loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 20 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جمعی که به قم سفر کرده بودند با 5 تن از مراجع تقلید دیدار کردند. در این دیدارها در مورد لزوم حضور آیت‌ا... هاشمی در انتخابات صحبت شد و دیدار کنندگان با تشریح شرایط کشور بر لزوم حضور رئیس مجمع تاکید کردند که مراجع نیز این دیدگاه‌ها را تایید کردند.

شبکه ایران / علی مطهری به همراه تعدادی از روحانیون و اساتید دانشگاه روز پنجشنبه راهی قم شد. این خبر شاید در نگاه اول خبر عجیبی به نظر نرسد اما اینبار هدف سفر متفاوت با سفرهای قبلی بود؛ جمعی که به قم سفر کرده بودند با 5 تن از مراجع تقلید دیدار کردند. در این دیدارها در مورد لزوم حضور آیت‌ا... هاشمی در انتخابات صحبت شد و دیدار کنندگان با تشریح شرایط کشور بر لزوم حضور رئیس مجمع تاکید کردند که مراجع نیز این دیدگاه‌ها را تایید کردند و دو تن از مراجع تقلید عنوان داشتند که پیامی برای حضور آیت‌ا... هاشمی به انتخابات به او خواهند داد.

به گزارش آرمان مطهری و همراهانش در قم معتقد بودند راه استقرار آرامش در کشور حضور نیروهای با سابقه و میانه‌رویی مانند هاشمی است. حال باید منتظر ماند و دید که آیت‌ا... هاشمی با توجه به تاکید مراجع بر لزوم حضور فردی با ویژگی‌های وی در انتخابات چه تصمیمی خواهد گرفت.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 49 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زیباکلام: تکلیف دینِ آقای هاشمی به نظام و انقلاب چه می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روزها همه از آمدن یا نیامدن فردی سخن می‌گویند که خودش نیز به صراحت نه آمدنش را تایید می‌کند و نه نیامدنش را تکذیب. امروز آخرین فرصت ثبت‌نام برای حضور نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. نگاه‌ها‌ اما در خیابان فاطمی به در ورودی ساختمان وزارت کشور دوخته شده تا مشخص شود آنها که این همه حرف از آمدن یا نیامدنشان بوده بالاخره تصمیم نهایی خود را می‌گیرند؟ در این میان فشار برای حضور آیت‌ا... هاشمی به رغم مخالفت‌های موجود در صدر تحلیل‌ها قرار گرفته و آیت‌ا... را در مسیری قرار داده که باید تصمیم سرنوشت‌ساز و تاریخی خود را بگیرد؛ آمدن یا نیامدن. صادق زیباکلام در این زمینه معتقد است او یقینا می‌آید و با ارائه پاسخ‌هایی به سوالات ما سعی دارد دلایل این گفته را تشریح کند.

آقای دکتر امروز مهلت ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری به پایان می‌رسد، آیا همچنان فکر می‌کنید که آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی در این مدت باقیمانده ثبت‌نام کنند؟

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

الیاس حضرتی تاکید کرد حضور هاشمی در انتخابات، معمای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد که همراه اصغرزاده نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: کشور اکنون منتظر حضور هاشمی است.

وی ورود هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات را معمای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: با حضور هاشمی صحنه زیر و رو می‌شود.

حضرتی افزود: آدم‌های قوی و شاه‌ماهی‌ها وقتی وارد آب می‌شوند موج ایجاد می‌کنند؛ به نظر بنده تا 30 درصد امکان حضور آقای هاشمی وجود دارد.

وی سؤالاتی درباره علت حضور اصغرزاده در صحنه انتخابات، دیدارهای انتخاباتی وی را بی پاسخ گذاشت و تاکید کرد که بهتر است این سؤال‌ها را از آقای اصغرزاده بپرسید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 613
  • بازدید کلی : 8,619
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه