loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 67 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آیا هاشمی اقتصاد ایران را نجات می دهد؟

رفسنجانی همواره یک« مدیر بحران پراگماتیک » در سیاست های ایران بوده است. نه تنها برای نخبگان سیاسی، بلکه برای بسیاری از ایرانیان در قشر متوسط نیز رفسنجانی یک چهره سیاسی با اعتبار برای حل بحران های جاری در اقتصاد، سیاست خارجی و امور داخلی به شمار می رود. او که در آستانه 80 سالگی قرار دارد، سیاستمداری باتجربه است که اجازه تکرار اشتباهات احمدی نژاد در 8 سال گذشته را نخواهد داد.

http://upload.tehran98.com/img1/gruy6ih7b21f573gkay.jpg
مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/7xfweg3zowxiz3zomc73.jpg

رئیس جمهور سابق کشورمان از ستاد ملی جوانان اصلاح طلب خواست برای هاشمی رفسنجانی تبلیغ کنند.

 

به گزارش نامه، سیدمحمد خاتمی با بیان اینکه جناب آقای هاشمی رفسنجانی مناسب ترین شخصیتی است که می تواند حضورشان مؤثر باشد و با برنامه های جدید و دیدگاه های جدید نقش بسیار مهمی را می توانند داشته باشد گفت: ایشان با نقشی که در انقلاب و نظام داشته اند، عنایت ویژه ای که امام به ایشان داشتند، تجربه فرماندهی جنگ، دو دوره ریاست جمهوری و بعد حضور در متن جریانات و همراه و خیرخواه رهبری و نظام، این ها همه نکات مثبت است. مهم تر این که همه آن برنامه ها و جهت گیری ها باید با هماهنگی رهبری باشد که جناب آقای هاشمی در این مورد تواناتر از همه اند.
ادامه مطلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 30 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/2k5t7y6orbwmpvlliesc.jpg

 

حجت الاسلام علی عسگری و دکتر غفوری فرد به نمایندگی از طرف رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تشیع پیکر آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی حضور یافتند

hashemirafsanjani.ir   - مراسم تشییع پیکر عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید عزالدین حسینی زنجانی در محل میدان شهدای مشهد مقدس با حضور جمع وسیعی از مردم آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، حجت الاسلام علی عسگری و دکتر غفوری فرد به نمایندگی از طرف رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم حضور دارند.

 پیکر این عالم ربانی بر روی دستان مردم ولایتمدار در حال تشییع به سمت حرم مطهر رضوی است.

گفتنی است عالم ربانی حضرت آیت‌الله حسینی زنجانی صبحگاه سه‌شنبه دعوت حق لبیک گفتند و به دیار باقی شتافتند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 36 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/r6vco7uu3wz2z8xc2nqb.jpg

 

شرط عدالتِ امام جمعه چیست؟

نمازجمعه جای مورد اعتماد مردم است و مردم باید حلّ مشکلات خود را در آنجا ببینند هرجا نمازجمعه درست اجرا شود، مؤثر است

آیت الله هاشمی رفسنجانی؛با بیان اینکه تریبون مقدس نماز جمعه باید پل میان مردم و نظام باشد ؛ تاکید کرد : یکی از گناهان بزرگ این است که از دین در مسائل داخلی خود اهل دین استفاده ابزاری کنیم ؛ خطیب جمعه منصب رسمی و حکومتی است و از طرف حاکم تعیین می‌شود، نماینده و سخنگوی نظام است ولی چون باید عدالت داشته و مورد وثوق مردم باشد و مردم حاضر باشند نماز خود را به او اقتدا کنند باید از مسائل مردم بگوید که اگر چنین نکند قطعا از شرط " عدالت " امام جمعه خارج می شود .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی؛گزیده سخنان ایشان در بیان نقش نماز جمعه و جایگاه امام جمعه بدین شرح است :

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 20 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/3jy8i6mm2pfv051rbypq.jpg

 

نصیحیتی میکنم برخی برادرم خودم را که از خود فقط این سوال بپرسند که هاشمی آمده تا به چه برسد؟ قبول مسئولیت ریاست‌جمهوری آنهم در این وانفسا و مشکلات فرارو برای کسی که 80سال عمرش را با همه فراز و نشیب‌ها و نا‌ملایمت‌ها پشت سر گذاشته؛ واقعا چه ارمغانی دارد؟

سردار علی صنیع خانی * - روز شنبه دو گروه دل‌نگران بودند. عده‌ای از آمدنش و گروهی از نیامدن او، بالاخره تصمیم بر آمدن شد. مقدمه هرچه باشد، اذن برای آمدن، یا اطمینان از عدم مخالفت. تلفن‌های همراه و مترو و اتوبوس‌های شهری به مدد آمدند. کمتر از ساعتی در همه شهر پیچید که او آمد. در آمدن دو گروه ناراضی، عده‌ای از آمدنش و برهم خوردن معادلاتشان و دیگری ناراحت از این‌که راحتش نمی‌گذارند.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 23 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/img1/8oyc8s4gdcddmv1pp03l.jpg

 

ملاک ما در قبال آقای هاشمی، گفتار و عمل مقام معظم رهبری است نه اشخاص دیگر. با این حکمی که مقام معظم رهبری به آقای هاشمی داده اند، ما هاشمی رفسنجانی را مورد تایید رهبری می دانیم

حجت الاسلام محسن غرویان*  -   ترمیم گسست دولت و روحانیت یکی از دلایل اصلی حمایت مرجعیت و روحانیت از ورود آقای هاشمی به عرصه انتخابات است. این روزها رابطه دولت آقای احمدی نژاد با حوزه و مرجعیت به صفر و حتی زیر صفر رسیده است.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش نیمروز،محسن بهرامی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با تسنیم از انصراف محمد شریعتمداری از حضور در عرصه انتخابات ‌‌ریاست‌جمهوری به نفع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی خبر داد و با اشاره به ملاقات روز گذشته شریعتمداری با هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: در پی این ملاقات و كسب تكلیف و انجام هماهنگی‌ها قرار شد همان‌طور كه آقای شریعتمداری از پیش اعلام كرده بود، به نفع آیت‌الله هاشمی از صحنه انتخابات كناره‌گیری كند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری اضافه كرد: به زودی بیانیه رسمی اعلام انصراف آقای شریعتمداری منتشر خواهد شد كه در این بیانیه از همه اعضای ستاد تهران و ستادهای استانی درخواست شده ‌در جهت تبیین برنامه‌های آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و حمایت از كاندیداتوری وی فعالیت كنند.

بهرامی خاطرنشان كرد: همچنین قرار است ستادهای انتخاباتی شریعتمداری در راستای حضور حداكثری مردم در انتخابات به نفع هاشمی‌رفسنجانی به كار خود ادامه دهند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیپلماسی ایرانی به نقل از المانیتور نوشت:

در روز شنبه، آخرین مهلت نام نویسی کاندیداهای ریاست جمهوری، به دنبال انتشار اخباری مبنی به احتمال نام نویسی علی اکیر هاشمی رفسنجانی، بازار ارز برای چند ساعت به حالت انجماد فرو رفت. برخی فعالان بازار ارز اعلام کردند تا زمانی که آمدن یا نیامدن هاشمی مشخص نشود، نرخ ارز را اعلام نمی کنند.
ادامه مطلب ...

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرده است که امروز چه شده که اصلاح‌طلبانی که روزی مخالف سرسخت شما بودند برای حضور در صحنه و پاک‌سازی ذهن مردم از خباثت‌هایشان به شما پناه آورده‌اند، کاری که در جریان انتخابات 88 نیز صورت دادند. شما را چه شده است که چند سالی است تبدیل به رهبر معنوی کسانی شدید که چشم دیدن پیشرفت انقلاب را ندارند؟

به گزارش 598 به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

ادامه مطلب ...

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آیت ا... هاشمی رفسنجانی از عنفوان جوانی در حوزه علمیه به تحصیل علوم دینی پرداخت، و به درجه اجتهاد نائل گردید. ایشان از سال 1337 تا دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تمامی صحنه‌های مبارزاتی حضوری چشم‌گیر داشت، چنانکه دستگیری‌های مکرر در 7 دوره متناوب از سالهای 1337 تا 1357 در مجموع چهارسال و پنج ماه نتوانست در عزم ایشان بر تداوم نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) خللی ایجاد نماید. در اینجا به برخی از زمینه‌های متنوع فعالیت‌های ایشان در قبل از انقلاب اشاره می‌شود:

 

  • ایراد سخنرانی‌های متعدد در مجامع مختلف بر ضد نظام ستم شاهی
  • تاسیس مکتب تشیع
  • ترجمه سرگذشت فلسطین
  • تألیف امیرکبیر یا قهرمان مبارزه با استعمار
  • تالیف تفسیر راهنما
  • نشر مقالات گوناگون

آیت ا... هاشمی رفسنجانی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از اعضای مؤثر و برجسته شورای انقلاب بوده و سپس فعالیت‌های خود را در عرصه‌های گوناگون پی‌گیری کرده‌اند، از جمله:

  • از اعضای حزب جمهوری
  • سرپرست وزارت کشور
  • ریاست مجلس شورای اسلامی
  • امام جمعه موقت تهران
  • جانشین فرماندهی کل قوا
  • نیابت ریاست مجلس خبرگان
  • ریاست جمهوری
  • ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • ریاست شورای عالی امنیت ملی
  • ریاست مجلس خبرگان رهبری 

ایشان هم اکنون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارند. آیت ا... هاشمی رفسنجانی پس از انقالب اسلامی عناوین افتخاری متعددی از مجامع علمی مختلف دنیاکسب کردند و دانشگاه تهران نیز عنوان دکترای افتخاری علوم سیاسی را به ایشان اهدا کرده است. و هنوز نقطه امید و اتکای مردم و مسئولان جامعه در بحران‌های داخلی و خارجی است.>

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 620
  • بازدید کلی : 8,626
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه