loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

بعید می‌دانم غرب در مذاکرات هسته ای حقوق ما را بپذیرد/ مواضع هاشمی در سیاست خارجی مقبول نیست

سخنگوی کارگروه سیاست خارجی جبهه حماسه سازان با بيان اينكه مذاکرات ما با غرب در زمینه هسته‌ای از دولت اصلاحات شروع شد و بنده انتظاری نداشتم این مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: بعید می‌دانم غرب در اين مذاکره تسلیم شده و حقوق ما را بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر از قم، منوچهر محمدی در سلسله نشست های بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد اظهار داشت: ما در قبل از انقلاب اسلامی 99 درصد به غرب وابستگی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی داشتیم که به برکت انقلاب و نظام اسلامی امروز استقلال ایران در سطح منطقه و جهان زبانزد مجامع بین المللی است.

وی با اشاره به مسائل اخیر سوریه تصریح کرد: زمانی که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ایجاد شد، برخی آن را بیداری انسانی خواندند و خواستند جنبه ایدئولوژیک اسلامی آن را کم رنگ جلوه دهند.

بهار عربی نامیدن بیداری اسلامی توطئه غرب بود

محمدی بیان داشت: غرب بیداری اسلامی را بهار عربی نامید در حالی که پس از سرنگونی مستکبران در کشورهای عربی این اسلام گراها بودند که روی کار آمدند و دارند به قدرت می‌رسند.  

وی افزود: دشمن احساس کرد می‌تواند از شرایط سوریه سوء استفاده کند و به زعم یک بیداری عربی مردم را نسبت به حکومت بشار بشوراند، غافل از این که رژیم اسد یک رژیم مردمی است.  

استاد دانشگاه تهران یادآور شد: در سوریه بهداشت و آموزش از زمان بشار رایگان بوده و هست و مهمترین ویژگی حکومت آن این است که طرفدار مقاومت و مخالف امریکاست.

محمدی ابراز داشت: دشمنان حکومت اسد گروه‌های ضعیفی بودند که نتوانستند با هم اتحاد بوجود بیاورند و جبهه تشکیل دهند، اما غربی‌ها و کشورهای مانند قطر و عربستان همه توان خود را به کار گرفتند و با حمایت‌های اقتصادی، نظامی و حتی اعزام تروریست از نقاط مختلف دنیا به سوریه به دنبال از بین بردن حکومت آن هستند.

وی تاکید کرد: مقاومت ارتش و مردم سوریه و حمایت حامیان خارجی آنها مانند جمهوری اسلامی ایران و به طبع ایران روسیه، مانع این شد که دشمنان در سوریه به اهداف خود دست یابند.

مشاور سابق وزير امور خارجه گفت: شرط قطعی دشمنان سوریه این بود که حکومت بشار کنار برود، اما با وجود مقاومت ارتش و مردم سوریه آنها عقب نشینی کرده اند، البته غربی‌ها نمی‌خواهند به سادگی پشت خود را به خاک برسانند برای همین کمی زمان می‌برد تا کاملا مایوس شوند.

بعید می‌دانم مذاکره با غرب در زمینه هسته‌ای به نتیجه برسد

محمدی در ادامه به مسئله مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: مذاکرات ما با غرب در زمینه هسته ای از دولت اصلاحات شروع شد، بنده انتظاری نداشتم این مذاکرات به نتیجه برسد، امریکایی‌ها همواره به دنبال این هستند که با دیپلماسی چوب و چماق منافع خود را در پیش گیرند، در صورتی ما به دنبال حق هستیم و آنها حق سرشان نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همانطور که تا کنون این مذاکرات به طول انجامیده است، بنده بعید می‌دانم غربي‌ها در مذاکره تسلیم شوند و حقوق ما را بپردازند.

استاد دانشگاه تهران در خصوص کمک ایران به کشورهای اسلامی منطقه و مورد تهاجم غرب و تروریست بیان کرد: ایران تا آنجایی که توان داشته باشد به کشورهای اسلامی و غیر اسلامی مظلوم کمک می‌کند.

مردم مواضع هاشمی را در مورد سیاست خارجی قبول ندارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آقای خاتمی و هاشمی در فتنه 88 عنوان داشت: این آقایان به یقین هر کدام با هدف و انگیزه خاصی در فتنه نقش داشته اند، بنده کتابی دارم با عنوان "انقلاب اسلامی در بوته آزمون" که سهم هر کدام از این افراد در فتنه را در آن کتاب شرح داده ام.  

محمدی در پایان با تاکید بر این که آقای هاشمی با آمدن به صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا بزرگترین اشتباه تاریخ زندگی اش را انجام داده است گفت: حداقل انتظار نمی‌رفت با این موضع که در مورد امریکا و اسرائیل مطرح کرده است به میدان بیاید، این مواضع مورد قبول و تایید مردم شریف ایران نیست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 764
  • بازدید کلی : 8,770
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه