loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 22 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خودداری وزرا ازهمراهی مشایی/پیام احمدی نژاد به جریان فتنه/ هاشمی کاندیدای عاشورائی
از مهمترین اخبار انتخاباتی امروز در سایر رسانه ها می توان به جزئيات ديدار لنکراني با آيت‌الله مصباح یزدی و تحلیل شریعتمداری از حضور جریان انحرافی و اصحاب فتنه در انتخابات و حمایت معاون رئیس جمهور از اقدام تبلیغاتی احمدی نژاد اشاره کرد.
 

به گزارش خبرگزاری مهر ، حدود یک ماه تا یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و این در حالی است که اخبار موثق و غیر موثق حول این انتخابات و کاندیداهای احتمالی آن هر روز در رسانه های کشور منتشر می شود. خبرگزاری مهر برخی از مهمترین این اخبار را به صورت روزانه منتشر می کند.

ادامه مطلب ...

خودداری وزرا ازهمراهی مشایی درثبت‌نام انتخابات

صراط: در حالی که احمدی‌نژاد، شیخ‌الاسلام، بقایی، موسوی، نامی و نیکزاد به عنوان اعضای شاخص دولت، مشایی را در هنگام ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری همراهی می‌کردند، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که دفتر رئیس‌جمهور از سایر اعضای دولت نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود اما اکثر آنها این دعوت را رد کرده اند.

بنا براین گزارش حتی تا دقایقی قبل از حضور مشایی و احمدی‌نژاد در ستاد انتخابات کشور، پیگیری‌های فشرده‌ برای اقناع اعضای کابینه برای همراهی مشایی ادامه داشته به طوری که برخی اعضای دولت خود را از دسترس دفتر رئیس‌جمهور، خارج کرده بودند.

پیروزی اصولگرایان در انتخابات در گرو وحدت آنهاست

فردا : حجت الاسلام محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : اصولگرایان برای جلوگیری از تشت آرا و پیروزی در  انتخابات باید بر سر یک گزینه به وحدت برسند و این گزینه باید توانایی به دست آوردن رای مردم را داشته باشد.

رقابت اصلی بین هاشمی، قالیباف و ولایتی خواهد بود

ایسنا : محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت : پیش‌بینی رقابت نهایی در انتخابات از الان کمی سخت است، اما به نظر می‌رسد که انتخابات دو، سه قطبی باشد و احتمال دارد به مرحله‌ی دوم هم کشیده شود.

وی افزود: با توجه به این‌که از بین اصولگرایانی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند جمعی از آنها در حال دستیابی به همگرایی هستند به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین ولایتی، قالیباف و هاشمی خواهد بود.

نظرسنجی ها مهمترین ملاک در جامعتین برای انتخاب گزینه نهایی است

شفاف : حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز درباره مکانیزم نحوه حمایت جامعه روحانیت مبارز از یک کاندیدا، گفت: پس از تایید صلاحیت کاندیدها توسط شورای نگهبان، 20 روز فرصت تبلیغاتی باقی است که پس از گذشت 10 روز جامعتین کاندیدای خود را معرفی خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت نتایج نظرسنجی ها در انتخاب نامزد نهایی جامعتین، تاکید کرد: اصولا نظرسنجی ها مهمترین ملاک محسوب می شود؛ این نظر سنجی از کانال و نهادهای مختلف انجام می شود و جامعتین نیز به نتایج نظرسنجی ها توجه می کند.

حداد عادل: آبرویم را هزینه مقابله با اتحاد انحراف و زیاده‌خواهان می‌کنم


فارس : غلامعلی حدادعادل در پاسخ به سوالی درباره حضور در صحنه انتخابات با توجه به حضور و ثبت‌نام همزمان هاشمی‌رفسنجانی و مشایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ، ‌گفت : با توجه به اتحاد جریان‌های انحرافی و زیاده‌طلبان، بنده با تمام توان در صحنه حاضر خواهم بود و حاضر هستم تنها سرمایه‌ام را که آبروی انقلابی‌ام است،  در این راه هزینه کنم.


معاون رئیس جمهور:حمایت احمدی نژاد از مشائی شخصی است‬

تسنیم : لطف الله فروزنده معاون رئیس جمهور در امور پارلمانی در واکنش به ثبت نام گسترده اعضای دولت در انتخابات ریاست جمهوری گفت : دولت برای انتخابات ریاست جمهوری هیچ گزینه‌ای ندارد و قانوناً هم نمی‌تواند داشته باشد و همکاران ما که ثبت نام کردند، شخصاً ثبت نام کرده‌اند و اگرافرادی هم از جمع دولت  ازاین افراد حمایت کرده اند، آن هم نظر شخصی خودشان بوده است. لذا دولت قانوناً  سازوکاری که از این افراد حمایت کند، ندارد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس تاکید کرد: دولت مجری انتخابات است و باید تمام تلاشش این باشد که بی‌طرفی خود را در انتخابات حفظ کند.

بادامچیان: هاشمی یک کاندیدای عاشورائی است‬

ایسنا : اسدالله بادامچیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضایی‌فر با اشاره به این‌که اختیار حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات با خود آنهاست و نمی‌شود کسی را اجبار به حضور یا عدم حضور کرد، گفت: خود هاشمی باید تشخیص بدهد که در انتخابات شرکت کند یا نه. به نظر من حضور وی برای ایجاد شور انتخاباتی بسیار مفید است.

این عضو حزب موتلفه در ادامه تصریح کرد: حضور هاشمی می‌تواند رقابت‌های انتخاباتی را از حالت دعوا خارج کند و رقابت جدی و قوی به وجود بیاورد و کسانی که بدون حضور هاشمی در انتخابات شرکت نمی‌کردند، اکنون با حضور وی در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که مخالفان هاشمی سن بالای وی را یکی از دلایل مخالفت خود با حضور وی می‌دانند، گفت: امام خمینی (ره) در همین سن رهبر انقلاب بودند. سن در عاشورا مطرح نیست و اگر کسی عاشورایی باشد در هر سنی به وظیفه خود عمل می‌کند.

 

جبهه پیروان به هیچ وجه از هاشمی حمایت نخواهد کرد

تسنیم : محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید براینکه این جبهه هیچ وجه از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی حمایت نخواهد کرد،گفت: نوع نگاه به هاشمی به شدت عوض شده است و آن هم به دلیل مواضع او در سال 88 است. به عبارت دیگر باید بگویم هاشمی سال 84 به مراتب بهتر از هاشمی سال 92 بود، چرا که در آن زمان فتنه 88 رخ نداده بود. بنابراین با قاطعیت می گویم حمایت جبهه پیروان از هاشمی صفر است.

وی با بیان اینکه منتقد هاشمی رفسنجانی هستیم،تاکید کرد: نگاه ما به وی انتقادی است اما این انتقاد باعث نمی‌شود که حرمت او را نگه نداریم، به همین جهت با رعایت اخلاق انتقادمان را نسبت به هاشمی رفسنجانی مطرح خواهیم کرد.

 آقاتهرانی : قاطعانه از لنكرانی حمایت می‌كنیم

ایلنا : مرتضی آقا تهرانی با اشاره به تعیین باقری لنکرانی به عنوان نامزد انتخاباتی جبهه پایداری گفت: ما قاطعانه پای آقای لنکرانی می‌ایستیم و محکم هم می‌ایستیم، چون باید دنبال اصلح باشیم.

پیام همراهی احمدی نژاد با مشایی به جریان فتنه

روزنامه کیهان : حسین شریعتمداری در یادداشتی با اشاره به پیوند حلقه انحرافی و اصحاب فتنه نوشت : در اين ميان پيوند حلقه انحرافي با اصحاب فتنه نيز در فريب جناب هاشمي بي‌تاثير نبوده است. توضيح آن که حلقه انحرافي به پايان عمر خود رسيده است و با خاتمه دولت احمدي‌نژاد، بايد از قطاري که بي بليت سوار آن شده بود پياده شود. بنابراين حلقه انحرافي براي ادامه حيات خود چاره‌اي جز پيوند با يک جريان سياسي ديگر نداشت.

شریعتمداری با اشاره به حضور غیر قانونی رئیس جمهور در جریان ثبت نام مشایی اظهار کرد : آقاي احمدي‌نژاد با اين اقدام انتحاري خود به اصحاب‌فتنه پيام مي‌دهد که براي تنش‌آفريني و فتنه‌انگيزي آماده است و مي‌توانند روي قانون‌گريزي و ساختارشکني حلقه انحرافي حساب باز کنند. 

وی در ادامه آورده : آقاي خاتمي بعد از اصرار آقاي هاشمي براي کانديدا شدن به چند تن از افراد بسيار نزديک خود مي‌گويد؛ آقاي رفسنجاني مي‌داند که شوراي نگهبان صلاحيت مرا رد مي‌کند و قصد دارد بعد از رد صلاحيت من، بدون آن که هزينه‌اي پرداخته باشد، آراي اصلاح‌طلبان را به صندوق کانديداي تحت فرمان خود منتقل کند. خاتمي مي‌گويد؛ نامزد مورد نظر او هم راي نمي‌آورد ولي شکست وي به حساب هاشمي نوشته نمي‌شود و هاشمي مي‌تواند کماکان منتقد شرايط کنوني باقي بماند بي آن که جايگاه خود را به راي مردم گذاشته باشد. در همين حال و هوا، جلسه‌اي در «...» تشکيل مي‌شود. در اين جلسه آقاي «م» پيشنهاد مي‌کند مي‌توانيم با اين توضيح- بخوانيد ترفند و توجيه- که خرابکاري‌هاي احمدي‌نژاد باعث رويگرداني مردم از ايشان شده است و فرصت براي نامزدي آقاي هاشمي فراهم است و... توافق هاشمي را براي کانديداتوري جلب کنيم و تاکيد مي‌کند که اگرچه آقاي هاشمي فاقد پايگاه مردمي است و شکست مي‌خورد ولي اين شکست به حساب اصلاح‌طلبان نوشته نمي‌شود، چرا که هيچکس هاشمي را اصلاح‌طلب نمي‌داند! و سابقه همراهي او با نظام را فراموش نمي‌کند .

جزئيات ديدار لنکراني با آيت‌الله مصباح یزدی

باشگاه خبرنگاران : حجت‌الاسلام حسین جلالی مسئول دفتر آيت‌الله مصباح یزدی و عضو جبهه پایداری با اشاره به جزئیات دیدار روز گذشته باقری لنکرانی با آیت‌الله مصباح گفت:  آیت‌الله مصباح در این دیدار تأکید داشتند که انتخاب لنکرانی انتخاب اصلح و شایسته‌ای است و ما در نظر خود ثابت قدم هستيم و از آن برنخواهیم برگشت.

 عضو جبهه پایداری تصریح کرد: آیت‌الله مصباح گفتند این تشخیص قطعی است و ما به تکلیف شرعی خود عمل خواهیم کرد لذا کاری نداریم که لنکرانی رأی بیاورد یا رأی نیاورد، آبرو برود يا نرود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 782
  • بازدید کلی : 8,788
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه