loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 42 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

تهران - «اسفندیار رحیم مشایی» و «اکبر هاشمی رفسنجانی» در آخرین لحظات پنجمین و آخرین روز مهلت نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، داوطلب این انتخابات شدند.

 

به گزارش خبرنگاران سیاسی، درآخرین دقایق ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی مشاور رییس جمهوری و رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند و در این انتخابات نام نویسی کردند.

«اسفندیار رحیم مشایی» به همراه دکتر «محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

رحیم مشایی که هم اینک مشاور رییس جمهوری است و ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد را به عهده دارد، پیش از این ریاست دفتر رییس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به عهده داشته است.

حجج اسلام «عباس امیری فر» رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، «بهمن شریف زاده» استاد حوزه و دانشگاه و رییس مرکز جهانی شدن و «عبدالرضا داوری» هم مشایی را در ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز همراه «محمد هاشمی» برادر خود وارد ستاد انتخابات کشور شد. ˈقدرت الله علیخانیˈ و جمعی از مشاوران هاشمی نیز وی را همراهی می کنند.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 24 خرداد ماه آینده در سراسر کشور برگزار می شود.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام برای ثبت نام در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.
 

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات كشور ، اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي ثبت نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت كشور شد.

این برای چهارمین بار است که هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند. دو بار اول آن در سالهای 1368 و 1372 بوده است که هاشمی با پیروزی در انتخابات به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد. سومین حضور هاشمی رفسنجانی به انتخابات سال 1384 مربوط می شود که در آن هاشمی در دور اول انتخابات به عنوان نفر اول برگزیده شد اما به دلیل عدم کسب اکثریت قاطع آراء، انتخابات به دور دوم کشیده شد که در آن محمود احمدی نژاد با کسب 17 میلیون رای در برابر 10 میلیون رای هاشمی رفسنجانی وی را شکست داد.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 33 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

ثبت‌نام همزمان هاشمی و مشایی در انتخابات یازدهم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس جمهور و اسفندیار رحیم‌مشایی به صورت همزمان در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور و اسفندیار رحیم‌مشایی به صورت همزمان در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

 

بر اساس این گزارش، هاشمی و مشایی در آخرین دقایق ثبت‌نام، در فهرست رسمی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار گرفتند.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت كشور شد.

فاطمه هاشمی؛ فاطمه جلودارزاده و محمد هاشمی ایشان را در زمان ثبت نام همراهی کردند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


با قوت گرفتن حضور وی در انتخابات، توزیع شبنامه علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد. شبنامه‌ای در چهار صفحه به تکرار اتهاماتی پرداخته است که طی سال های گذشته علیه هاشمی رفسنجانی بارها منتشر شده بود. در این شبنامه که در برخي شهرها از جمله برخي شهرهاي خوزستان و لرستان توزیع شده مواضع رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد حمله قرار گرفته و اتهاماتی به خانواده و فرزندان هاشمی رفسنجانی زده شده است. همچنین در این شبنامه چهار صفحه ای به نقش هاشمی رفسنجانی در حوادث پس از انتخابات ۱۳۸۸ پرداخته شده است.
مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
با تشدید خبرسازی رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب حامی آقای هاشمی رفسنجانی در خصوص ثبت نام ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری با خبر شدیم که از صبح امروز بسیاری از صرافی های تهران با مطرح کردن بحث احتمال حضور و یا عدم حضور آقای هاشمی رفسنجانی و تاثیر آن در نرخ گذاری بازار ارز قادر به اعلام نرخ نبوده و از فروش ارز آزاد خودداری نموده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با تشدید خبرسازی رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب حامی آقای هاشمی رفسنجانی در خصوص ثبت نام ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری با خبر شدیم که از صبح امروز بسیاری از صرافی های تهران با مطرح کردن بحث احتمال حضور و یا عدم حضور آقای هاشمی رفسنجانی و تاثیر آن در نرخ گذاری بازار ارز قادر به اعلام نرخ نبوده و از فروش ارز آزاد خودداری نموده اند.

در همین خصوص یکی از صرافی های مطرح و بزرگ تهران با درج خبر احتمال حضور آقای هاشمی در وزارت کشور از اعلام نرخ ارز و فروش ارز آزاد را به پس از حضور ایشان موکول کرد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که بسیاری از کارشناسان سیاسی نوسانات چند ماه گذشته در بازار  ارز را مرتبط با بازگشت مهدی هاشمی فرزند متهم حجت الاسلام هاشمی از لندن می دانند.

همچنین صبح امروز خبرهایی از رایزنی های فراکسیون صدای ملت برای تسهیل شرایط کاندیداتوری آقای هاشمی در برخی از رسانه های منتشر گردید که در همین موضوع تا کنون اخبار دعوت آیات عظام سیستانی و وحید خراسانی از آقای هاشمی برای حضور در انتخابات توسط دفاتر مراجع مذکور تکذیب شده است.

لازم به ذکر است که رسانه های غربی در خبرهای گوناگونی با اعلام حمایت از آقای هاشمی رفسنجانی و یا کاندیدای مورد حمایت ایشان بهترین راه برداشته شدن تحریم ها و همکاری غرب با ایران را رای آوری جریان مذکور دانسته بودند.
مدیــــــــــــــریت بازدید : 68 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

'تا اعلام حضور یا عدم حضور آیت الله رفسنجانی در وزارت کشور قادر به اعلام نرخ نیستیم. لطفا منتظر بمانید.' 

شبکه ایران / بازدیدکنندگان از سایت رسمی صرافی جلالی، حوالی ظهر امروز با اتفاقی عجیب مواجه شدند. در بخش نرخ اسکناس، این سایت جمله ای به این مضمون نوشته شده است: "تا اعلام حضور یا عدم حضور آیت الله رفسنجانی در وزارت کشور قادر به اعلام نرخ نیستیم. لطفا منتظر بمانید."

یکی از مسئولان این صرافی، در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران، ضمن اعلام هک شدن سایت مذکور، خبر داد که تیم فنی پشتیبانی کننده سایت، در حال رفع مشکل می باشند. وی ضمن ابراز تعجب و تاسف از رویداد اخیر گفت: "نمی دانیم چه کسی این کار را انجام داده است. کار ما بسیار متاثر از رویدادهای سیاسی است، اما هرگز له یا علیه هیچ یک از کاندیداها عمل نکرده و نمی کنیم. چرا که ما دنبال فعالیت سالم اقتصادی هستیم و از سیاست دوری می کنیم."

تصویر صفحه هک شده سایت رسمی صرافی جلالی

 

تصویر همان صفحه، دقایقی پس از رفع هک

مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هاشمي امروز ثبت نام می‌کند

معاون وزير نفت دولت سازندگي گفت: مطابق آخرين خبري که از "محمود هاشمي رفسنجاني" برادر "آيت‌الله هاشمي" کسب کردم‌، وي گفته كه با توجه به درخواست مردم، "آيت‌الله هاشمي" امروز براي ثبت‌نام به وزارت کشور مي‌‌رود.
به گزارش مشرق، محمد‌علي ايزدي معاون وزير نفت دولت سازندگي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره حضور آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در انتخابات گفت: طبق آخرين خبري که از "محمود هاشمي رفسنجاني" برادر آيت‌الله هاشمي کسب کردم، آقاي هاشمي در انتخابات ثبت‌نام مي‌كند.

 وي تاكيد كرد: با توجه به توصيه علما و فشارهاي مردم "آيت‌الله هاشمي" امروز براي ثبت نام در وزارت کشور حاضر مي‌شو‌د.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سایت هاشمی: به دعای خیر ملّتی،نه نگو!
 

 

به گزارش بی باک، گردانندگان سایت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در حاشیه نگاری دیدار کارگران با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام این گونه نوشت: گویی با پدرش سخن مي‌گوید. مثل درد دل یک فرزند با پدر در دشواری. مي‌گوید «آقای هاشمی! شما حتماً از درد دل‌های ما خبر دارید». چشم امید میلیونها نفر امروز شما هستید. مي‌گوید: مي‌دانم نفع شخصی شما در نیامدن است. شمایی که دیگر نیازی به قدرت و شهرت ندارید. نیازی به کسب جایگاه ریاست جمهوری ندارید. امّا آقای هاشمی ، یادتان باشد شما به دعای خیر مردم همیشه محتاجید. دعای خیر این مردم پاداش آمدن شماست
مدیــــــــــــــریت بازدید : 23 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در حالي که قرار بود علي اکبر ولايتي امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور براي نامزدي در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کند دفتر او در اطلاعيه اي از تعويق زمان ثبت نام خبر داده است.

به گزارش آريا ، برخي شنيده ها حاکي از آن است که علت اين تصميم علي اکبر ولايتي افزايش احتمال کانديداتوري اکبر هاشمي رفسنجاني است.
 
ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 615
  • بازدید کلی : 8,621
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه