loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چگونگی تشکیل ستادهای انتخاباتی هاشمی/ حرکت هواداران جلوی وزارت کشور خودجوش بود

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی و فرآیند تشکیل ستادهای انتخاباتی، معرفی مسئولان ستادها، تهیه برنامه ها و برگزاری نشست آیت الله هاشمی رفسنجانی با خبرنگاران، هماهنگ بودن تجمع هواداران آقای هاشمی جلوی ستاد انتخابات کشور را تکذیب کرد.
ادامه مطلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سایت شخصی محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در آخرین مطلب منتشر شده خود نوشت: هر کس خیر کشور و انقلاب اسلامی را می خواهند به هاشمی رفسنجانی رای بدهد.
به گزارش جهان، سایت شخصی محمد خاتمی، یکی از متهمان اصلی فتنه 88، در آخرین مطلب منتشر شده خود نوشت: هر کس خیر کشور و انقلاب اسلامی را می خواهند به هاشمی رفسنجانی رای بدهد.

در این خبر آمده است: جلسه امروز شورای مشورتی اصلاح طلبان با حضور سید محمد خاتمی به منظور بررسی آخرین تحولات انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد.

این شورا ضمن ابراز خوشوقتی فراوان از ورود جناب آقای هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات، این اقدام فداکارانه را فرصتی ملی و فراجناحی دانسته و آمادگی شخصیت ها و گروه های اصلاح طلب را  در حمایت همه جانبه از ایشان اعلام می دارد. از همه نیروهایی که خیر کشور و انقلاب اسلامی را می خواهند نیز انتظار دارد فارغ از وابستگی های جناحی با هماهنگی کامل با ستاد انتخاباتی ایشان توان خود را برای خلق حماسه ای دیگر برای مقابله با بحران ها و تنگناهای موجود کشور به کار گیرند.
مدیــــــــــــــریت بازدید : 35 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 
 
 
 
مهم‌ترین ویِژگی آیت‌الله هاشمی هنر گوش دادن است
 
 

با سپردن امور به متخصصان می‌توان از بحران‌های اقتصاد عبور كرد/ تحریم ها تنها دلیل وضعیت اسفناك امروز اقتصاد ایران نیست.

اكبر تركان مهمترین چالش امروز اقتصاد ایران را انحلال شوراها از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور اعلام كرد.

ادامه مطلب ....

مدیــــــــــــــریت بازدید : 24 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرنوشت «ایران» به «آخرین فصل زندگی سیاسی هاشمی» گره خورده است

هاشمی تنها فردی است که اجماعی حول شخصیت او وجود دارد و می‌تواند وضع ایران را برگرداند به ماقبل وضع ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد. یعنی آرزوی ما این است که برگردیم به همان وضع سال 84 و این تلفات سال‌های اخیر را به حافظه تاریخ بسپاریم که دیگر آنها را تکرار نکنیم. عملکرد احمدی‌نژاد به مردم ایران این درس را داده است که ما نباید داشته‌ها و سرمایه‌های ملی‌مان را در سر بزنگاه‌ها، صرفا برای شعارهایی توخالی و پوشالی همچون انتقال پول نفت به سر سفره‌های مردم، قربانی کنیم.
ادامه مظلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 40 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
ارسلان فتحی پور که تا امروز ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با گروههای مختلف دیدار و گفتگو داشته است، در آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای این دور از انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای انصراف خود را اعلام کرد.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان فتحی پور با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم انصراف داد اما دلیلی برای آن ذکر نکرد.

متن بیانیه ارسلان فتحی پور به این شرح است:

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 39 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آفتاب: بدین وسیله به اطلاع می رساند، هر گونه خبری مبنی بر انصراف دکتر حسن روحانی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، صرفاً گمانه‌زنی مطبوعاتی بوده و ایشان و یا ستاد انتخاباتی ایشان در این خصوص هیچ اظهارنظری نکرده‌اند. 

به گزارش آفتاب، بدیهی است، مواردی که در این زمینه برخی رسانه‌ها منتشر کرده‌اند بی‌پایه و کذب محض است. از رسانه‌های پایبند به اخلاق انتظار می‌رود از انتشار اخبار غیرمستند و تشویق اذهان عمومی جداً خودداری نمایند.

با سپاس

مسوول روابط عمومی ستاد مردمی دکتر روحانی

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
با وجود ادعای ریشه کنی بیکاری، سیاستهای اشتغال زایی دولتهای نهم و دهم چنگی به دل نزد و با صرف میلیاردها تومان هزینه و پرداخت تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال، پرونده حل نشده 3 میلیون بیکار به دولت یازدهم سپرده می شود.
آفتاب: ریشه کن کردن بیکاری یکی از بزرگترین و در عین حال مهم ترین وعده هایی بود که در زمان فعالیت دولتهای نهم و دهم داده شد و این موضوع در سفرهای استانی هیئت دولت به دفعات مطرح شده است.
ادامه مطلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
چهره های سیاسی مختلفی دیروز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند. در این میان مشاهده عزت الله انتظامی بین احمدی نژاد و مشایی در هنگام ثبت نام باعث تعجب حاضران در ستاد انتخابات شد.
آفتاب: در این میان مشاهده عزت الله انتظامی بین احمدی نژاد و مشایی در هنگام ثبت نام باعث تعجب حاضران در ستاد انتخابات شد. 
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 22 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 646
  • بازدید کلی : 8,652
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه