loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سخنی مبنی بر صفر بودن نظارت در انتخابات شوراها صحیح نیست

علی لاریجانی گفت: نکته‌ای که آیت‌الله جنتی به آن اشاره داشتند مبنی بر اینکه نظارت در مورد انتخابات شوراها در حد صفر است، اطلاع صحیحی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به صحبت‌های روز گذشته رئیس شورای نگهبان در نماز جمعه تهران در خصوص نظارت مجلس بر صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: قطعا ایشان یکی از شخصیت‌های مورد احترام برای همه هستند. عرض من نیز به این مسئله مربوط است که مطلب به طور کامل روشن شود. نکته‌ای که ایشان به آن اشاره داشتند مبنی بر اینکه نظارت در مورد انتخابات شوراها در حد صفر است، اطلاع صحیحی نیست.

وی ادامه داد: شما همگان می‌دانید که تا دو روز پیش پرونده‌ها در هیئت‌های اجرایی توسط دولت مورد رسیدگی قرار گرفته و از دو روز پیش نظارت کار خود را توسط نمایندگان شهرها و استان‌ها آغاز کرد. به محض اینکه این زمان فرا رسید همه نمایندگان روزهای پنجشنبه و جمعه وقت خود را صرف همین امر کردند. مجلس روز پنجشنبه خود به خاطر اعمال نظارت صحیح بر امر انتخابات شوراها جلسه علنی نداشت و تا آنجا که من اطلاع دارم همه نمایندگانی که درگیر این موضوع بودند در شهرها و استان‌های خود مشغول رسیدگی به این موضوع بودند و تمام وقت روز پنجشنبه و جمعه آنها صرف همین موضوع شد و حتی جلسه امروز مجلس که با تاخیر شروع شد به دلیل این بود که نمایندگان تا آخر وقت شب گذشته نمایندگان مشغول نظارت در این حوزه بودند و نتوانستند امروز خود را به موقع خود را به مجلس برسانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این حرف، حرف دقیقی نیست چرا که تمام بدنه مجلس درگیر نظارت بر امر شوراهاست و به نظر می‌رسد اطلاعات درستی در اختیار رئیس شورای نگهبان قرار نگرفته و باید به این مسئله توجه شود که مسئله شوراها برای مجلس شورای اسلامی مهم است و نظارت آن توسط نمایندگان به طور دقیق انجام خواهد شد که تا حقی از شخص و کسی ضایع نشود در همه زمینه‌ها که قانون مشخص کرده نظارت نمایندگان مطابق قانون انجام خواهد شد و نباید نگرانی به جامعه القا شود.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
هاشمی با کهولت سن صلاحیت کشورداری را ندارد/ مردم ایران نیازمند هوای تازه هستند

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هاشمی با کهولت سن خود صلاحیت کشورداری را ندارد، گفت: مردم ایران روحیه ارتجاع و بازگشت به گذشته را ندارند و شعار هاشمی برای بازگشت به دولت سازندگی بی‌فایده است.

محمد دهقان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با تاکید بر اینکه مردم ایران روحیه برگشت به عقب را ندارند، اظهار کرد: اگر چه شورای نگهبان وظیفه احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات را بر عهده دارد اما به عقیده بنده هاشمی صلاحیت حضور در صحنه انتخابات را ندارد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم کهولت سن هاشمی بوده که اجازه کشور داری را به نحو صحیح به وی نمی‌دهد، ریاست جمهوری جایگاهی اجرایی بوده که نیازمند تکاپو و نشاط است و هاشمی با کهولت سن خود صلاحیت کشورداری را ندارد.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 367 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پاسخ لاریجانی به دبیر شورای نگهبان درباره نظارت نمایندگان بر انتخابات شوراها

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان نظارت دقیقی بر انتخابات شوراها دارند، گفت: اینکه گفته شده نظارت در مورد انتخابات شوراها صفر است درست نیست و به نظر می‌رسد اطلاعات درستی به ایشان (جنتی) نرسیده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز(شنبه) با اشاره به سخنان روز گذشته آیت‌الله جنتی خطیب نماز جمعه تهران، اظهار کرد: قطعا ایشان از شخصیت‌های مورد احترام همه است؛ عرض بنده هم مربوط است به اینکه مطلب کاملا روشن شود.

 

وی تصریح کرد: نکته‌ای که ایشان فرمودند نظارت درمورد انتخابات شوراها صفر است، (براساس) اطلاع درست نیست.

 

رئیس قوه مقننه خاطر نشان کرد: شما همگان می‌دانید که تا دو روز پیش که اصلا پرونده‌ها در هیات‌های اجرایی توسط دولت رسیدگی شده از دو روز پیش نظارت کار خود را آغاز کرد که توسط نمایندگان شهرها و استان‌ها است؛ لذا به محض اینکه این زمان فرا رسید همه نمایندگان روز پنجشنبه و جمعه همه وقت خود را صرف همین امر کردند.

 

لاریجانی افزود: یعنی پنجشنبه مجلس به خاطر همین بحث نظارت درست داشتن بر انتخابات شوراها جلسه علنی نداشت. در واقع تا آنجایی که اطلاع دارم همه نمایندگان که درگیر این موضوع بودند در شهرهای خود و در استان‌ها مشغول رسیدگی به این موضوع بودند و تمام وقت پنجشنبه و جمعه را صرف این مسئله کردند و حتی امروز جلسه علنی با قدری تاخیر آغاز شد؛ به خاطر این که تا آخر شب نمایندگان مشغول این امر بودند و نتوانستند به موقع خود را برسانند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین این حرف دقیقی نیست؛ چرا که همه بدنه مجلس الان درگیر نظارت بر امر شوراهاست. به نظر می‌رسد اطلاعات درستی به ایشان نرسیده و باید توجه کرد که ما مسئله شوراها را در کشور مهم می‌دانیم و نظارت آن توسط نمایندگان دقیق انجام می‌شود که حقی از کسی ضایع نشود و در همه زمینه‌هایی که قانون مشخص کرده نظارت نمایندگان مطابق با آن خواهد بود و نباید نگرانی به جامعه القاء شود.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 29 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

حضور تیم‌های بازرسی برای عدم جانبداری ماموران از کاندیداها

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش مراقبت‌های درون سازمانی با بکارگیری‌ نیروهای حفاظتی و بازرسی در راستای عدم جانب‌داری ماموران از کاندیدای خاص خبرداد.

 

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به سوالی مبنی بر کاندیداتوری فرمانده اسبق ناجا در انتخابات ریاست جمهوری و شائبه حمایت پلیس از وی، گفت: در مورد این مساله که آیا این فرد در میان کارکنان نیروی انتظامی محبوبیت دارد یا این فرد گزینه انتخابی کارکنان ما است یا خیر مورد سنجش قرار نگرفته است.

 

وی با بیان اینکه ممکن است از آنجایی که دوران فرماندهی این فرد موفق بوده، این شائبه حمایت، به وجود بیاید، گفت: دراین هشت سال تقریبا 50 درصد از پرسنل نیروی انتظامی تغییر یافته‌اند، اما طبیعی است که هر کاندیدا که در دوران تصدی‌گری‌اش مدیریت خوبی داشته، پرسنل‌اش به آن رای دهند.

 

فرمانده ناجا از منع کارکنانش برای استفاده از ابزار و امکانات پلیس برای جانبداری از کاندیدا‌ها خبرداد و گفت: ماموران از این کار به طور کلی منع شده و تیم‌های حفاظت و بازرسی پلیس اقدام به مراقبت می‌کنند.

 

احمدی‌مقدم با اشاره به حساسیت انتخابات شورا نسبت به ریاست جمهوری در جانبداری مامورانش،‌ گفت: انتخابات شورا محلی است و ممکن است اقوام ماموران نیز در این انتخابات شرکت کنند اما مراتب به ماموران گوشزد و مراقبت‌های لازم درون سازمان با بکارگیری نیروهای حفاظتی و بازرسی افزایش داشته است.

 

به گفته وی، مردم، کاندیدا و روسای ستاد می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مامور پلیس، مراتب را اطلاع داده و نسبت به ارائه شکایت اقدام کنند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 16 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

اخذ رای الکترونیکی در انتخابات شوراها در هزار شعبه از تهران

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت: فرآیند اخذ رای تنها در انتخابات شوراها آن هم در هزار شعبه شهر تهران به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

 

 

امیر شجاعان با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در هزار شعبه در شهر تهران اخذ رای تنها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

 

 

وی تاکید کرد: فرآیند اخذ رای در انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت دستی خواهد بود، ولی به هر حال بقیه فرآیندهای این انتخابات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 15 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

شرایط کاندیداها بررسی می‌شود نه سلایق آنها/ برخی نامزدها حرف‌هایی می زنند که شبیه جوک است/ انتقاد به نظارت بر صلاحیت نامزدهای شورای شهر

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه انتخابات باید آزادانه باشد و تاکنون نیز انتخابات ایران به صورت آزادانه برگزار شده و تمام سلیقه های مختلف نیز باید در انتخابات شرکت کنند، گفت: اما در بررسی صلاحیت ها سلیقه ها ارزیابی نمی شود بلکه شرایط مورد ارزیابی قرار می گیرد.
مدیــــــــــــــریت بازدید : 18 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
برنامه‌های اقتصادی متکی اعلام شد/ دولت پاسخگو به نسل‌ها و عصرهای آینده

منوچهر متکی در دومین نامه خود به مردم ضمن تشریح محورهای اقتصادی دولت آینده خود، تقویت طبقه متوسط ، ترک اعتیاد وابستگی به نفت، تشکیل و تقویت نهاد های واسط اقتصادی، روز آمد سازی سیستم های قدیمی مدیریتی و مالی اقتصادی،افزایش سلامت دولت از طریق نظارت پروژه ویژه دولت برای مهار تورم و دولت پاسخگو به نسل ها و عصر های آینده را از جمله این برنامه ها دانست

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 28 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
وضعیت امروز کشور نتیجه همه مدیریت‌های قبلی است
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان باید مراقب باشند که برنامه به تنهایی کفایت نمی کند، کسی باید برنامه دهد که کارنامه او نیز ضمانت اجرایی برنامه‌هایش باشد. ضمانت نیز به حرف نیست، بلکه اگر در عمل ثابت کرد مردم باید قبول کنند. همه منتقدان می‌توانند من را نقد کنند، اما باید اجازه دهند من هم نقد کنم. نقد من این است که وضعیت امروز کشور نتیجه همه مدیریت‌ها تا الان بوده است.

 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 27 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آمدن هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات بساط تحریم ما را بی‌اثر کرد

http://upload.tehran98.com/img1/lng9yljpzwxa4038uaq.jpg

ثبت نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شور و شوق فراوانی در اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی ایجاد کرده بطوری که صاحب نظران معتقدند حضور آقای هاشمی به شکل گیری حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جمهوری اسلامی یکی از رسانه‌های مجازی وابسته به اصولگرایان خبر داد: صدای آمریکا گفته است آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ثبت نام برای شرکت در رقابت انتخابات ریاست جمهوری برنامه ما که می‌خواستیم این انتخابات را تحریم کنیم تا بی‌رونق شود را به هم زد.

این رادیو افزود: "ما الآن باید درباره تحریم انتخابات صحبت می‌کردیم ولی آمدن آقای هاشمی رفسنجانی بساط تحریم ما را بی‌اثر کرد."

ثبت نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شور و شوق فراوانی در اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی ایجاد کرده بطوری که صاحب نظران معتقدند حضور آقای هاشمی به شکل گیری حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب کمک شایانی خواهد کرد.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آیا هاشمی طرفدار مذاکره با آمریکا است؟/ رفسنجانی محرم اسرار امام و نفر دوم کشور است

http://upload.tehran98.com/img1/9cne9wlmmv5rm7wzu8mv.jpg

 

رفسنجانی پس از درگذشت رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران برای دو دوره رئیس جمهور ایران شد.پیش از انقلاب، رفسنجانی محرم اسرار امام خمینی بود و در مقام های گوناگونی از جمله ریاست مجلس خدمت کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشریه دیپلمات با اشاره به کاندیداتوری آیت الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: رفسجانی پس از درگذشت رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران برای دو دوره رئیس جمهور ایران شد.پیش از انقلاب، رفسنجانی محرم اسرار آیت الله خمینی بود و در مقام های گوناگونی از جمله ریاست مجلس خدمت کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، دوره ی ریاست جمهوری هاشمی با تمرکز دولتش بر روی ساخت مجدد اقتصادی شناخته می شود. به همین دلیل او کابینه خود را با تکنوکرات ها پر کرد.
رفسنجانی همچنین بازار بوس تهران را بازگشایی کرد و چارچوبی قانونی برای خصوصی سازی بر اساس برنامه توسعه پنج ساله ارائه داد.
رفسنجانی همچنین برای ترمیم رابطه ی ایران با همسایگانش و امریکا و اروپا تلاش هایی کرد.
پس از این سخن جرج بوش پدر که "حسن نیت، حسن نیت می اورد، رفسنجانی از طریق سازمان ملل با دولت امریکا رابطه برقرار کرد.
رفسنجانی همچنین پس از پیروزی بیل کلینتون در انتخابات ریسات جمهوری آمریکا به سمت رابطه با این کشور رفت.
این تلاش ها با اولین قرارداد نفتی پس از انقلاب دولت ایران با شرکت امریکایی کنکو به اوج خود رسید.
هاشمی بر این باور بود که یک رابطه ی اقتصادی پرثمر می تواند راه برای برای برقرای رابطه ی سیاسی بین دو کشور باز کند.
آیت الله هاشمی در حال حاضر، همچنان شخصیتی قدرتمند در ایران است که برخی او را نفر دوم کشور می دانند.
او همچنین یکی از رقبای اصلی محمود احمدی نژاد است. احمدی نژاد به نقطه ای در دوره ی ریاست جمهوری خود رسیده که در مقابل رفسنجانی و دیگر کاندیداها ایران ایستاده است.
هاشمی در سال 2005 اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آن دوره، همچنان اماده ی گفتگو با امریکا است.
او ظاهرا نظرات مشابهی در خصوص مذاکره با امریکا دارد.
او ماه گذشته در سایت خود نوشت، تنها همدلی داخلی و همزیستی جهانی می توامد مشکلات ایران را حل کند و ما می توانیم این دو واقعیت را تحقق ببخشیم.
این نشریه در پایان مدعی می شود: هاشمی تقریبا به صورت قطعی [با هماهنگی با رهبری] موافق مذاکره با امریکا است.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 611
  • بازدید کلی : 8,617
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه