیداهای تائید صلاحیت شده برگزار می‌شود

وزیر کشور از برگزاری جلسه مشترک کاندیداهای تائید صلاحیت شده با اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات خبر داد و گفت که این اتفاق برای اولین‌بار در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تجربه می‌شود.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مصطفی محمدنجار پس از پایان چهارمین جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان با توجه به وظایف قانونی‌اش از مهلت پنج روزه باقی مانده برای بررسی صلاحیت‌ها مطابق قانون استفاده کرد و نامه‌ای هم برای ما فرستادند.

 

وزیر کشور افزود: شورای نگهبان پایان روز سه‌شنبه نتایج تأیید صلاحیت‌های کاندیداها را به ما اعلام می‌کند و وزارت کشور طبق قانون 48 ساعت فرصت دارد تا اسامی کاندیداهای مورد تأیید را به اطلاع عموم و خود کاندیداها برساند.

 

وی اضافه کرد: بعد از بحثی که با اعضای هیات مرکزی اجرایی انتخابات داشتیم، قرار شد در این 48 ساعت جلسه مشترکی با کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برگزار شود و بایدها و نبایدها و نکاتی که برای برگزاری انتخاباتی باشکوه لازم است به اطلاع کاندیداها رسیده شود، به آنها گفته خواهد شد.

 

نجار با بیان اینکه "در این نشست مشترک مباحث مربوط به منشور اخلاقی انتخابات و مباحث قانونی که کاندیداها باید رعایت کنند مطرح خواهد شد و ان‌شاءالله بعد از این نشست اسامی به اطلاع عموم خواهد رسید"، گفت: با توجه به اینکه هیات‌های اجرایی انتخابات پیش از این وجود نداشته و مطابق قانون برای این دوره تشکیل شده است، این جلسه نیز برای اولین‌بار تشکیل می‌شود.

 

به گزارش ایسنا به نقل از واحد مرکزی خبر، وزیر کشور در ادامه اظهار کرد: پس از مهلت 48 ساعته وزارت کشور، تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود و تا 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری فرصت دارند بر اساس قانون تبلیغات خود را انجام دهند.

 

وی همچنین به جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات اشاره کرد و با اشاره به اینکه در این جلسه شیوه‌نامه انتخابات در هشت بند مورد تأیید اعضا قرار گرفت که برای اجرا ابلاغ خواهد شد، افزود: شیوه‌نامه و روش کار هیات‌های اجرایی در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش‌های ارسالی نیز از بخش‌های مختلف قرائت شد.

 

وزیر کشور تاکید کرد: آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات با تشکیل 1040 هیات اجرایی شامل 421 هیات اجرایی شهرستان و 619 هیات اجرایی بخش فراهم شده است و بیش از 66 هزار شعبه اخذ رأی در داخل کشور و 285 شعبه اخذ رأی در خارج از کشور آماده می‌شوند تا در 24 خرداد آرای مردم را با نشاط و شور گسترده اخذ کنند.

 

محمد نجار در پایان به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: افرادی که در انتخابات شوراها رد صلاحیت شده‌اند، چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیات‌های نظارت بر انتخابات تحویل دهند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
معاون بهداشتی وزیر بهداشت در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس:
دولت خودش ناقض قانون جامع کنترل دخانیات است

معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: دولت خودش ناقض اجرای قانون جامع کنترل دخانیات است. وقتی دولت می‌گوید برای اینکه مردم گردشگری را جدی بگیرند باید قلیان بکشند، این نقض قانون است، مگر اینکه بگوییم قلیان دخانیات نیست و شکلات چوبی است.


فاطمه رخشانی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرنگار بهداشت و درمان فارس درباره اجرای قانون جامع کنترل دخانیات به نکات جالبی اشاره کرد و از نبود ضمانت اجرایی برای اجرای این قانون، پایین بودن اطلاعات مردم در مورد حقوق قانونی شان و نقض این قانون توسط دولت که باید مجری آن باشد سخن گفت.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 30 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اختصاصی فارس/ سعید جلیلی در جمع اعضای ستاد دانشجویی:
در تبلیغات، آخرت خود را به دنیای دیگری نفروشید/اولین گام در تبلیغات انتخاباتی نلغزیدن از آرمان‌هاست

نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اولین گام در تبلیغات انتخاباتی را نلغزیدن از آرمان‌ها دانست و خطاب به حامیانش گفت: مبادا در مسیری گام بردارید که آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشید. از این رو تبلیغات انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که به یک گفتمان نمونه و شایسته تبدیل شود.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شب گذشته(شنبه) با حضور در حسینیه شهدای دوکوهه و در جمع پرشور اعضای "ستاد دانشجویی مقاومت رمز پیشرفت" با بیان اینکه خدایا تو شاهدی که این رقابت برای کسب قدرت و تلاش برای فزون کردن مال و ثروت نیست، بلکه می‌خواهیم نشانه‌های دین تو را برگردانیم و اصلاح را در سرزمین‌های تو ظاهر سازیم، تا بندگان مظلوم تو امنیت پیدا کنند و خطوط معطل مانده تو برپا شود، اظهار داشت: آنچه گفتم نه ادعایی از سوی فردی مثل من است بلکه حدیثی از امام متقین علی (ع) است که ایشان رقابت برای خدمت و تلاش سیاسی را در این 4 محور تعریف می‌کنند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 47 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کدخدایی در برنامه "شب آفتابی":
شورای نگهبان بر اساس معیارها احراز صلاحیت می‌کند/باید مصالح عالی نظام را در نظر بگیریم

سخنگوی شورای نگهبان شرایط احراز صلاحیت کاندیداها و مسائل مرتبط با آن را تشریح کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان شب گذشته در برنامه «شب آفتابی» که از شبکه تهران پخش شد، اظهار داشت: جامعه ایران یک جامعه باز سیاسی است و همه مردم و کسانی که دلسوز نظام هستند احساس وظیفه دارند که نسبت به مسائل کلان کشور اظهارنظر کنند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اهل کفاف و عفافم، از زهد فروشی بیزارم

آیا هاشمی طلبه ای متفاوت چه بود؟

 

 

 من از ریا، تظاهر و زهد فروشی ذاتاً متنفرهستم . آنچه را که هستم ، نشان می دهم. بعضی ها را می دانم و بعضی ها را نمی دانم. من خیلی ها را می شناسم و بعضی ها آنچه را که واقعیتشان هست را  نشان نمی دهند . غیر روحانی هم همینطور است . زهد فروشی را بد و گناه  می دانم و آن را  اسلامی نمی دانم . آنچه که هستم ، شفاف است ، زهد فروشی روحانی و غیر روحانی ندارد بعضی ها را می شناسم  که امکانات دارند و مخفی می کنند  و خودشان را در سطح پایین نشان می دهند من اینها را قبول ندارم

 

hahsemirafsanjani.ir  -  آیت الله هاشمی رفسنجانی در  بیان ناگفته هایی از روش زندگی خود گفت: ازابتدا تفاوتی با بعضی از طلبه ها داشتم و آن این بود که من از ریا، تظاهر و زهد فروشی ذاتاً متنفرم، آنچه را که هستم، نشان می دهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، گزیده پاسخ های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۸۲ به کیهان پیرامون نحوه زندگی شخصی خود بدین شرح است :

ادامه مطلب ...

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 33 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حسب وظيفه و انجام تكليف ديني و ملي با توجه به شناختي كه از اوضاع كشور و مسائل و مشكلات داخلي و خارجي دارم وارد اين عرصه شدم.

به گزارش خبرگزاری مهر، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از استادان و دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در تشريح شرايط امروز كشور و نقش اقشار تحصيلكرده جامعه گفت: سخنان استادان عالمانه و در جهت اصلاح امور كشور و مشكلات است و وضعيت خطير موجود نيازمند وحدت و همدلي است.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
"چاره‌ای جز حمایت از هاشمی نداریم"
 
 
مدیر مسئول روزنامه توقیف‌شده توس گفت: هاشمی، هاشمی سال74 نیست.

به گزارش جهان به نقل از نسیم، محمدصادق جوادی حصار مدیر مسئول روزنامه توقیف‌شده توس شب گذشته در جلسه ستاد اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: شعار اصلی اصلاحات، قانون‌محوری و تفکیک قوا است. تفکر اصلاح‌طلبان منطقی است اما در موارد مختلف ترجمه مناسبی از آن ارائه نمی‌شود.

وی افزود: تا زمانی که هاشمی رفسنجانی در مدار تفکر اصلاح‌طلبان حرکت کند از او حمایت می‌کنیم، هاشمی، هاشمی سال74 نیست. شرایط عمومی اصلاح‌طلبان بحرانی است و چاره‌ای جز تن دادن به وضعیت موجود و حمایت از هاشمی نداریم.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 30 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
طائب: هاشمی عامل دشمن نیست
رییس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: انتخابات عرصه حماسه سیاسی است و همه ما باید در برابر آن تمکین کنیم تا فتنه دیگری اتفاق نیفتد و شاهد توطئه‌های دشمن در این عرصه نباشیم.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مهدی طائب در همایش «نبرد حماسی در پیچ تاریخی» در پاسخ به سوالی درباره تاثیر انتخابات ایران بر سوریه اظهار کرد: دشمن در سوریه در باتلاق گیر افتاده است و باید گفت که انتخابات ایران قطعا بر روی سوریه تأثیرگذار است.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا رهبر معظم انقلاب جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای آقای هاشمی امضا کردند تصریح کرد: هاشمی عامل دشمن نیست و رهبر معظم انقلاب می‌خواهد ایشان را برای نظام نگاه دارد، همچنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام همه افکار مختلف جمع شده‌اند، تاکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام یک خروجی مخالف با نظام نداشته است.
وی با اشاره حضور جریان‌های مختلف در روز آخر ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در میان اصول‌گرایان نامزدهای مختلفی وجود دارد اما آنان همچنان بر روی یک نفر تأکید دارند.
این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‌که «رییس‌جمهوری باید بر سر کار بیاید که کشور را با همان سرعت موجود به پیش ببرد»گفت: باید دانست که آقای هاشمی نمی‌تواند این سرعت پیشرفت را در دولت بعدی ادامه دهد.
وی افزود: دشمن پیروزی نخواهد داشت و تنها کاری که می‌تواند بکند این است که مسلمانان را اذیت کند اما به شرطی که به مسلمانی خود پایبند باشیم و دست از آرمان‌های خود برنداریم.
وی اظهار کرد: پیچ تاریخی نقطه‌ای است که برای همگان مجهول و محل نزاع است، یک عده می‌خواهند تاریخ به آن‌جا برسد و عده‌ای می‌خواهند تاریخ به آن‌جا نرسد، اما مهم این است که از ابتدا تاکنون، خط مبارزه‌ای وجود داشته است و در نهایت باید تاریخ از این پیچ عبور کند، جبهه مقابل به دنبال مانع‌گذاری است، ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب تذکر نزدیک شدن به این پیچ تاریخی را به ما داده‌اند.
طائب خاطرنشان کرد:به کار بردن لفظ حماسه از سوی رهبر معظم انقلاب در عرصه سیاسی و اقتصادی بی‌دلیل و بی‌جهت نیست، حماسه در جایی اتفاق می‌افتد که جریان مخالف قوی‌ای وجود دارد و باید برای مقابله با این جریان، حماسه آفرید از این رو باید نامزدهایی که می‌گویند وضعیت اقتصادی را سامان می‌دهیم به معنای حرف خود توجه کنند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 15 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

قنبری در گفتگو با ایلنا:

 

اصولگرایان معتدل از هاشمی حمایت می‌کنند

 

جمع‌آوری امضا علیه کاندیداها در شان نمایندگان مجلس نیست/ ورود هاشمی به عرصه انتخابات معادلات سیاسی اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان بر هم ریخت.

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: جمع آوری امضا در شان نمایندگان مجلس نیست و مجلس باید در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک قوه بی‌طرف عمل کند.

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب که حضور هاشمی بسیاری از معادلات اصول‌گرایان را به هم ریخته گفت: حقیقت این است که با ورود هاشمی به عرصه انتخابات معادلات سیاسی اصول گرایان و اصلاح طلبان بر هم ریخت و آن طوری که قبلا پیش‌بینی می شد از حرکت پیش بینی خارج شد و اصلاح طلبان به دنبال این هستند که با محوریت هاشمی به وحدت بی نظیر خود دست یابند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

بعید می‌دانم غرب در مذاکرات هسته ای حقوق ما را بپذیرد/ مواضع هاشمی در سیاست خارجی مقبول نیست

سخنگوی کارگروه سیاست خارجی جبهه حماسه سازان با بيان اينكه مذاکرات ما با غرب در زمینه هسته‌ای از دولت اصلاحات شروع شد و بنده انتظاری نداشتم این مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: بعید می‌دانم غرب در اين مذاکره تسلیم شده و حقوق ما را بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر از قم، منوچهر محمدی در سلسله نشست های بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد اظهار داشت: ما در قبل از انقلاب اسلامی 99 درصد به غرب وابستگی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی داشتیم که به برکت انقلاب و نظام اسلامی امروز استقلال ایران در سطح منطقه و جهان زبانزد مجامع بین المللی است.

وی با اشاره به مسائل اخیر سوریه تصریح کرد: زمانی که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ایجاد شد، برخی آن را بیداری انسانی خواندند و خواستند جنبه ایدئولوژیک اسلامی آن را کم رنگ جلوه دهند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

کارگزاران ستاد هاشمی را در اختیار گرفته‌اند/ این‌طور باشد اصلاح‌طلبان تجدیدنظر می‌کنند

 

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با انتقاد از ترکیب ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی گفت: ستاد هاشمی فقط از کارگزاران تشکیل شده است و اگر اینطور ادامه یابد اصلاح‌طلبان ناچارند تجدید نظر کنند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ستاد هاشمی رفسنجانی تبدیل به ستاد کارگزاران شده است، گفت: همه گروه‌ها به این موضوع اعتراض دارند و همه ما را ناراحت کرده است؛ فکر نمی‌کردیم که ستاد هاشمی اینگونه شود و فقط اعضای حزب کارگزاران ستاد وی را بگیرند و هیچ گروه دیگری به ستاد دعوت نشود.

وی با بیان اینکه ستاد هاشمی رفسنجانی را تبدیل به ستاد کارگزاران کرده‌اند، تصریح کرد: فکر نمی‌کردیم که ستاد هاشمی اینگونه شود و فقط اعضای حزب کارگزاران ستاد وی را در اختیار بگیرند و هیچ گروه دیگری به ستاد دعوت نشود. شدیداً به این موضوع اعتراض داریم و اعتراض خودمان را خدمت هاشمی اعلام می‌کنیم.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: اگر اینطور باشد همکاری برای گروه‌های اصلاح‌طلب مشکل می‌شود که فقط ستاد انتخاباتی متشکل از اعضای کارگزاران باشد و باقی گروه‌ها هیچ کاره باشند؛ این مسئله برای باقی گروه‌ها سنگین است و به این مسئله واکنش نشان خواهیم داد. 

"قرار بر این نبود که ستاد فقط از یک گروه خاص تشکیل شود، بلکه قرار بود از همه فکرها و گروه‌ها استفاده شود، اما متاسفانه چنین نشد و فقط یک عده خاصی آمدند تا ستاد را اداره کنند. اگر اینگونه ادامه پیدا کند، ما اعتراض داریم و سریعاً می‌خواهیم که نسبت به این قضایا واکنش نشان داده شود. اگر قرار بود همین افرادی که مورد انتقاد برخی از گروه‌های  اصلاح‌طلبی هستند، در راس این قضایا قرار بگیرند، فایده ندارد و به این قضایا معترض هستیم."

فومنی تصریح کرد: ضمن احترامی که برای هاشمی داریم و معتقدیم که تنها فردی است که می‌تواند جریان اصلاحات را رهبری کند و در این موقعیت حساس هدایت این جریان را به دست گیرد، ولی اعتراض شدید خودمان را به ترکیب ستاد هاشمی اعلام می‌کنیم و این ترکیب را قبول نداریم.

وی با تاکید بر اینکه اکثر اصلاح‌طلبان از ترکیب فعلی ستاد انتخاباتی هاشمی ناراضی هستند و به این موضوع اعتراض دارند، خاطرنشان کرد: اگر اینطور باشد مجبوریم تصمیم دیگری بگیریم و اگر فقط افراد خاصی باشند که بخواهند گروه‌ها را اداره کنند نسبت به این قضایا واکنش شدیدی نشان خواهیم داد و نسبت به آن با هیچ کس تعارف نداریم. چرا که باید همه گروه‌ها مورد مشورت قرار بگیرند نه اینکه فقط از یک گروه خاص انتخاب شوند و این یک اشکال جدی است.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات اضافه کرد: اگر قرار بود که فقط تیم کارگزاران ستاد ایشان را تحویل بگیرند، از اول اعلام می‌کردند تا همه از قبل مطلع بودند.آقای هاشمی یک فرد فراجناحی و فراتر از احزاب، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مردی برای همه فصول است. نمی‌توان هاشمی را فقط به یک گروه خاص منحصر کرد؛ حال اینکه گروه خاصی قصد دارند وی را مصادره کند که به نظر من کار نادرستی است.

فومنی در انتها تاکید کرد: اگر ترکیب ستاد به این شکل باشد و تغییری نکند، گروه‌های اصلاح‌طلب ناچارند که تجدیدنظر کنند و تصمیم جدی‌تری روی این قضایا بگیرند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سخنی مبنی بر صفر بودن نظارت در انتخابات شوراها صحیح نیست

علی لاریجانی گفت: نکته‌ای که آیت‌الله جنتی به آن اشاره داشتند مبنی بر اینکه نظارت در مورد انتخابات شوراها در حد صفر است، اطلاع صحیحی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به صحبت‌های روز گذشته رئیس شورای نگهبان در نماز جمعه تهران در خصوص نظارت مجلس بر صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: قطعا ایشان یکی از شخصیت‌های مورد احترام برای همه هستند. عرض من نیز به این مسئله مربوط است که مطلب به طور کامل روشن شود. نکته‌ای که ایشان به آن اشاره داشتند مبنی بر اینکه نظارت در مورد انتخابات شوراها در حد صفر است، اطلاع صحیحی نیست.

وی ادامه داد: شما همگان می‌دانید که تا دو روز پیش پرونده‌ها در هیئت‌های اجرایی توسط دولت مورد رسیدگی قرار گرفته و از دو روز پیش نظارت کار خود را توسط نمایندگان شهرها و استان‌ها آغاز کرد. به محض اینکه این زمان فرا رسید همه نمایندگان روزهای پنجشنبه و جمعه وقت خود را صرف همین امر کردند. مجلس روز پنجشنبه خود به خاطر اعمال نظارت صحیح بر امر انتخابات شوراها جلسه علنی نداشت و تا آنجا که من اطلاع دارم همه نمایندگانی که درگیر این موضوع بودند در شهرها و استان‌های خود مشغول رسیدگی به این موضوع بودند و تمام وقت روز پنجشنبه و جمعه آنها صرف همین موضوع شد و حتی جلسه امروز مجلس که با تاخیر شروع شد به دلیل این بود که نمایندگان تا آخر وقت شب گذشته نمایندگان مشغول نظارت در این حوزه بودند و نتوانستند امروز خود را به موقع خود را به مجلس برسانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این حرف، حرف دقیقی نیست چرا که تمام بدنه مجلس درگیر نظارت بر امر شوراهاست و به نظر می‌رسد اطلاعات درستی در اختیار رئیس شورای نگهبان قرار نگرفته و باید به این مسئله توجه شود که مسئله شوراها برای مجلس شورای اسلامی مهم است و نظارت آن توسط نمایندگان به طور دقیق انجام خواهد شد که تا حقی از شخص و کسی ضایع نشود در همه زمینه‌ها که قانون مشخص کرده نظارت نمایندگان مطابق قانون انجام خواهد شد و نباید نگرانی به جامعه القا شود.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
هاشمی با کهولت سن صلاحیت کشورداری را ندارد/ مردم ایران نیازمند هوای تازه هستند

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هاشمی با کهولت سن خود صلاحیت کشورداری را ندارد، گفت: مردم ایران روحیه ارتجاع و بازگشت به گذشته را ندارند و شعار هاشمی برای بازگشت به دولت سازندگی بی‌فایده است.

محمد دهقان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با تاکید بر اینکه مردم ایران روحیه برگشت به عقب را ندارند، اظهار کرد: اگر چه شورای نگهبان وظیفه احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات را بر عهده دارد اما به عقیده بنده هاشمی صلاحیت حضور در صحنه انتخابات را ندارد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم کهولت سن هاشمی بوده که اجازه کشور داری را به نحو صحیح به وی نمی‌دهد، ریاست جمهوری جایگاهی اجرایی بوده که نیازمند تکاپو و نشاط است و هاشمی با کهولت سن خود صلاحیت کشورداری را ندارد.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 367 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پاسخ لاریجانی به دبیر شورای نگهبان درباره نظارت نمایندگان بر انتخابات شوراها

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان نظارت دقیقی بر انتخابات شوراها دارند، گفت: اینکه گفته شده نظارت در مورد انتخابات شوراها صفر است درست نیست و به نظر می‌رسد اطلاعات درستی به ایشان (جنتی) نرسیده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز(شنبه) با اشاره به سخنان روز گذشته آیت‌الله جنتی خطیب نماز جمعه تهران، اظهار کرد: قطعا ایشان از شخصیت‌های مورد احترام همه است؛ عرض بنده هم مربوط است به اینکه مطلب کاملا روشن شود.

 

وی تصریح کرد: نکته‌ای که ایشان فرمودند نظارت درمورد انتخابات شوراها صفر است، (براساس) اطلاع درست نیست.

 

رئیس قوه مقننه خاطر نشان کرد: شما همگان می‌دانید که تا دو روز پیش که اصلا پرونده‌ها در هیات‌های اجرایی توسط دولت رسیدگی شده از دو روز پیش نظارت کار خود را آغاز کرد که توسط نمایندگان شهرها و استان‌ها است؛ لذا به محض اینکه این زمان فرا رسید همه نمایندگان روز پنجشنبه و جمعه همه وقت خود را صرف همین امر کردند.

 

لاریجانی افزود: یعنی پنجشنبه مجلس به خاطر همین بحث نظارت درست داشتن بر انتخابات شوراها جلسه علنی نداشت. در واقع تا آنجایی که اطلاع دارم همه نمایندگان که درگیر این موضوع بودند در شهرهای خود و در استان‌ها مشغول رسیدگی به این موضوع بودند و تمام وقت پنجشنبه و جمعه را صرف این مسئله کردند و حتی امروز جلسه علنی با قدری تاخیر آغاز شد؛ به خاطر این که تا آخر شب نمایندگان مشغول این امر بودند و نتوانستند به موقع خود را برسانند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین این حرف دقیقی نیست؛ چرا که همه بدنه مجلس الان درگیر نظارت بر امر شوراهاست. به نظر می‌رسد اطلاعات درستی به ایشان نرسیده و باید توجه کرد که ما مسئله شوراها را در کشور مهم می‌دانیم و نظارت آن توسط نمایندگان دقیق انجام می‌شود که حقی از کسی ضایع نشود و در همه زمینه‌هایی که قانون مشخص کرده نظارت نمایندگان مطابق با آن خواهد بود و نباید نگرانی به جامعه القاء شود.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
وضعیت امروز کشور نتیجه همه مدیریت‌های قبلی است
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان باید مراقب باشند که برنامه به تنهایی کفایت نمی کند، کسی باید برنامه دهد که کارنامه او نیز ضمانت اجرایی برنامه‌هایش باشد. ضمانت نیز به حرف نیست، بلکه اگر در عمل ثابت کرد مردم باید قبول کنند. همه منتقدان می‌توانند من را نقد کنند، اما باید اجازه دهند من هم نقد کنم. نقد من این است که وضعیت امروز کشور نتیجه همه مدیریت‌ها تا الان بوده است.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/7xfweg3zowxiz3zomc73.jpg

رئیس جمهور سابق کشورمان از ستاد ملی جوانان اصلاح طلب خواست برای هاشمی رفسنجانی تبلیغ کنند.

 

به گزارش نامه، سیدمحمد خاتمی با بیان اینکه جناب آقای هاشمی رفسنجانی مناسب ترین شخصیتی است که می تواند حضورشان مؤثر باشد و با برنامه های جدید و دیدگاه های جدید نقش بسیار مهمی را می توانند داشته باشد گفت: ایشان با نقشی که در انقلاب و نظام داشته اند، عنایت ویژه ای که امام به ایشان داشتند، تجربه فرماندهی جنگ، دو دوره ریاست جمهوری و بعد حضور در متن جریانات و همراه و خیرخواه رهبری و نظام، این ها همه نکات مثبت است. مهم تر این که همه آن برنامه ها و جهت گیری ها باید با هماهنگی رهبری باشد که جناب آقای هاشمی در این مورد تواناتر از همه اند.
ادامه مطلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 36 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/r6vco7uu3wz2z8xc2nqb.jpg

 

شرط عدالتِ امام جمعه چیست؟

نمازجمعه جای مورد اعتماد مردم است و مردم باید حلّ مشکلات خود را در آنجا ببینند هرجا نمازجمعه درست اجرا شود، مؤثر است

آیت الله هاشمی رفسنجانی؛با بیان اینکه تریبون مقدس نماز جمعه باید پل میان مردم و نظام باشد ؛ تاکید کرد : یکی از گناهان بزرگ این است که از دین در مسائل داخلی خود اهل دین استفاده ابزاری کنیم ؛ خطیب جمعه منصب رسمی و حکومتی است و از طرف حاکم تعیین می‌شود، نماینده و سخنگوی نظام است ولی چون باید عدالت داشته و مورد وثوق مردم باشد و مردم حاضر باشند نماز خود را به او اقتدا کنند باید از مسائل مردم بگوید که اگر چنین نکند قطعا از شرط " عدالت " امام جمعه خارج می شود .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی؛گزیده سخنان ایشان در بیان نقش نماز جمعه و جایگاه امام جمعه بدین شرح است :

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 29 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به تماس تلفنی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب برای ورود به صحنه انتخابات گفت: شنیدیم که ظاهرا ساعت ۱۷ از دفتر مقام معظم رهبری پیامی به وی دادند که بعد از آن وی به سمت وزارت کشور حرکت کرده است.جزییات جدید ازتماس هاشمی بارهبر انقلاب

علی مطهری در گفت وگو با خانه ملت؛ با بیان اینکه به دنبال تاکید بر درخواست های قبلی خود از آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص ورود به صحنه انتخابات، صبح روز شنبه به همراه ۷ نفر از اعضای ائتلاف صدای ملت نزد وی رفتیم، گفت: ساعت ۱۰.۳۰ صبح به وی اعلام کردیم که علت ضرورت ورود شما به صحنه اتنتخابات روشن است و خود شما علت این  ضرورت را بهتر از ما می دانید.روایت مطهری از تماس هاشمی با رهبر انقلاب

نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از میان آن جمع من به عنوان اولین نفر صحبت می کردم ،افزود: به آقای هاشمی گفتم که نظر شخصی من این است اگر این  مدیریت و این نگاه سیاسی و فرهنگی یک دوره دیگر در کشور حاکم باشد ممکن است انقلاب یک آسیب جدی ببیند، بنابراین وظیفه است که شما وارد شوید.

وی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی پاسخ داد؛ من آماده ثبت نام هستم اما باید از عدم مخالفت مقام معظم رهبری مطمئن شوم، چون در صورت مخالفت ایشان با کاندیداتوری من، ورودم به صلاح کشور نیست.

مطهری با بیان اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که من شب گذشته با رهبر معظم انقلاب صحبت کردم و قرار است نظر خود را تا امروز به من اعلام کنند، تا نزدیک ظهر که نزد آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم خبری نشد، بنابراین گفتیم خود شما دوباره تماس بگیرید.

وی با بیان اینکه آقای هاشمی گفت مشکلی ندارد من این کار را خواهم کرد، افزود: آقای هاشمی گفت که برای گرفتن نتیجه؛ صبح هم تماس گرفتم که گفتند حضرت آقا در حال سخنرانی هستند بعدا تماس می گیریم اما تا الان تماسی گرفته نشده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: البته آقای هاشمی در جلسه با گروه دیگری گفته بود اگر لازم باشد خودم خدمت رهبری رفته و تکلیف موضوع را روشن می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه نزدیک ظهر از جلسه با آقای هاشمی خارج شدیم ومن در حال نا امید شدن از ثبت نام وی بودم، گفت: حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ روز شنبه به من خبر دادند که آقای هاشمی برای ثبت نام حرکت کرده و شنیدیم که ظاهرا ساعت ۱۷ از دفتر مقام معظم رهبری پیامی به وی دادند که بعد از آن وی به سمت وزارت کشور حرکت کرده اما من نمی دانم که آن پیغام چه بوده است./ 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 22 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

محسن غرویان: «قم» هم با هاشمی است؛ از مراجع تا مردم کوچه و بازار

بعضی از مطالب را نمی توانیم صریحاً بیان کنیم.ولی حمایت از هاشمی به طور ضمنی و اجمالی در سطح مراجع وجود دارد.رهبری هم با حکمی پنج ساله،مجدداً آقای هاشمی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت منصوب کردند و این برای ما ملاک است
عصر ایران؛ هومان دوراندیش - محسن غرویان، چندصباحی بود که از اظهار نظرهای سیاسی فاصله گرفته بود و سرگرم کارهای نظری‌اش بود. اما تنور داغ انتخابات ریاست جمهوری، او را هم از کنج فراغت به متن سیاست کشانده است.
وقتی با او تماس گرفتم، این بار دیگر نگفت درگیر کتاب و دفترم هستم. برعکس، گله کرد که چرا "دیر به دیر به یاد ما می افتید!"

غرویان می گوید کاندیداتوری هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، با استقبال مراجع تقلید و روحانیان و طلاب مواجه شده و شوق و شادی را به میان مردم کوچه و بازار شهر قم آورده است.

وی با اینکه می گوید نقش "تخریب هاشمی" را در رقم خوردن نتیجه انتخابات نباید دست کم گرفت، ولی از فحوای کلامش پیداست که هاشمی را رئیس جمهور بعدی ایران می داند.
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دلایل حضور اصلاح طلبان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، احتمال کناره گیری برخی از کاندیدهای اصولگرا و مستقل به نفع هاشمی، بررسی کارنامه دولت اصلاحات از محورهای گفتگوی مهر با معصومه ابتکار است که در زیر می آید :
 
 
معصومه ابتکار،دبیر کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نخستین زن ایرانی است كه پس از انقلاب ۱۳۵۷ وارد هیئت دولت شده‌است. او بیشتر به‌خاطر نقش خود در تصرف سفارت آمریكا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و ۸ سال ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی معروف است.
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مجتبی ذوالنور گفت: آقای احمدی‌نژاد پیچیده عمل می‌کند و اعمال و رفتار ایشان قابل پیش‌بینی نیست و هر روز ممکن است کار جدیدی از ایشان سر زند

وی مدعی شده احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای به عقب افتادن انتخابات تماس داشته و افزوده است: اینجا است که جنگ زرگری وی که تاکنون با هاشمی مطرح بوده فراموش شده و دو جریان به ظاهر متضاد برای هدف مشترک به وحدت می‌رسند.

 

به گزارش صراط، جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اذعان بر احتمال بروز بداخلاقی‌هایی از سوی احمدی‌نژاد در صورت عدم تأیید صلاحیت مشایی عنوان کرد: ممکن است وی با عزل تعدادی وزیر بخواهد دولت را از نصاب قانونی انداخته و یا حتی به استعفا روی آورد.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مدیرعامل خبرگزاری آریا گفت: اگر هاشمی در حلقه اپوزیسیون بازی کرده و تصویر مطلوب آنها را بر خود بپسندد حتما زیان خواهد وقماری بی حاصل در آخرین فرصت براه انداخته که عقلا او را سرزنش خواهند نمود.
 
 
 
 
 

شبکه ایران / امیر محبیان، مدیرعامل خبرگزاری آریا، در مورد ورود هاشمی به عرصه انتخابات گفت: حضور هاشمی بیگمان به عنوان یک عنصر تاثیر گذار در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی می شود. اما حضور وی برای رقم زدن سرنوشت او در این عرصه تنها گام نخست و ساده کار است. به گمانم هاشمی دو فاز جدی دیگر را فراروی خود دارد، نخست، فاز پیروزی در انتخابات و دوم، در صورت پیروزی اداره کشور در شرایط متحول شده جدید و توقعات افزون شده آنهم در سنی که معمولا سن بازنشستگی است.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 19 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
رد صلاحیت مشایی و هاشمی مطالبه عمومی است

 

سخنگوی جبهه پایداری ردصلاحیت مشایی و هاشمی را مطالبه عمومی از شورای نگهبان دانست.

به گزارش رجانيوز، سید امیر حسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌‌وگو با فارس با بیان اینکه انتظار می‌رود شورای نگهبان صلاحیت نامزدها که عوامل و مجرمین فتنه و انحراف هستند، تایید نکند، تصریح کرد: در صورتی که مشایی و هاشمی رد صلاحیت شوند و حضور آنها در انتخابات منتفی باشد، دلیلی نمی‌بینیم که نظر خود را درباره نامزد اصلح که مورد وثوق علماست تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه جبهه پایداری انتظار برخورد قاطع شورای نگهبان با عوامل فتنه و انحراف را دارد و انتظار مطالبه عمومی است، تصریح کرد: امیدواریم شرایط سرگردانی جامعه فراهم نشود.
 
قاضی‌ز‌اده با اشاره به کارناوال هاشمی و مشایی مقابل وزارت کشور، تصریح کرد: با توجه به تجمعی که مقابل وزارت کشور صورت گرفت آمادگی فتنه در عوامل فتنه و انحراف مشهود بود.
 
قاضی‌زاده اظهارات منتسب به خود درباره جلیلی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت: مواضع جبهه پایداری درباره برادرمان آقای جلیلی روشن است.
 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چگونگی تشکیل ستادهای انتخاباتی هاشمی/ حرکت هواداران جلوی وزارت کشور خودجوش بود

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی و فرآیند تشکیل ستادهای انتخاباتی، معرفی مسئولان ستادها، تهیه برنامه ها و برگزاری نشست آیت الله هاشمی رفسنجانی با خبرنگاران، هماهنگ بودن تجمع هواداران آقای هاشمی جلوی ستاد انتخابات کشور را تکذیب کرد.
ادامه مطلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 35 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 
 
 
 
مهم‌ترین ویِژگی آیت‌الله هاشمی هنر گوش دادن است
 
 

با سپردن امور به متخصصان می‌توان از بحران‌های اقتصاد عبور كرد/ تحریم ها تنها دلیل وضعیت اسفناك امروز اقتصاد ایران نیست.

اكبر تركان مهمترین چالش امروز اقتصاد ایران را انحلال شوراها از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور اعلام كرد.

ادامه مطلب ....

مدیــــــــــــــریت بازدید : 24 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرنوشت «ایران» به «آخرین فصل زندگی سیاسی هاشمی» گره خورده است

هاشمی تنها فردی است که اجماعی حول شخصیت او وجود دارد و می‌تواند وضع ایران را برگرداند به ماقبل وضع ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد. یعنی آرزوی ما این است که برگردیم به همان وضع سال 84 و این تلفات سال‌های اخیر را به حافظه تاریخ بسپاریم که دیگر آنها را تکرار نکنیم. عملکرد احمدی‌نژاد به مردم ایران این درس را داده است که ما نباید داشته‌ها و سرمایه‌های ملی‌مان را در سر بزنگاه‌ها، صرفا برای شعارهایی توخالی و پوشالی همچون انتقال پول نفت به سر سفره‌های مردم، قربانی کنیم.
ادامه مظلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 40 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
ارسلان فتحی پور که تا امروز ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با گروههای مختلف دیدار و گفتگو داشته است، در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای این دور از انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای انصراف خود را اعلام کرد.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان فتحی پور با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم انصراف داد اما دلیلی برای آن ذکر نکرد.

متن بیانیه ارسلان فتحی پور به این شرح است:

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
جبران خسارت‌های وارد شده به فرهنگ در 8 سال اخیر 40 سال وقت می‌خواهد
سیدمهدی شجاعی می‌گوید: بلایی که سر فرهنگ و هنر و نشر در هشت سال اخیر آمد، بی‌سابقه بود و شاید نزدیک به 40 سال زمان لازم باشد که بتوانیم ضایعات ناشی از آن را جبران کنیم.
ادامه مطلب ....
مدیــــــــــــــریت بازدید : 19 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دلیل اختلال اینترنت رادر جای دیگری جویا شوید

باز هم می گویم که این مشکل از طرف شرکت زیرساخت نیست و ما در شبکه خودمان هیچ مشکلی نداریم شاید برخی از شرکت ها پهنای باند خود را در هنگام ارائه به یوزر نهایی کاهش داده باشند و شاید دلایل دیگری برای این افت سرعت اینترنت در کشور وجود داشته باشد.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 34 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باید در کنار یارانه کالاهای اساسی ، یارانه فرهنگی هم به مردم پرداخت شود

حسن روحانی در بادید از نمایشگاه کتاب تهران به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت : نباید اجازه داد اندیشمندان، هنرمندان و نویسندگان دلسوز و اصیل، نا امیدانه در راهروهای ممیزی سرگردان باشند.

تاب: حسن روحانی در بادید از نمایشگاه کتاب تهران به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت :نباید اجازه داد اندیشمندان، هنرمندان و نویسندگان دلسوز و اصیل، نا امیدانه در راهروهای ممیزی سرگردان باشند.

· اهل کتاب هستید یا فقط برای انتخابات به نمایشگاه سر زده‌اید؟

ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 594
  • بازدید کلی : 8,600
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه