loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 30 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

اميد است با اتكال به خداوند متعال و جذب افراد متعهد و خوشنام و با ياري و مدد گرفتن از قشرهاي مختلف دلسوز، اعم از زنان و مردان، روحاني، دانشگاهي، فرهنگي، صنوف مختلف و جوانان پرشور و غيور انقلابي در انجام وظايف محوله باتوجه به شرايط حساس داخلي و خارجي و رعايت دقيق و كامل اصول بيانيه دوم انتخاباتي موفق باشيد

hashemirafsanjani.ir   - آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور حکمی مهندس اسحاق جهانگيري  را به سمت رئیس ستاد انتخاباتی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در متن این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس اسحاق جهانگیری

با توجه به ويژگي‌ها، توانمندي‌ها و تجربيات ارزشمند جناب‌عالي در عرصه‌هاي گوناگون اجرايي و مديريتي و اعتمادي كه در همه سطوح نظام به تعهد، صداقت و دلسوزي شما داريم، به موجب اين حكم به سمت رئيس ستاد انتخاباتي اينجانب منصوب مي‌شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و جذب افراد متعهد و خوشنام و با ياري و مدد گرفتن از قشرهاي مختلف دلسوز، اعم از زنان و مردان، روحاني، دانشگاهي، فرهنگي، صنوف مختلف و جوانان پرشور و غيور انقلابي در انجام وظايف محوله باتوجه به شرايط حساس داخلي و خارجي و رعايت دقيق و كامل اصول بيانيه دوم انتخاباتي موفق باشيد.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 23 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

اين عالم جليل‌القدر از سال 1342 با نهضت حضرت امام(ره) همراه شدند و در تظاهرات مردم و علماي مشهد پيشاپيش مردم حركت مي‌كردند. ايشان پس از پيروزي انقلاب نيز با قبول مسئوليت امامت جمعه شهر زنجان نقش مؤثري در خدمت به مردم اين شهر به عهده داشتند و در طول عمر پربركت خويش اساتيد، طلبه‌ها و جوانان بي‌شماري را تربيت نمودند

hashemirafsanjani.ir   - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت حضرت آيت‌الله سيدمحمدعزالدين حسيني زنجاني را تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، متن کامل این پیام بدین شرح است:

                                       «انالله و انااليه راجعون»

درگذشت حضرت آيت‌الله سيدمحمدعزالدين حسيني زنجاني در سالروز شهادت امام هادي(ع) موجب تأسف و تأثر خاطر گرديد.

اين عالم جليل‌القدر از سال 1342 با نهضت حضرت امام(ره) همراه شدند و در تظاهرات مردم و علماي مشهد پيشاپيش مردم حركت مي‌كردند. ايشان پس از پيروزي انقلاب نيز با قبول مسئوليت امامت جمعه شهر زنجان نقش مؤثري در خدمت به مردم اين شهر به عهده داشتند و در طول عمر پربركت خويش اساتيد، طلبه‌ها و جوانان بي‌شماري را تربيت نمودند.

فقدان اين عالم ربّاني را به ملت ايران، حوزه‌هاي علميه قم و مشهد، شاگردان، دوستداران و به‌ويژه بيت شريف ايشان تسليت مي‌گويم.

از درگاه خداوند متعال براي آن عالم فقيه غفران الهي و براي بازماندگان به‌ويژه فرزند بزرگوارشان آيت‌الله سيدعزالدين حسيني زنجاني صبر و اجر مسألت مي‌كنم.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

ميان هاشمي و رهبري رفاقت و برادري حاکم است

 

 

 

خبرگزاري آريا-تخريب هايي که عليه آقاي هاشمي صورت مي گيرد يا از روي جهل و ناآگاهي افراد است و يا از ناحيه حسد و غرض ورزي است .
سيد رضا اکرمي،عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا تاکيد کرد:تخريب هاي عليه آقاي هاشمي موضوع تازه اي نيست و ناگهان هم شروع نشده است البته برخي سخنان نقد است که بايد نقد منصفانه را پذيرفت اما برخي از نقدها ناجوانمردانه است که قطعا قابل قبول نيست .
ادامه مطلب ...

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برخی از نمایندگان امضا‌کننده نامه «هاشمی، نیا» امضا‌هایشان را پس گرفتند، بعضی هم می‌گویند اصلا چنین نامه‌ای را امضا نکرده‌اند و امضایشان جعلی است.

شنبه هفته گذشته خبرهایی مبنی بر وجود نامه‌ای با مضمون «هاشمی، نیا» به گوش ‌رسید. «بهار» فردای آن روز گزارشی منتشر کرد که در آن بعضی از نمایندگان که فراکسیون‌های مطبوعشان اکثریت مجلس را تشکیل می‌دهد، عنوان کردند به هیچ عنوان از نامه‌ حذف هاشمی حمایت نخواهند کرد، این نمایندگان مجلس معتقد بودند که اکثریت مجلس با چنین نگاهی مخالف است.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 35 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

انتخابات - نامزدی آیت​الله هاشمی رفسنجانی در آخرین دقایق ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، انتخابات 92 را تحت تاثیر خود قرار داد.

سیدصادق روحانی:  آیت الله هاشمی رفسنجانی را همه می‌شناسند. حامیان و منتقدان زیادی دارد. شخصیتش به گونه‌ای است که در هر دو جناح سنتی کشور یعنی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، هم مرید دارد و هم منتقد.
تا پیش از انتخابات خیلی‌ها از ضرورت حضور او می‌گفتند و اینکه تنها راه خروج از بحران آمدن هاشمی است. از سوی دیگر هم کم نبودند کسانی که آمدن هاشمی را خطر می‌دانستند و هرکاری می‌کردند که او نیاید. بعد از آنی هم که هاشمی رفسنجانی برای ریاست جمهوری نامزد شد همین‌ها دوباره اظهارات متعددی کردند. در هر دو سر این تحلیل‌ها، اظهارات زیادی انجام شد.
در ادامه فهرستی از سخنان مخالفان و موافقان آیت الله هاشمی می‌آید:
ادامه مطلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

محمد هاشمی مسئول دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام كرد:اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد آقای هاشمی رفسنجانی انتخاب شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی به گفته وی، قائم مقام و سخنگوی ستاد با نظر رئیس ستاد آقای هاشمی رفسنجانی انتخاب می شوند.

اسحاق جهانگیری هنگامی كه روز گذشته خبر انتصاب خود به این سمت منتشر شد آن را تكذیب كرد.

وی در سال ۱۳۷۱ در دولت آقای هاشمی رفسنجانی به سمت استاندار اصفهان منصوب شد. جهانگیری از موسسین كارگزاران سازندگی بود و هم اكنون عضو شورای مركزی این حزب است.

در دولت اصلاحات جهانگیری به عنوان وزیر معادن و فلزات به مجلس پنجم معرفی و موفق به كسب رای اعتماد شد. وی در هر دو دوره ریاست جمهوری خاتمی وزیر صنایع و معادن بود.

جهانگیری هم اكنون عضو هیأت علمی بنیاد باران است.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 21 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور اسبق ایران که سابقه حضور در پست های عالی مانند ریاست مجلس شورای اسلامی، فرماندهی سپاه در دوران جنگ ایران – عراق و کمک به اعلام آتش بس را دارد، روز شنبه برای انتخابات ریاست جمهوری که تاریخ آن برای 24 خرداد برنامه ریزی شده، ثبت نام کرد.

او که در سال های 1989 تا 1997 که رئیس جمهور ایران بود بر بازسازی اقتصادی کشور پس از انقلاب سلامی و جنگ متمرکز بود. بنابراین کابینه خود را با گروه قابل توجهی از تکنوکرات ها مهره چینی کرد. سعید امیر ارجمند، کارشناس امور ایران در دانشگاه استونی بروک در این زمینه می گوید: دومین کابینه رفسنجانی شامل 9 مهندس و 8 نفر دیگر بود که مدارک تحصیلی آنها فوق لیسانس و دکترا بود.

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 25 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حضور هاشمی در وزارت کشور و ثبت نام او برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو  فقط منتقدان ناامید را خوشحال نکرد  او با حضورش شوری تازه در میان اصولگرایان معتدلی برانگیخت که 8 سال را به قول بادامچیان در "خوف و رجا "سپری کردند. آنها در این روزهای باقیمانده هیچ ابایی از عیان کردن خرسندیشان ندارند و آمدن هاشمی را به مثابه بازگشت به دورانی میدانند که سیاستورزی به معنای جنگ نبود و رقابت جایش را به حذف و طرد نداده بود.

همین امروز هم اگر به دفتر حزب موتلفه اسلامی بروید عکسهای هاشمی و ملاقات خاتمی با سران این حزب را میبینید که روی دیوار مانده و با آمدن طوفانهای مختلف از دیوار کنده نشده است . اعضای این حزب با چهره هایی همچون عسکر اولادی و بادامچیان هشت سال گذشته با احتیاط خود را در معرکه سیاسی حفاظت کردند و هرازگاهی با موضع گیری های خود تیر تهمت و انتقاد را به جان خریدند. اما اکنون حضور هاشمی برای آنها فصلی تازه و هوایی برای تنفس فراهم کرده است  .

ادامه مطلب ....

مدیــــــــــــــریت بازدید : 58 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دولت اول اکبرهاشمی رفسنجانی در سال 68
حسن حبیبی معاون اول - سید محمد خاتمی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی- بیژه نامدار زنگنه نیرو- علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه- مصطفی معین فرهنگ و آموزش عالی - آقازاده وزیر نفت- محمد غرضی وزیر پست تلگراف و تلفن- عبدالله نوری وزیر کشور - محمد سعیدی کیا - فروزش جهاد سازندگی - نژاد حسینیان وزیر صنایع سنگین - نعمت زاده وزیر صنایع - شوشوتری وزیر دادگستری - نوربخش وزیر اقتصاد - کلانتری وزیر کشاورزی - فاضل وزیر بهداشت - محمدعلی نجفی وزیر آموزش و پرورش - علی فلاحیان وزیر اطلاعات - محلوجی معادن - وهاجی وزیر بازرگانی - کازرونی وزیر مسکن و شهرسازی
مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مجتبی ذوالنور گفت: آقای احمدی‌نژاد پیچیده عمل می‌کند و اعمال و رفتار ایشان قابل پیش‌بینی نیست و هر روز ممکن است کار جدیدی از ایشان سر زند

وی مدعی شده احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای به عقب افتادن انتخابات تماس داشته و افزوده است: اینجا است که جنگ زرگری وی که تاکنون با هاشمی مطرح بوده فراموش شده و دو جریان به ظاهر متضاد برای هدف مشترک به وحدت می‌رسند.

 

به گزارش صراط، جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اذعان بر احتمال بروز بداخلاقی‌هایی از سوی احمدی‌نژاد در صورت عدم تأیید صلاحیت مشایی عنوان کرد: ممکن است وی با عزل تعدادی وزیر بخواهد دولت را از نصاب قانونی انداخته و یا حتی به استعفا روی آورد.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 671
  • بازدید کلی : 8,677
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه