loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 418 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

بيانيه حزب همبستگي ايران اسلامي در اعلام حمايت از کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني

خبرگزاري موج - حزب همبستگي ايران اسلامي با انتشار بيانيه اي از کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني حمايت کرد.

به گزارش خبرگزاري موج، متن بيانيه به شرح ذيل است:

يک بار ديگر انقلاب، در مسير آزمون سرنوشت ساز انتخابات قرار گرفت و اين بار نيز در سال مزين به نام حماسه سياسي و اقتصادي ، دو انتخابات مهم رياست جمهوري و شوراها در پيش روي امت هميشه در صحنه قرار گرفته است.
انتخابات در جمهوري اسلامي همواره مظهر تبلور مردم سالاري و نماد عيني جمهوريت بوده و برگزاري ده دوره انتخابات رياست جمهوري در کشور نشان داده که همواره خواست و اراده مردم، يگانه ملاک تعيين سرنوشت آنها از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون بوده است.
اينک و در آستانه يازدهمين انتخابات رياست جمهوري و با توجه به مقطع حساسي که ايران اسلامي به لحاظ داخلي، و بين المللي با آن مواجه است، حضور گسترده و متکثر چهره هاي سياسي که غالبا در زمره رجال شناخته شده هستند ، نشان از دغدغه آنان براي بالندگي و توسعه ايران اسلامي در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب دارد.
تاکيد رهبر معظم انقلاب بر حضور تمام سلايق سياسي در صحنه و حضور شکوهمند و پرشور مردم در انتخابات ، طليعه اي بود که بار ديگر حجت را بر رجال سياسي کشور تمام کرد که با تمام آنچه در توان دارند به صحنه بيايند و اگر توان اداره کشور را در خود مي بينند ، در عرصه خدمتگزاري به مردم حاضر شوند.
به همين منظور، صحنه سياسي کشور از ابتداي امسال شاهد فضايي پر تحرک در عرصه انتخابات بود که در کنار آن دلسوزان نظام ضمن تبيين نارسايي هاي مديريتي ، خواستار سپردن سکان قوه مجريه به افرادي شدند که از هر لحاظ توانمند و داراي تجربيات ارزشمند در عرصه انقلاب بوده اند.
با آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري، مردم و جريانها ، چشم انتظار آمدن افرادي بودند که حضورشان مي تواند علاوه بر پر شور کردن فضاي انتخابات، بارقه هاي اميد را نيز زنده کند. اين امر در آخرين ساعات ثبت نام از داوطلبان رياست جمهوري اتفاق افتاد و آيت الله علي اکبر هاشمي رفسنجاني پس از ثبت نام اعلام کرد که براي خدمت به مردم و نجات کشور به صحنه آمده است.
در اين راستا ، حزب همبستگي ايران اسلامي، ضمن استقبال از کانديداتوري چهره هاي تاريخ ساز و امتحان پس داده نظام همچون اکبر هاشمي رفسنجاني ، اعلام مي دارد که حضور ايشان فرصت مغتنمي است تا با بهره گيري از تجربيات ارزنده وي طي سي و پنج سال گذشته، مردم بار ديگر با چهره هايي که امام، انقلاب و رهبر انقلاب را به صورت ملموس درک کرده اند،همراهي کنند..
حزب همبستگي ايران اسلامي، با اعلام احترام به همه سلايق و جريانها ، همسو با شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، حمايت خود را از آيت الله هاشمي رفسنجاني، اعلام و ياد آور مي شود : دفاتر اين تشکل سياسي در سراسر کشور در راستاي حمايت از ايشان آماده فعاليت‌اند تا انشا الله مردم با حضور آگاهانه در پاي صندوق هاي راي حماسه اي سياسي در راستاي منافع و وحدت ملي کشور را رقم بزنند.
حزب همبستگي ايران اسلامي، ضمن استقبال از حضور همه سلايق سياسي در انتخابات رياست جمهوري پيش رو، از همه جريان ها و گروههاي حاضر در صحنه انتخابات و حاميان آنها مي خواهد که در فضايي آکنده از اخلاق و به دور از تخريب و جو سازي، رقابت تعامل گونه را سرلوحه کار خود قرار دهند و با پرهيز از پيشداوري و القاء ذهنيات و دوري از گمانه زني هاي بي پايه و اساس ، که خواست بدخواهان اين انقلاب است، با سعه صدر، آرامش ، متانت ، رافت و با در نظر گرفتن اخلاق اسلامي ، نمايش با شکوهي از مردم سالاري ديني را به عرصه نمايش بگذارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 590
  • بازدید کلی : 8,596
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه