loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در سال 1337 در رفسنجان برایم خواستگاری کردند؛ دختر حجت‌الاسلام آسید محمد صادق مرعشی که اسناد رسمی داشتند و از تحصیلات حوزوی بهره‌مند بودند. همسرم از خانواده‌ای است روحانی، از فامیل بزرگ مرعشی و نوه حضرت آیت ا... سید کاظم طباطبائی یزدی صاحب کتاب عروة الوثقی که جایگاه معتبری در همه حوزه‌ها دارد. ثمره این ازدواج پنج فرزند به ترتیب: (فاطمه، محسن، فائزه، مهدی، یاسر) هستند. دخترانم با پسران آقای لاهوتی که یکی پزشک و دیگری دندانپزشک است، ازدواج کردند که قرار این ازدواج در آخرین زندان – زندان اوین که در آنجا هم زندان بودیم – گذاشته شد.
.....

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پدرم: حاج میرزا علی هاشمی بهرمانی و مادرم: ماه بی‌بی (صفریان). نام خانوادگی هاشمی برای خانواده ما، با آن که سید نیستم، به این دلیل انتخاب شده است که نام جد پدری ما حاج هاشم بوده است؛ او در سر تا سر منطقه املاک و امکانات زیادی داشته است.
پدرم کمی از تحصیلات علوم حوزوی بهره‌مند بود، تا آنجا که به یاد دارم، در روستا زندگی می‌کرد، که دلیل آن تا حدودی فشارهایی بود که در دوره پهلوی متوجه متدینین بود. ایشان عمیقاً مورد اعتماد مردم بودند و نوعی مرجعیت در امور اجتماعی و مذهبی داشتند. از اخلاقیات جالب ایشان این بود که معمولاً در زمان رسیدن هر محصولی، وقتی که به باغ و یا مزرعه می‌رفتند، تعداد زیادی از نیازمندان روستا را می‌پذیرفتند و به هر یک از آنها چیزی می‌دادند و این وضع در همه فصول سال ادامه داشت .
اسم روستای ما بهرمان است، یکی از دهات قدیمی نوق – از جلگه‌های رفسنجان. بهرمان به معنی یاقوت سرخ است.

مادرم علاوه بر خانه‌داری در امور زندگانی با پدرم همکاری داشتند. او هر چند بی‌سواد بود، اما اطلاعات خوبی از خواص گیاهان دارویی داشت. اطلاعات و تجربیات او برای اعضای خانواده و حتی اهالی روستا سودمند بود؛ چنان‌که هنوز هم گاهی از همان تجربه‌ها استفاده می‌کنیم . خانواده ما ترکیبی از پنج برادر و چهار خواهر است، سطح زندگی‌مان با توجه به وضع آن روستا بد نبود. تاریخ تولد شناسنامه‌ای من 1313 است. من در سن پنج سالگی به همراه برادرم حاج قاسم که دو سال از من بزرگ‌تر بود، تحصیل را شروع کردم. آنچه در مکتب‌خانه به ما می‌آموختند، همان کتاب‌های مدرسه رسمی بود به اضافه قرآن و چیزهایی مثل گلستان، نصاب و ... . از هفت سالگی علاوه بر مکتب از معلومات پدر نیز استفاده کردم. رفته رفته مکتب‌خانه نمی‌توانست جوابگوی نیاز ما باشد. چهارده ساله بودم که به پیشنهاد پسر عمویم، محمد، تصمیم گرفتیم که همراه کاروان جهت تحصیل علوم دینی به قم سفر کنیم.

در حوزه علمیه قم دروس مختلف را در محضر استادانی بزرگوار چون آیات عظام بروجردی، امام خمینی (ره )، داماد، گلپایگانی، شریعتمداری، حایری یزدی، نجفی مرعشی، علامه طباطبائی، زاهدی و منتظری آموختم.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 29 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به تماس تلفنی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب برای ورود به صحنه انتخابات گفت: شنیدیم که ظاهرا ساعت ۱۷ از دفتر مقام معظم رهبری پیامی به وی دادند که بعد از آن وی به سمت وزارت کشور حرکت کرده است.جزییات جدید ازتماس هاشمی بارهبر انقلاب

علی مطهری در گفت وگو با خانه ملت؛ با بیان اینکه به دنبال تاکید بر درخواست های قبلی خود از آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص ورود به صحنه انتخابات، صبح روز شنبه به همراه ۷ نفر از اعضای ائتلاف صدای ملت نزد وی رفتیم، گفت: ساعت ۱۰.۳۰ صبح به وی اعلام کردیم که علت ضرورت ورود شما به صحنه اتنتخابات روشن است و خود شما علت این  ضرورت را بهتر از ما می دانید.روایت مطهری از تماس هاشمی با رهبر انقلاب

نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از میان آن جمع من به عنوان اولین نفر صحبت می کردم ،افزود: به آقای هاشمی گفتم که نظر شخصی من این است اگر این  مدیریت و این نگاه سیاسی و فرهنگی یک دوره دیگر در کشور حاکم باشد ممکن است انقلاب یک آسیب جدی ببیند، بنابراین وظیفه است که شما وارد شوید.

وی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی پاسخ داد؛ من آماده ثبت نام هستم اما باید از عدم مخالفت مقام معظم رهبری مطمئن شوم، چون در صورت مخالفت ایشان با کاندیداتوری من، ورودم به صلاح کشور نیست.

مطهری با بیان اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که من شب گذشته با رهبر معظم انقلاب صحبت کردم و قرار است نظر خود را تا امروز به من اعلام کنند، تا نزدیک ظهر که نزد آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم خبری نشد، بنابراین گفتیم خود شما دوباره تماس بگیرید.

وی با بیان اینکه آقای هاشمی گفت مشکلی ندارد من این کار را خواهم کرد، افزود: آقای هاشمی گفت که برای گرفتن نتیجه؛ صبح هم تماس گرفتم که گفتند حضرت آقا در حال سخنرانی هستند بعدا تماس می گیریم اما تا الان تماسی گرفته نشده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: البته آقای هاشمی در جلسه با گروه دیگری گفته بود اگر لازم باشد خودم خدمت رهبری رفته و تکلیف موضوع را روشن می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه نزدیک ظهر از جلسه با آقای هاشمی خارج شدیم ومن در حال نا امید شدن از ثبت نام وی بودم، گفت: حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ روز شنبه به من خبر دادند که آقای هاشمی برای ثبت نام حرکت کرده و شنیدیم که ظاهرا ساعت ۱۷ از دفتر مقام معظم رهبری پیامی به وی دادند که بعد از آن وی به سمت وزارت کشور حرکت کرده اما من نمی دانم که آن پیغام چه بوده است./ 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 23 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

محسن غرویان: «قم» هم با هاشمی است؛ از مراجع تا مردم کوچه و بازار

بعضی از مطالب را نمی توانیم صریحاً بیان کنیم.ولی حمایت از هاشمی به طور ضمنی و اجمالی در سطح مراجع وجود دارد.رهبری هم با حکمی پنج ساله،مجدداً آقای هاشمی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت منصوب کردند و این برای ما ملاک است
عصر ایران؛ هومان دوراندیش - محسن غرویان، چندصباحی بود که از اظهار نظرهای سیاسی فاصله گرفته بود و سرگرم کارهای نظری‌اش بود. اما تنور داغ انتخابات ریاست جمهوری، او را هم از کنج فراغت به متن سیاست کشانده است.
وقتی با او تماس گرفتم، این بار دیگر نگفت درگیر کتاب و دفترم هستم. برعکس، گله کرد که چرا "دیر به دیر به یاد ما می افتید!"

غرویان می گوید کاندیداتوری هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، با استقبال مراجع تقلید و روحانیان و طلاب مواجه شده و شوق و شادی را به میان مردم کوچه و بازار شهر قم آورده است.

وی با اینکه می گوید نقش "تخریب هاشمی" را در رقم خوردن نتیجه انتخابات نباید دست کم گرفت، ولی از فحوای کلامش پیداست که هاشمی را رئیس جمهور بعدی ایران می داند.
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 50 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانشگاه آزاد اسلامي تلاش گسترده اي را براي تخريب آيت الله هاشمي رفسنجاني آغاز كرده است

به گزارش انتخاب ؛ خبرگزاري آنا ارگان اصلي خبري دانشگاه آزاد اسلامي در چند روز گذشته با انعكاس اخبار مغرضانه و تخريبي تلاش خود را در جهت تخريب آيت الله هاشمي آغاز كرده است

اين خبرگزاري علاوه بر انتشار كامل مطلب شريعتمداري مدير مسئول كيهان كه هر نوع تهمت و افترايي را به آيت الله هاشمي و خاتمي زد با انجام مصاحبه هاي يك جانبه نيز سعي در تخريب هاشمي دارد .

اين خبرگزاري همچنين نامه اي را از سوي اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به شورای نگهبان منتشرکرده كه در اين نامه جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از شورای محترم نگهبان انتظار دارد از ورود انحراف و افرادی که در خط انقلاب قرار ندارند، با شجاعت کامل همچون گذشته جلوگیری نموده و نقش تاثیر گذار خود را در خلق حماسه سیاسی 92 به تمامی ملت شریف ایران اسلامی نشان دهد
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 20 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علی عبدالعلی‌زاده قائم مقام ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منصوب شد.

اسحاق جهانگیری رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به روند انتخاب اعضای ستاد هاشمی گفت: علی عبدالعلی زاده از سوی وی به عنوان قائم مقام بنده در ستاد انتخاباتی منصوب شده است.

به گفته جهانگیری، هنوز سخنگوی و دیگر اعضای ستاد انتخاباتی هاشمی منصوب نشده‌اند.

عبدالعلی زاده در سوابق خود، دو دوره نمایندگی مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، 5سال استاندار استان آذربایجان شرقی در دولت هاشمی رفسنجانی و همچنین وزارت مسکن دولت خاتمی را در کارنامه دارد.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 34 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
ایران > انتخابات- همشهری آنلاین:
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که از کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی خوشحال است، گفت: برای اینکه مشخص شود، چه کاندیدایی به نفع دیگری کنار خواهد کشید، 10 روز دیگر باید صبر کنید.

مهر نوشت: حجت الاسلام حسن روحانی به مهر درباره آرایش جدید کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با وارد شدن هاشمی رفسنجانی به این عرصه، گفت: برای تشریح و تبیین فضای جدید آرایش سیاسی پس از ورود آقای هاشمی باید بگذاریم فضا روشن‌تر شود.

وی افزود: البته در حال حاضر و پس از ثبت نام آیت الله هاشمی رفسنجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد تغییر و تحولات در چیدمان کاندیداها هستیم، اما باید صبر کرد و دید که در نهایت شورای نگهبان چه کسانی را تائید صلاحیت خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: پس از بررسی و اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان می توان گفت که چه کسانی می مانند، چه کسانی می روند و چه کسانی به نفع دیگری کنار خواهند رفت.

وی تاکید کرد که تا یک هفته یا 10 روز دیگر، وضعیت آرایش سیاسی کاندیداهای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری کاملا مشخص می شود.

روحانی در پاسخ به سئوالی درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات نظرش را اینگونه بیان کرد: ابتدا باید اشاره کنم که من از این که آقای هاشمی نامزد انتخابات شدند بسیار خوشحالم و از این موضوع استقبال می کنم و کاندیداتوری وی در شرایط فعلی کشور را نوعی فداکاری می دانم. اعتقاد راسخ دارم که باید شرایط کشور را به عقلانیت و مدیریت صحیح بازگردانیم و آقای هاشمی این توانایی را دارد.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 23 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

در زمان فعلی گروهی که بعد از چندین جلسه با بزرگان خود تازه به لزوم معرفی شخص اصلح رسیده اند، چگونه می توانند راه کار عملی برای اداره کشور داشته باشند ؟ حضور رقبای جدید در عرصه انتخابات آنها را مجبور خواهد کرد تا به  بدیلِ «اصلح» یعنی « صالح مقبول » رو آورده، تمامی ایده های خود را کنار گذارند. اینها چقدر از کشور نیرو خواهند گرفت تا به اولین مفاهیم اداره جامعه اسلامی پی ببرند؟ نتیجه آنکه هر شخص یا گروهی که کلی گویی کند، راه روش مدون ارائه ندهد، همان راهی را می رود که هشت سال است گرفتار آن هستیم

دکتر سید علی حسینی نواز-  جمهوری اسلامی ایران تا کنون شاهددو رهبر گرانقدر بوده که هیچ مقامی تاکنون نتوانسته حمایت و قدردانی این دو رهبر را به اندازه آیه الله هاشمی رفسنجانی به خود معطوف دارد. حضرت امام خمینی (ره) زنده بودن نهضت را به زنده بودن هاشمی مرتبط دانست، مقام معظم رهبری نیزوی را «رکن رکین انقلاب اسلامی»،« رئیس جمهور امتحان داده» دانستند. نوشته حاضر با الهام از این فراز از حضرت آیت الله خامنه ای، به بررسی برخی اتفاقات هشت سال گذشته می پردارد.

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آمدن هاشمی مانند سدی برای ورود انسان‌های ناکارآمد به حوزه قدرت و مدیریت اجرایی کشور، خواهد بود و با رئیس‌جمهور شدن ایشان، نفوذ بی‌ریشه‌های تازه‌به‌دوران‌رسیده در نظام و انقلاب، کاهش یافته و بساط سوء مدیریت‌ها جمع خواهد شد. هم‌افزایی نخبگان و چهره‌های دل‌سوز و باتجربه در قالب یک مدیریت کارآمد و توسعه‌یافته، شکلی جدی به خود خواهد گرفت و مردم ضرب‌المثل معروف: «چون‌که صد آمد، نود هم پیش ماست» را با مسرت ورود زبان‌ها خواهند ساخت

حجت الاسلام علی عسگری *  - پیش از این، گفتیم که آیت‌ا. . . هاشمی‌رفسنجانی چه خود کاندیدا شود و چه از یکی از هم‌فکران با سابقه بالا و دارای تجربه و توان‌مند خود حمایت کند، حماسه‌ساز و امیدآفرین خواهد بود. 

ادامه مطلب ... 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 678
  • بازدید کلی : 8,684
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه