loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
پورزند جانشین قالیباف شد / حمله به هاشمی در دستور کار تیم رسانه ای شهرداری
در رقابت بین گروه مدیرانی که پیش تر ساکن مشهد بودند، و مدیران کرمانشاهی که اکنون به لطف آقای قالیباف در شهرداری تهران صاحب سمت شده اند، سردار شریفی که تاکنون به عنوان جانشین احتمالی شهردار تهران معرفی می شد، به دلایل نامعلوم کنار زده شد
البرزنیوز: تیم کرمانشاهی ها، مشهدی ها را در کسب شهرداری تهران شکست دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی البرزنیوز، در رقابت بین گروه مدیرانی که پیش تر ساکن مشهد بودند، و مدیران کرمانشاهی که اکنون به لطف آقای قالیباف در شهرداری تهران صاحب سمت شده اند، سردار شریفی که تاکنون به عنوان جانشین احتمالی شهردار تهران معرفی می شد، به دلایل نامعلوم کنار زده شد و پورزرندی به عنوان جانشین محمد باقر قالیباف شهردار تهران تا روز انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آقای هاشمی؛آیا باز هم به خدا نامه مینویسید؟ 

حسین قدیانی امروز دوشنبه 23 اردیبهشت 92 طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت:
همچین هلهله می‌کند دشمن، انگار خرمشهر را پس گرفته! ما هنوز «ممد نبودی...» را نخوانده‌ایم. خمینی، امام فاطمیون بود، روح‌الله پابرهنه‌ها بود، مسیح بسیجیان بود.
 
ادخلوها بسلام آمنین! «امام آمد» بی‌بی‌سی ناراحت شد اما خب! «هاشمی آمد» خیال بی‌بی‌سی راحت شد. آیت‌الله اما رئیس مجمع تشخیص مصلحت ماست. روزگار خیلی‌خیلی‌خیلی غریبی است نازنین! دیری است ما محافظ گذاشته‌ایم برای دوستان بی‌بی‌سی. محافظ و پاسدار و جلیقه ضدگلوله و بنز سرمه‌ای و شیشه‌دودی و مهلت ثبت‌نام و فرصت ناز و... صدالبته رای مردم! انتخابات در هیچ کجای دنیا گمان نکنم به آزادی جمهوری اسلامی باشد. ما از خط مقدم دموکراسی، کیلومترها جلوتریم!
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مدیرعامل خبرگزاری آریا گفت: اگر هاشمی در حلقه اپوزیسیون بازی کرده و تصویر مطلوب آنها را بر خود بپسندد حتما زیان خواهد وقماری بی حاصل در آخرین فرصت براه انداخته که عقلا او را سرزنش خواهند نمود.
 
 
 
 
 

شبکه ایران / امیر محبیان، مدیرعامل خبرگزاری آریا، در مورد ورود هاشمی به عرصه انتخابات گفت: حضور هاشمی بیگمان به عنوان یک عنصر تاثیر گذار در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی می شود. اما حضور وی برای رقم زدن سرنوشت او در این عرصه تنها گام نخست و ساده کار است. به گمانم هاشمی دو فاز جدی دیگر را فراروی خود دارد، نخست، فاز پیروزی در انتخابات و دوم، در صورت پیروزی اداره کشور در شرایط متحول شده جدید و توقعات افزون شده آنهم در سنی که معمولا سن بازنشستگی است.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 19 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
رد صلاحیت مشایی و هاشمی مطالبه عمومی است

 

سخنگوی جبهه پایداری ردصلاحیت مشایی و هاشمی را مطالبه عمومی از شورای نگهبان دانست.

به گزارش رجانيوز، سید امیر حسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌‌وگو با فارس با بیان اینکه انتظار می‌رود شورای نگهبان صلاحیت نامزدها که عوامل و مجرمین فتنه و انحراف هستند، تایید نکند، تصریح کرد: در صورتی که مشایی و هاشمی رد صلاحیت شوند و حضور آنها در انتخابات منتفی باشد، دلیلی نمی‌بینیم که نظر خود را درباره نامزد اصلح که مورد وثوق علماست تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه جبهه پایداری انتظار برخورد قاطع شورای نگهبان با عوامل فتنه و انحراف را دارد و انتظار مطالبه عمومی است، تصریح کرد: امیدواریم شرایط سرگردانی جامعه فراهم نشود.
 
قاضی‌ز‌اده با اشاره به کارناوال هاشمی و مشایی مقابل وزارت کشور، تصریح کرد: با توجه به تجمعی که مقابل وزارت کشور صورت گرفت آمادگی فتنه در عوامل فتنه و انحراف مشهود بود.
 
قاضی‌زاده اظهارات منتسب به خود درباره جلیلی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت: مواضع جبهه پایداری درباره برادرمان آقای جلیلی روشن است.
 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 35 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
احمدی نژاد البته به همین موارد نیز بسنده نکرد و هنگام ثبت نام مشایی، دست او را بالا برد تا پازل بدعت گذاری ها و تخلفات انتخاباتی دولت کامل شود.
"گروه سیاسی صراط" - برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، رییس جمهور یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به منظور ثبت نام در وزارت کشور همراهی کرد.
در آخرین دقایق از زمان باقی مانده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی که به منظور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری عزم وزارت کشور را کرده بود، از همراهی و هم گامی محمود احمدی نژاد برخوردار شد تا بدین ترتیب، باز هم بدعتی دیگر در دولت دهم پایه گذاری شود و برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، از حمایت علنی رییس جمهور برخوردار شود.
احمدی نژاد البته به همراهی صرف مشایی بسنده نکرد و در نشست خبری خود در حاشیه بازدید روند ثبت نام کاندیداها در ستاد انتخابات کشور، یار غار خود و پدرزن پسرش را از الطاف بی کران خود بهره مند ساخت.
احمدی نژاد در سخنانی که آشکارا تخلف قانونی انتخاباتی به شمار می رود، گفت: مشایی را 28 سال است که می شناسم او فردی مومن، پاک، کارآمد و عمیقا بر ارزش های اسلامی و اصول برآمده از امام باور دارد و عمیقا به توانمندی های این ملت آشناست.
او ادامه داد: مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی.
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 36 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سن در عاشورا مطرح نیست و اگر کسی عاشورایی باشد در هر سنی به وظیفه خود عمل می‌کند

اسدالله بادامچیان* - اختیار حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات با خود آنهاست و نمی‌شود کسی را اجبار به حضور یا عدم حضور کرد و این خود آقای هاشمی بود که باید تشخیص می داد که در انتخابات شرکت کند یا نه. به نظر من حضور وی برای ایجاد شور انتخاباتی بسیار مفید است.

 

حضور هاشمی می‌تواند رقابت‌های انتخاباتی را از حالت دعوا خارج کند و رقابت جدی و قوی به وجود بیاورد و کسانی که بدون حضور هاشمی در انتخابات شرکت نمی‌کردند، اکنون با حضور وی در انتخابات شرکت می‌کنند.

اینکه مخالفان آقای هاشمی ، سن ایشان را دلیلی برای تخریب قرار داده اند حرف نادرستی است چرا که امام خمینی (ره) در همین سن رهبر انقلاب بودند. سن در عاشورا مطرح نیست و اگر کسی عاشورایی باشد در هر سنی به وظیفه خود عمل می‌کند.

با حضورهاشمی نظر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تامین می‌شود و  به نظر من اصولگرایان به اجماع می‌رسند، اما باید در این زمینه حوصله کنیم. ما ایرانیان عادت داریم که کار خود را در شب آخر انجام دهیم.

من ثبت‌نام افراد جدید را در روز آخر بسیار خوب ارزیابی می‌کنم. به نظر من در کشور باید گستردگی در انتخابات وجود داشته باشد که البته این گستردگی ممکن است هزینه هم داشته باشد، اما دادن هزینه برای این گستردگی بهتر از هزینه دادن برای دیکتاتوری است.

مردم هوشیار هستند و می‌توانند انتخاب خود را انجام دهند و نامزدها نباید خلاف قانون عمل کنند در همین راستاهم  حضور رییس‌جمهور در ستاد انتخابات کشور بهتر بود صورت نمی‌گرفت.

منبع: ایسنا

مدیــــــــــــــریت بازدید : 29 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری با رویکردهای بی‌سابقه و جدیدی به‌زودی فعال خواهد شد.»

به گزارش پارسینه با اعلام این مطلب نوشت: «بر اساس اخبار رسیده، آقایان علی‌اکبر ناطق نوری و سید محمد خاتمی برای تبلیغ هاشمی به شهرهای مختلف کشور سفر و به نفع هاشمی سخنرانی می‌کنند.

بر طبق تصمیمات اتخاذشده، هیچ پوستر و بنر تبلیغاتی برای هاشمی منتشر و نصب نخواهد شد و شیوه تبلیغات کاملا متفاوت با دوره‌های پیشین است.

ریاست ستاد انتخاباتی هاشمی را علی مطهری و بیژن نامدار زنگنه بر عهده خواهند داشت.

هیچ‌یک از اعضای خانواده هاشمی حق حضور در ستادها و انجام مصاحبه با رسانه‌ها را نخواهند داشت.

کابینه احتمالی هاشمی در صورت پیروزی در انتخابات از وزرای سابق و کابینه‌های قبلی هاشمی نخواهد بود و از چهره‌های جدید استفاده خواهد شد.» 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 20 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نويسنده در ادامه به «نفوذ كم» آيت‌الله مصباح در سياست اشاره مي‌كند مي‌نويسد: «بذر حمله به رئیس جمهور و اعتقادش به مهدویت را هاشمی کاشت اما اقدام او ابتر نماند...

داود حشمتی *  - حالا كه ثبت‌نام‌ها تمام شد، آيت‌الله مطمئن از رد شدن موفقیت آمیز از فيلتر شوراي نگهبان است. اين را نه تنها خود، بلكه حسين شريعتمداري نیز پیشتر در كيهان اعتراف كرده بود.  

 

نگراني دو نيروي سياسی موجود از آمدن هاشمي به روشني قابل ملاحظه است. از يك سو دولتي‌ها هاشمي و موضع‌گيري‌هايش را همگام و همسو با آيت‌الله مصباح مي‌دانند، از سوي ديگر طرفداران مصباح‌يزدي و اعضاي تندروي اصولگرا، هاشمي را به تيم احمدي‌نژاد و مشايي مي‌چسبانند. در يك كلام مي‌توان گفت «در بين هوادران مصباح يزدي و دولتي‌ها بر سر نخواستن هاشمي رفسنجاني دعواست.»

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 15 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
در مرحله دوم آقای هاشمی و یک نفر از جریان اصولگرایان رقابت خواهند کرد که به نظر من تنها فردی که می تواند در مقابل آقای هاشمی رای بیاورد آقای قالیباف است.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا معتقد است؛ انتخابات آینده دو مرحله ای خواهد بود و در مرحله اول همه نامزدها حضور خواهند داشت.
وی می‌گوید: در مرحله دوم آقای هاشمی و یک نفر از جریان اصولگرایان رقابت خواهند کرد که به نظر من تنها فردی که می تواند در مقابل آقای هاشمی رای بیاورد آقای قالیباف است. چون در مرحله دوم ممکن است خیلی ها با آقای قالیباف ائتلاف کنند و لذا اگر آقای قالیباف بتواند به مرحله دوم برسد رقابت جدی میان آقای هاشمی و آقای قالیباف شکل خواهد گرفت.
آنطور که کنعانی مقدم بیان کرده است؛ آقای جلیلی عقبه ای در میان جریان های سیاسی ندارد و تنها عقبه ایشان جبهه پایداری است و بعید به نظر می رسد که آقای لنکرانی بخواهد به نفع آقای جلیلی کنار رود. 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 608
  • بازدید کلی : 8,614
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه