loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 19 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آیت‌الله جنتی عضو محترم شورای نگهبان در خطبه‌های نماز جمعۀ تهران: «این نامه (نامۀ احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهور آمریکا) فوق‌العاده است و عقیده من این است که از الهامات خدا بود... توصیه می‌کنم این نامه را بچه‌ها همه بخوانند و در مدارس و دانشگاه‌ها خوانده شود و صداوسیما نیز مکرر آن را بخواند... این‌گونه حرف زدن، الهام خداوند است.»    (23/4/1385)

عبدالرحیم اباذری* -اغراق، غلو، تملق، چاپلوسی، ثناگویی، مبالغه‌گری دربارة هر کسی می‌تواند سبب ایجاد غرور، تکبّر و خودبزرگ‌بینی و توهّم در آن فرد شود و موجبات سقوط او را فراهم کند؛ چرا که انسان ذاتاً دارای حُبّ نفس است و تنها تهذیب نفس، خودسازی و مراقبت دائم می‌تواند وی را در مقابل این همه آفت‌ها بیمه کند. در این وادی حتی مُخلِصین و مُخلَصین نیز در امان نیستند و نیاز به مراقبت مستمر دارند.

 

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

شخصیت هاشمی رفسنجانی و باز تولید اعتماد متقابلی که با رهبران عربی در دهه 90 میلادی ایجاد کرده بود و همچنین نقش بسیار موثرش در تشکیل حزب الله لبنان داشته و به وی جایگاه ویژه ای درمهندسی رابطه انقلاب امام خمینی با قضیه فلسطین بخشیده ، قطعا به گزینه " پیروزی هاشمی در انتخابات 92" برای تغییر کامل معادلات خاورمیانه متمایل است

طارق الحمید* -  آیا پیروزی و شکست هاشمی درانتخابات همه معادلات منطقه را به هم می زند؟ یا بهتر است اینگونه سوال را طرح کنیم که شکست یا پیروزی هاشمی چه تاثیری بر خاورمیانه می گذارد؟

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دلایل حضور اصلاح طلبان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، احتمال کناره گیری برخی از کاندیدهای اصولگرا و مستقل به نفع هاشمی، بررسی کارنامه دولت اصلاحات از محورهای گفتگوی مهر با معصومه ابتکار است که در زیر می آید :
 
 
معصومه ابتکار،دبیر کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نخستین زن ایرانی است كه پس از انقلاب ۱۳۵۷ وارد هیئت دولت شده‌است. او بیشتر به‌خاطر نقش خود در تصرف سفارت آمریكا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و ۸ سال ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی معروف است.
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 17 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انتشار عکس هاشمی رفسنجانی در صفحه فیسبوک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از معیارهای حضرت امام(ره) درباره تعریف دشمنان از مواضع اشخاص سخن گفت.

آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با فارس درخصوص انتشار عکس هاشمی رفسنجانی در صفحه فیسبوک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که در ذیل آن نوشته شده میزان رای ملت است، اظهار داشت: همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند اگر ما کاری کنیم که دشمنان از آن استقبال کنند باید بدانیم نقصی در کارمان بوده است.

آیت‌الله رجبی تصریح کرد: ما باید معیارها را از فرمایشات امام و رهبر معظم انقلاب بگیریم و بر همین اساس باید دید مواضع کاندیداها چقدر به شاخص‌های امام (ره) و رهبری نزدیک است.

قائم مقام مؤسسه پژوهشی امام خمینی یکی از وظایف رسانه‌ها را تطبیق مواضع انتخاباتی کاندیداها با شاخص‌های تبیین شده از سوی حضرت امام و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در این صورت مردم خواهند توانست گزینه اصلح را تشخیص دهند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 38 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره نامه جدید نمایندگان پایداری ضد هاشمی، گفت: شورای نگهبان باید مستقل عمل کند و اگر این نمایندگان مدرکی مبنی بر مجرم بودن فردی دارند باید به دادگاه ارائه کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند.

پزشکیان بیان کرد: مگر می‌شود بگویند فردی که در ریاست مجمع تشخیص مصلحت قرار دارد، فتنه‌گر است؛ یعنی فتنه گران مصلحت مملکت را بررسی می‌کنند؟ آیا آدم‌هایی که به چنین مباحثی دامن ‌می‌زنند، ولایتمدارند؟

مردم بر اساس جریان‌سازی‌های کاذب تصمیم نمی‌گیرند

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره تاثیرات روانی این جوّسازی‌ها، گفت: مردم می‌فهمند و بر این اساس تصمیم می‌گیرند.

کمیسیون اصل نود به بدرفتاری برخی نمایندگان ورود کند

وی با اشاره به اینکه کمیسیون اصل نود باید به موضوع رفتار این قبیل نمایندگان ورود پیدا کند، ادامه داد: چپ و راست کردن مملکت به صلاح نیست؛ خط اصلی، وسط است و باید روی آن ایستاد؛ اگر می‌خواهیم این مملکت روی پای خود بایستد و دشمنان نتوانند در آن نفوذ کنند، باید دست از این قبیل دعواها برداشت.

چنین نامه‌هایی را امضا نمی‌کنم

نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به این سوال که آیا در جریان چنین نامه‌ای علیه رفسنجانی قرار گرفتید، توضیح داد: بانیان چنین حرکت‌هایی، نگاه و حرف من را می‌دانند و چنین نامه‌هایی را به من نشان نمی‌دهند؛ زیرا می‌دانند چنین چیزهایی را امضا نخواهم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به این سوال که از میان ۱۷۰ نفری که نامه اول ضد هاضمی را امضا کردند، اسامی کسانی وجود داشت که نگاه آنها در این خصوص مانند شما بود، پاسخ داد: برخی از نمایندگانی که نامشان در آن لیست آمده، اظهار می‌کنند چنین نامه‌ای ندیدند و اصلا نمی‌دانند اینها را از کجا نوشته‌اند.

یک نماینده اصولگرای مجلس از تنظیم نامه‌ای در مجلس با محتوای منتسب کردن آیت‌الله هاشمی به جریان فتنه خبر داد و بیان کرد: برخی اعضای جبهه پایداری مشغول این کار هستند.
مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
در این نامه تأکید شده است: ما در برابر تأیید صلاحیت وی سکوت نکرده و شدیدا موضع گیری خواهیم کرد.
 
 
 
 
 

شبکه ایران / شنیده شده است سه نفر از علمای بزرگ قم در نامه ای به مقامات عالی رتبه نظام، نسبت به تأیید صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی هشدار داده اند.

در این نامه تأکید شده است: ما در برابر تأیید صلاحیت وی سکوت نکرده و شدیدا موضع گیری خواهیم کرد.

تاکنون این خبر از سوی مسولان مربوطه تکذیب نشده است.
منبع: روشنایی

مدیــــــــــــــریت بازدید : 16 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال حضور رییس‌جمهور در وزارت کشور هنگام ثبت یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری نامه‌ای را تهیه‌ کرده‌اند که در آن از شورای نگهبان خواسته شده در بررسی صلاحیت این کاندیدا، موضوع حضور رییس‌جمهور را مد‌نظر قرار دهد.
صراط:متن بخش هایی از نامه نمایندگان که با خطاب به «ملت شریف ایران!» منتشر شده، به شرح زیر است:

 

رییس‌جمهور محترم کشور یکی از داوطلبان ریاست جمهوری را در ثبت‌نام همراهی کرد و پس از آن با وی در یک نشست خبری مشترک حاضر شد، دست در دست وی در مقابل دوربین‌ها نشست و با صراحت تمام از وی تجلیل کرد و تمام جایگاه قوه مجریه را خرج یک داوطلب نمود.

 

در مردم‌سالاری دینی، افتخار جمهوری اسلامی ایران نحوه واگذاری و پایین آمدن از نردبان قدرت بود که متاسفانه این بدعت شگفت‌آور آن هم از ناحیه رییس جمهور موجب تعجب و حیرت است و این رفتار، ماجرای سفرهای استانی اخیر را به خوبی برملا کرد.

 

هم چنین در بخش‌های دیگری از این نامه با اشاره به سوگند رییس‌جمهور به موجب اصل 121 قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی و یادآوری بندهای 6 و 9 اصل سوم قانون اساسی ابراز عقیده شده است: اقدام رییس جمهوری در تبلیغ نامزد خاص و حمایت آشکار از ایشان، نقض آشکار بی‌طرفی رییس‌جمهور و قانون اساسی بوده و برخلاف ماده 73 قانون انتخابات ریاست جمهوری و خلاف سوگند ایشان در آغاز دوره می‌باشد.

 

ما نمایندگان ملت شریف و آزاد ایران، از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم که در رسیدگی به امر صلاحیت داوطلبان، موضوع مورد بحث را در مورد کاندیدای مطرح در نظر داشته باشد و از همه داوطلبان می‌خواهیم با رعایت آرامش و تمکین و عمل به قانون در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت نمایند. 

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 24 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
با آمدن هاشمی دیگر جایی برای من نیست
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که آیا شما به غیر از آیت‌الله هاشمی ممکن است به نفع گزینه‌ای دیگر کنار بکشید، گفت: با آمدن آقای هاشمی خودم هم دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری جمع‌بندی نهایی خود برای تصمیم‌گیری برای حضور در عرصه را منوط به مشورت با افرادی عنوان کرد و گفت که تصمیم نهایی خود را در هفته آینده و بعد از آن جلسه اعلام می‌کنم.


به گزارش فارس، مسعود پزشکیان نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم خود را برای کنار کشیدن به نفع نامزد دیگری گرفته‌اید، گفت: در این زمینه تا حدود زیادی تصمیم خود را گرفتم.

 

وی افزود: البته فعلا صبر کردم، اما قصد ندارم دیگر ادامه دهم و نتیجه تصمیم خود را تا مدتی دیگر اعلام می‌کنم.

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که آیا شما به غیر از آیت‌الله هاشمی که قبلا درباره آن اظهار نظر کردید، ممکن است به نفع گزینه‌ای دیگر بخصوص چهره‌های مطرح اصلاح‌طلبان کنار بکشید، تصریح کرد: اکنون گزینه‌ دیگری در ذهنم نیست و با آمدن آقای هاشمی خودم هم دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم.

 

پزشکیان جمع‌بندی نهایی خود برای تصمیم‌گیری را منوط به مشورت با افرادی عنوان کرد و گفت: در این تعطیلات در همین زمینه اقداماتی را انجام می‌دهم و بعد از برگزاری جلسات تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تکلیف شما برای حضور در صحنه و یا کنار کشیدنتان تا شنبه هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد؛ البته نظر قطعی خود را بعد از جلسه یاد شده اعلام می‌کنم.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 53 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بیانیه (۲)/ اصول تبلیغات انتخاباتی هاشمی


 

نبايد هدف، هر وسيله اي را توجيه نمايد و بايد متوجه باشيم كه مبادا در راستاي كارهاي تبليغاتي و با توجيه زمان اندك تا انتخابات، با راه انداختن كارناوال‌هاي انتخاباتي نامناسب با مقررات و شرع و با ايجاد آلودگي‌هاي صوتي و تصويري مغاير با شئونات اسلامي، مزاحمتي براي آسايش و آرامش مردم ايجاد نماييم و اگر غير از اين باشد، مطمئناً از ما نيست

hashemirafsanjani.ir   - آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه شماره 2 انتخاباتی ضمن تشکر از ابراز لطف و همراهی اقشار مختلف  در اقصی نقاط کشور، ضمن تشریح درخواستهای انتخاباتی خود ازعموم مردم در طول زمان تبلیغات انتخاباتی ، تصریح کرد: حركت بر مدار قانون، حتي اگر برخلاف سلايق باشد، عقلاني و منطقي است و انتخابات و تبليغات آن مهمترين زمان براي عرضه فرهنگ مردم‌سالاري ديني در عرصه داخلي و بين‌المللي خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

ادامه مطلب ...  

مدیــــــــــــــریت بازدید : 23 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

"هاشمی، فیس بوک ندارد"

 

امیدوارم کلیه دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ در طول روزهای آتی تا انتخابات ریاست جمهوری با اتکاء به رعایت کامل اخلاق اسلامی در حوزه اطلاع رسانی، یکصدا و همدل بر مسیر ایجاد اعتدال علوی تاکید کنند

hashemirafsanjani.ir - محسن هاشمی اخبار منتشره و منتسب به صفحه فیس بوک "آیت الله هاشمی رفسنجانی" و یا "سایت شخصی ایشان" را تکذیب و فاقد ارزش خبری خواند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، مدیر مسئول دفتر نشر معارف انقلاب و سایت شخصی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همین راستا، تاکید کرد: هر گونه اقدام جدیدی در زمینه ارتباطات مجازی امور اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی فقط با اعلام رسمی از طریق  hashemirafsanjani.ir معتبر است و خارج از این مجرا فاقد وجاهت خبری است.

محسن هاشمی همچنین با اشاره به علاقه مندی اشخاص و گروههای متفاوت برای راه اندازی صفحات هواداری از آیت الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی در ایام انتخابات ریاست جمهوری، افزود:  به نوبه خودم ازابراز لطف و اعلام امادگی کم نظیر اقشار مختلف مردم برای این همراهی تشکر می کنم ولی درخواست دارم که حتما برای ایجاد وحدت رویه لازم از انتشار اخبار تایید نشده و احیانا گمراه کننده خودداری کنند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که کلیه دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ در طول روزهای آتی تا انتخابات ریاست جمهوری با اتکاء به رعایت کامل اخلاق اسلامی در حوزه اطلاع رسانی، یکصدا و همدل بر مسیر ایجاد اعتدال علوی تاکید کنند.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 8,674
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه