loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
"چاره‌ای جز حمایت از هاشمی نداریم"
 
 
مدیر مسئول روزنامه توقیف‌شده توس گفت: هاشمی، هاشمی سال74 نیست.

به گزارش جهان به نقل از نسیم، محمدصادق جوادی حصار مدیر مسئول روزنامه توقیف‌شده توس شب گذشته در جلسه ستاد اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: شعار اصلی اصلاحات، قانون‌محوری و تفکیک قوا است. تفکر اصلاح‌طلبان منطقی است اما در موارد مختلف ترجمه مناسبی از آن ارائه نمی‌شود.

وی افزود: تا زمانی که هاشمی رفسنجانی در مدار تفکر اصلاح‌طلبان حرکت کند از او حمایت می‌کنیم، هاشمی، هاشمی سال74 نیست. شرایط عمومی اصلاح‌طلبان بحرانی است و چاره‌ای جز تن دادن به وضعیت موجود و حمایت از هاشمی نداریم.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 

 

هاشمی در خاطراتش به دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای بعد از برگزاری انتخابات مجلس سوم اشاره می‌کند.

 

به گزارش آخرین، ایران در دهه 60، شاهد رقابت هایی سیاسی با محوریت جامعه روحانیت مبارز و مجمع روحانیون بود که اوج آن در انتخابات مجلس سوم بود که با پیروزی مجمع روحانیون که در آن زمان به خط امامی و چپ معروف بودند  همراه بود.

هاشمی رفسنجانی که در آن زمان عهده دار ریاست مجلس شورای اسلامی بود در خاطرات خود«پایان دفاع،آغاز بازسازی(خاطرات سال 67)» به این اختلاف‌ها اشاره می‌کند و می‌نویسد:

ادامه مطلب ...

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 30 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
طائب: هاشمی عامل دشمن نیست
رییس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: انتخابات عرصه حماسه سیاسی است و همه ما باید در برابر آن تمکین کنیم تا فتنه دیگری اتفاق نیفتد و شاهد توطئه‌های دشمن در این عرصه نباشیم.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مهدی طائب در همایش «نبرد حماسی در پیچ تاریخی» در پاسخ به سوالی درباره تاثیر انتخابات ایران بر سوریه اظهار کرد: دشمن در سوریه در باتلاق گیر افتاده است و باید گفت که انتخابات ایران قطعا بر روی سوریه تأثیرگذار است.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا رهبر معظم انقلاب جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای آقای هاشمی امضا کردند تصریح کرد: هاشمی عامل دشمن نیست و رهبر معظم انقلاب می‌خواهد ایشان را برای نظام نگاه دارد، همچنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام همه افکار مختلف جمع شده‌اند، تاکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام یک خروجی مخالف با نظام نداشته است.
وی با اشاره حضور جریان‌های مختلف در روز آخر ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در میان اصول‌گرایان نامزدهای مختلفی وجود دارد اما آنان همچنان بر روی یک نفر تأکید دارند.
این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‌که «رییس‌جمهوری باید بر سر کار بیاید که کشور را با همان سرعت موجود به پیش ببرد»گفت: باید دانست که آقای هاشمی نمی‌تواند این سرعت پیشرفت را در دولت بعدی ادامه دهد.
وی افزود: دشمن پیروزی نخواهد داشت و تنها کاری که می‌تواند بکند این است که مسلمانان را اذیت کند اما به شرطی که به مسلمانی خود پایبند باشیم و دست از آرمان‌های خود برنداریم.
وی اظهار کرد: پیچ تاریخی نقطه‌ای است که برای همگان مجهول و محل نزاع است، یک عده می‌خواهند تاریخ به آن‌جا برسد و عده‌ای می‌خواهند تاریخ به آن‌جا نرسد، اما مهم این است که از ابتدا تاکنون، خط مبارزه‌ای وجود داشته است و در نهایت باید تاریخ از این پیچ عبور کند، جبهه مقابل به دنبال مانع‌گذاری است، ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب تذکر نزدیک شدن به این پیچ تاریخی را به ما داده‌اند.
طائب خاطرنشان کرد:به کار بردن لفظ حماسه از سوی رهبر معظم انقلاب در عرصه سیاسی و اقتصادی بی‌دلیل و بی‌جهت نیست، حماسه در جایی اتفاق می‌افتد که جریان مخالف قوی‌ای وجود دارد و باید برای مقابله با این جریان، حماسه آفرید از این رو باید نامزدهایی که می‌گویند وضعیت اقتصادی را سامان می‌دهیم به معنای حرف خود توجه کنند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 37 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

بیانیه مهم استادان حوزه در مورد رعایت عقلانیت ، اعتدال ، جلب اعتماد عمومی و صداقت در دولت آینده

۴۲ استاد مشهور حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای دغدغه های مهم انتخاباتی را در آستانه 24 خرداد 92 بیان کردند.

عقلانیت در روابط بین الملل،تامین منافع ملی با کمترین هزینه، ارتباط با مراجع تقلید، اعتدال در رفتار، بهره گیری از کارشناسان در سطوح مختلف و... از دغدغه هایی است که این اساتید به آن اشاره کرده اند.

به گزارش اعتدال ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 15 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

قنبری در گفتگو با ایلنا:

 

اصولگرایان معتدل از هاشمی حمایت می‌کنند

 

جمع‌آوری امضا علیه کاندیداها در شان نمایندگان مجلس نیست/ ورود هاشمی به عرصه انتخابات معادلات سیاسی اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان بر هم ریخت.

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: جمع آوری امضا در شان نمایندگان مجلس نیست و مجلس باید در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک قوه بی‌طرف عمل کند.

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب که حضور هاشمی بسیاری از معادلات اصول‌گرایان را به هم ریخته گفت: حقیقت این است که با ورود هاشمی به عرصه انتخابات معادلات سیاسی اصول گرایان و اصلاح طلبان بر هم ریخت و آن طوری که قبلا پیش‌بینی می شد از حرکت پیش بینی خارج شد و اصلاح طلبان به دنبال این هستند که با محوریت هاشمی به وحدت بی نظیر خود دست یابند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

بعید می‌دانم غرب در مذاکرات هسته ای حقوق ما را بپذیرد/ مواضع هاشمی در سیاست خارجی مقبول نیست

سخنگوی کارگروه سیاست خارجی جبهه حماسه سازان با بيان اينكه مذاکرات ما با غرب در زمینه هسته‌ای از دولت اصلاحات شروع شد و بنده انتظاری نداشتم این مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: بعید می‌دانم غرب در اين مذاکره تسلیم شده و حقوق ما را بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر از قم، منوچهر محمدی در سلسله نشست های بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد اظهار داشت: ما در قبل از انقلاب اسلامی 99 درصد به غرب وابستگی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی داشتیم که به برکت انقلاب و نظام اسلامی امروز استقلال ایران در سطح منطقه و جهان زبانزد مجامع بین المللی است.

وی با اشاره به مسائل اخیر سوریه تصریح کرد: زمانی که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ایجاد شد، برخی آن را بیداری انسانی خواندند و خواستند جنبه ایدئولوژیک اسلامی آن را کم رنگ جلوه دهند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 20 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ین روزها که در ماه‌های پایانی دولت احمدی‌نژاد به سر می‌بریم، شاید بد نباشد به نکته‌ای ظریف در چرایی از دست‌رفتن جایگاه و اقتدار احمدی‌نژاد در نظام سیاسی ایران تامل کنیم.

 

اصولگرایان بارها و بارها تاکید کرده‌اند که جریان انحرافی احمدی‌نژاد را از راه به در برد و کار او را به تقابل آشکار و پنهان با ارکان نظام و نیز مرجعیت و روحانیت کشاند. جریان موسوم به انحرافی، از نظر اصولگرایان عیب و علت‌های زیادی داشت که مهمترین آنها، ادعای رابطه با امام زمان بود. شبه‌ناسیونالیسم باستانگرایانه جریان انحرافی نیز البته جزو انحرافات اساسی این جریان بود، ولی مشکل اصلی اصولگرایان با مشایی و احمدی‌نژاد در همان ادعای تلویحی رابطه با امام زمان است.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 34 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



با حکم اسحاق جهانگیری ...

معاونان ستاد انتخاباتی هاشمی‌رفسنجانی مشخص شدند

خبرگزاری تسنیم: طی احکام جداگانه‌ای از سوی اسحاق جهانگیری، معاونان و مسئولان ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی مشخص شدند.

به‌گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، طی احکام جداگانه‌ای از سوی اسحاق جهانگیری رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، برخی از معاونان و مسئولان ستاد انتخاباتی وی مشخص شدند.

بر این اساس محمدعلی نجفی به‌عنوان مسئول تدوین برنامه انتخاباتی، حجت‌الاسلام علی یونسی به‌عنوان معاونت اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری به‌عنوان رئیس ستاد استان تهران، علی ربیعی به‌عنوان معاونت سیاسی، عباس آخوندی به‌عنوان معاون اقشار صنوف، محمدرضا صادق به‌عنوان معاون تبلیغات و سیدصفدر حسینی به‌عنوان معاونت امور استان‌های ستاد آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی منصوب شدند.

پیش‌تر اسحاق جهانگیری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از انتخاب علی عبدالعلی‌زاده به‌عنوان قائم‌مقام ستاد انتخابات هاشمی رفسنجانی خبر داده بود.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

کارگزاران ستاد هاشمی را در اختیار گرفته‌اند/ این‌طور باشد اصلاح‌طلبان تجدیدنظر می‌کنند

 

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با انتقاد از ترکیب ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی گفت: ستاد هاشمی فقط از کارگزاران تشکیل شده است و اگر اینطور ادامه یابد اصلاح‌طلبان ناچارند تجدید نظر کنند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ستاد هاشمی رفسنجانی تبدیل به ستاد کارگزاران شده است، گفت: همه گروه‌ها به این موضوع اعتراض دارند و همه ما را ناراحت کرده است؛ فکر نمی‌کردیم که ستاد هاشمی اینگونه شود و فقط اعضای حزب کارگزاران ستاد وی را بگیرند و هیچ گروه دیگری به ستاد دعوت نشود.

وی با بیان اینکه ستاد هاشمی رفسنجانی را تبدیل به ستاد کارگزاران کرده‌اند، تصریح کرد: فکر نمی‌کردیم که ستاد هاشمی اینگونه شود و فقط اعضای حزب کارگزاران ستاد وی را در اختیار بگیرند و هیچ گروه دیگری به ستاد دعوت نشود. شدیداً به این موضوع اعتراض داریم و اعتراض خودمان را خدمت هاشمی اعلام می‌کنیم.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: اگر اینطور باشد همکاری برای گروه‌های اصلاح‌طلب مشکل می‌شود که فقط ستاد انتخاباتی متشکل از اعضای کارگزاران باشد و باقی گروه‌ها هیچ کاره باشند؛ این مسئله برای باقی گروه‌ها سنگین است و به این مسئله واکنش نشان خواهیم داد. 

"قرار بر این نبود که ستاد فقط از یک گروه خاص تشکیل شود، بلکه قرار بود از همه فکرها و گروه‌ها استفاده شود، اما متاسفانه چنین نشد و فقط یک عده خاصی آمدند تا ستاد را اداره کنند. اگر اینگونه ادامه پیدا کند، ما اعتراض داریم و سریعاً می‌خواهیم که نسبت به این قضایا واکنش نشان داده شود. اگر قرار بود همین افرادی که مورد انتقاد برخی از گروه‌های  اصلاح‌طلبی هستند، در راس این قضایا قرار بگیرند، فایده ندارد و به این قضایا معترض هستیم."

فومنی تصریح کرد: ضمن احترامی که برای هاشمی داریم و معتقدیم که تنها فردی است که می‌تواند جریان اصلاحات را رهبری کند و در این موقعیت حساس هدایت این جریان را به دست گیرد، ولی اعتراض شدید خودمان را به ترکیب ستاد هاشمی اعلام می‌کنیم و این ترکیب را قبول نداریم.

وی با تاکید بر اینکه اکثر اصلاح‌طلبان از ترکیب فعلی ستاد انتخاباتی هاشمی ناراضی هستند و به این موضوع اعتراض دارند، خاطرنشان کرد: اگر اینطور باشد مجبوریم تصمیم دیگری بگیریم و اگر فقط افراد خاصی باشند که بخواهند گروه‌ها را اداره کنند نسبت به این قضایا واکنش شدیدی نشان خواهیم داد و نسبت به آن با هیچ کس تعارف نداریم. چرا که باید همه گروه‌ها مورد مشورت قرار بگیرند نه اینکه فقط از یک گروه خاص انتخاب شوند و این یک اشکال جدی است.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات اضافه کرد: اگر قرار بود که فقط تیم کارگزاران ستاد ایشان را تحویل بگیرند، از اول اعلام می‌کردند تا همه از قبل مطلع بودند.آقای هاشمی یک فرد فراجناحی و فراتر از احزاب، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مردی برای همه فصول است. نمی‌توان هاشمی را فقط به یک گروه خاص منحصر کرد؛ حال اینکه گروه خاصی قصد دارند وی را مصادره کند که به نظر من کار نادرستی است.

فومنی در انتها تاکید کرد: اگر ترکیب ستاد به این شکل باشد و تغییری نکند، گروه‌های اصلاح‌طلب ناچارند که تجدیدنظر کنند و تصمیم جدی‌تری روی این قضایا بگیرند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چهل نماینده در حمایت از هاشمی رفسنجانی نامه نوشتند


بعد از این که امضای نامه توسط بیش از صد نماینده به شورای نگهبان برای رد صلاحیت رفسنجانی و مشایی، خلاف شان مجلس و شورای نگهبان دانسته شد، این بار نامه‌ای در حمایت از هاشمی رفسنجانی دست به دست می‌شود. صادق محصولی نیز از الطاف الهی در سال 1376 سخن گفته است.

بعد از این که امضای نامه توسط بیش از صد نماینده به شورای نگهبان برای رد صلاحیت رفسنجانی و مشایی، خلاف شان مجلس و شورای نگهبان دانسته شد، این بار نامه‌ای در حمایت از هاشمی رفسنجانی دست به دست می‌شود.

برنامه دیشب، «دیروز، امروز، فردا» میزبان محجوب و کوهکن بود. علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس و دبیرکل خانه کارگر در این برنامه گفت: وقتی در مجلس 100 امضاء جمع می شود که فلان کاندید را رد یا تایید کنید چه معنایی دارد؟ امضاء جمع کردن و مصاحبه های مختلف در این مورد ابتدای ماجرا است و وقتی این اتقاق در مجلس می افتد از مردم و کاندیداها چه توقعی باید داشت؟ این قانون شکنی از هر قانون شکنی دیگری خطرناک تر است. تخریب کنندگان باید رسوا شوند تا کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند.


 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 8,651
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه