loading...
::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.::
توجه ... توجه !

                                                                                                         

برای حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کانون عضو شوید (فکر نمیکنم 30 ثانیه هم طول بکشد) و از امکانات بی نظیر کانون استفاده کنید 


و در صورت امکان بنر کانون را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید . 

با تشکر ... مدیریت 




منبع اصلی سایت :

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

http://www.hashemirafsanjani.ir

::.:: اولـــین کانون هواداران هاشـــــمی رفسنــــجانی ::.:: (پست ثابت)

 lll Rafsanjani's supporters club lll


چرا "ایرانِ امروز" به هاشمی نیاز دارد؟



کشوري که دارايي‌هايش نا‌تمام است با مديرت منطقي و همچنين تاکيد بر قانون به راحتي مي‌تواند شرايط آرامي را براي مردمش فراهم کند و دقيقا به همين دليل است که بايد آرزو کرد دولتي مقتدر و توانا و البته صادق باشد تا بلکه بتواند با استفاده از پتاسيل‌هاي موجود خود کشور را از بحران فعلي نجات بدهد

مدیــــــــــــــریت بازدید : 23 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت:

1- شمارش معکوس برای رقم خوردن حماسه‌ای بزرگ در تراز شأن ملت سرزنده ایران آغاز شده است. 31 روز دیگر هرچند که هفتمین رئیس‌جمهور انتخاب خواهد شد اما در عین حال، این روز تاریخی- 24 خرداد- «روز جمهور» است، هرچند که در میان قطب‌های ثروت و نفوذ در همین روزهای اخیر چنان گفت‌وگوها و تبلیغاتی برقرار بوده که گویا انتخابات ملک طلق طیف فتنه و انحراف است و این اشراف سیاسی دو طرف هستند که تکلیف را مشخص می‌کنند؛ «جمهور» نیز نهایتا سیاهی لشکری هستند که باید در زورآزمایی آن دو طیف پارسنگ این طرف یا آن طرف باشند!
2- در انتخابات 8 سال پیش تلقی این بود که دو قطبی اصلی، دو قطبی هاشمی- احمدی‌نژاد است. سال 1388 نیز چنین القا شد که دو قطبی اصلی همین است و حتی در اغتشاش پدید آمده ادعا بر این بود که نزاع موجود بر سر آرای دو طیف است. اما اتفاقات آن 8 ماه تاریخی-که کام مردم خوب ما را تلخ کرد- انفجار بزرگ اطلاعات بود تا معلوم کند محل نزاع، موضوع مهم‌تر و بزرگتری شامل گلاویز شدن پیاده‌نظام آمریکا و اسرائیل و انگلیس با اصل اسلام و انقلاب اسلامی و میراث بزرگ حضرت امام‌خمینی(ره) یعنی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است. هنوز آتش فتنه با غیرت انقلابی جمهور- همان حماسه‌آفرینان 40 میلیونی 22 خرداد- در نهم دی 1388 خاموش نشده بود، که زخم انحراف در طرف مقابل دو قطبی کذایی سر باز کرد و مجددا به رسم فتنه‌گران به چالش با معیشت و معتقدات جمهور و تعارض با رکن جمهوری اسلامی (ولایت فقیه) پرداخت؛ تا معلوم شود چالش اصلی فراتر از دو قطبی تنگ‌مایه هاشمی- احمدی‌نژاد است. 

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 20 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بار ديگر از كليه رسانه‌هاي همگاني تقاضا دارد اخبار مربوط به اين حوزه را تنها از مبادي رسمي دفتر ايشان دريافت كنند و از درج اخبار دريافتي از ساير منابع غيررسمي خودداري نمایند

hashemirafsanjani.ir   -رئیس دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه ای نسبت به اخبار منتشره درباره" ستاد انتخاباتیه هاشمی" واکنش نشان داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

در پي درج خبري كذب در خبرگزاري مهر و انتشار سريع آن از طريق پيامك و ساير پايگاه‌هاي خبري، مبني بر انتصاب اعضاي ستاد انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني توضيح فوري و ضروري ذيل جهت تنوير افكار عمومي تقديم مي‌گردد.

پس از ثبت‌نام آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تاكنون، گزينه‌هاي مختلفي براي تصدي مسئوليت ستاد انتخاباتي ايشان مطرح شده، ولي به‌هيچ‌وجه تصميمي در اين خصوص اتخاذ نشده و فرد يا افراد مشخصي براي اين مسئوليت معرفي نشده‌اند.

بنابراين خبر خبرگزاري مهر در اين خصوص كه ممكن است مورد استفاده ساير رسانه‌ها نيز قرار گيرد كذب بوده و تكذيب مي‌گردد.

ضمناً دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بار ديگر از كليه رسانه‌هاي همگاني تقاضا دارد اخبار مربوط به اين حوزه را تنها از مبادي رسمي دفتر ايشان دريافت كنند و از درج اخبار دريافتي از ساير منابع غيررسمي خودداري كرده و قبل از انتشار هرگونه خبري صحت و سقم آن را از دفتر ايشان جويا شوند.

مدیــــــــــــــریت بازدید : 20 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نمي توانند دوستي قديمي هاشمي و رهبري را به چالش بکشانند

 

 

 

خبرگزاري آريا-دوستي هاي قديمي ميان رهبري و آقاي هاشمي آنقدر عميق است که تلاش هاي برخي از افراد براي برهم زدن يا به چالش کشاندن اين دوستي ها ناموفق خواهند ماند.
مجيد محتشمي، دبيرکل حزب آزادي و سخنگوي جبهه اصلاح طلبان در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا از جلسه (روز سه شنبه 24ارديبهشت )خبر خبر داد و گفت:در جلسه فردا بعداظهر، جبهه اصلاح طلبان در خصوص ثبت نام دقيقه 90آقاي هاشمي بحث و بررسي خواهد کرد در اين جلسه آقاي کواکبيان و دو گزينه ديگر جبهه اصلاح طلبان نيز حضور خواهند داشت و به طور حتم بر تصميم اين جبهه تمکين خواهند کرد.
ادامه مطلب ...
مدیــــــــــــــریت بازدید : 22 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خودداری وزرا ازهمراهی مشایی/پیام احمدی نژاد به جریان فتنه/ هاشمی کاندیدای عاشورائی
از مهمترین اخبار انتخاباتی امروز در سایر رسانه ها می توان به جزئيات ديدار لنکراني با آيت‌الله مصباح یزدی و تحلیل شریعتمداری از حضور جریان انحرافی و اصحاب فتنه در انتخابات و حمایت معاون رئیس جمهور از اقدام تبلیغاتی احمدی نژاد اشاره کرد.
 

به گزارش خبرگزاری مهر ، حدود یک ماه تا یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و این در حالی است که اخبار موثق و غیر موثق حول این انتخابات و کاندیداهای احتمالی آن هر روز در رسانه های کشور منتشر می شود. خبرگزاری مهر برخی از مهمترین این اخبار را به صورت روزانه منتشر می کند.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 26 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

"بی ریشه ها" ، آفتی که بر خرمن وطن افتاده است

"بی ریشه ها" ، حتماً به یک یا چند شخصیت معتبر نیز حمله می کنند. در آویختن با بزرگان ، حتماً برای آنها شهرت می آورد زیرا بزرگان ، معمولاً هم موافق دارند و هم مخالف. حمله "بی ریشه ها" به بزرگان ، موافقان را به واکنش دفاعی و مخالفان را به همراهی وامی دارد و هر دوی این ها ، به نفع بی ریشه هایی است که در حالت عادی ، کسی حتی به آنها نگاه هم نمی کند.
عصرایران ؛ جعفر محمدی - یکی از بزرگ ترین فجایعی که در ساحت سیاست ایران رخ می دهد و تبعات وحشتناک خود را حتی تا سفره های مردم نیز تحمیل می کند ، ظهور و بروز اشخاص و گروه های "بی ریشه" است که گاه قدرت را نیز به دست می گیرند.
ادامه مطلب ....
مدیــــــــــــــریت بازدید : 30 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

به گزارش خبرگزاری فارس ، دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» را تکذیب کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «پس از ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون، گزینه‌های مختلفی برای تصدی مسئولیت ستاد انتخاباتی ایشان مطرح شده، ولی به هیچ‌وجه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و فرد یا افراد مشخصی برای این مسئولیت معرفی نشده‌اند.»

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: «ضمناً دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر از کلیه رسانه‌های همگانی تقاضا دارد اخبار مربوط به این حوزه را تنها از مبادی رسمی دفتر ایشان دریافت کنند و از درج اخبار دریافتی از سایر منابع غیررسمی خودداری کرده و قبل از انتشار هرگونه خبری صحت و سقم آن را از دفتر ایشان جویا شوند.»

مدیــــــــــــــریت بازدید : 22 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

'اصولگرایان' در برابر 'هاشمی' چه می‌کنند؟ 

فرارو- یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: «اشتباه استراتژیک اصولگرایان زمانی خواهد بود که فرد ضعیفی را که شاید توان اجرایی لازم برای اداره کشور نداشته باشد انتخاب کنند؛ چرا که به نظر من کشور دیگر ظرفیت قبول تیم ضعیف را نخواهد داشت.»

حضور هاشمی و فعل و انفعالاتی که در روز پایانی ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری روی داد مسلما موجب تغییر در آرایش انتخاباتی اصولگرایان خواهد شد. اینکه آنها به سمت یک نامزد واحد خواهند رفت یا همچنان در شیپور تعدد نامزد خواهند نواخت هنوز خیلی مشخص نیست. درباره آرایش انتخاباتی اصولگرایان با دو فعال سیاسی اصولگرا گفتگو کرده ایم که در ادامه می آید.

ادامه مطلب ...

مدیــــــــــــــریت بازدید : 41 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شکایت 150 نماینده علیه احمدی نژاد به قوه قضائیه / پیشنهاد رأی عدم کفایت رییس جمهور!

احمدی نژاد، از زمانی که مقابل نظام ایستاد، مرخص شده است / مرخصی گرفت تا خلاف کند / رئیس جمهور دهن کجی کرد

شبکه ایران / به دنبال اقدام رئیس جمهور در همراهی با اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای ریاست جمهوری در وزارت کشور به هنگام ثبت نام، 150 نماینده مجلس در نامه ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

مهمترین واکنش مخالفان که البته مانند همیشه با چاشنی توهین همراه بود به شرح زیر است:

ادامه مطلب ... 

مدیــــــــــــــریت بازدید : 24 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دم خروس اخلال‎گران بازار سكه و ارز همزمان با ثبت نام هاشمي بيرون زد!/ وقتي حاج‌آقا آمد دلار ارزان شد!؟ يا دلار ارزان شد تا حاج‌آقا بيايد!؟

 

رجانیوز – گروه سیاسی: حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در ساختمان وزارت کشور و ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، علاوه بر اینکه یکبار دیگر دوقطبی "گفتمان سازش – گفتمان اصیل انقلاب اسلامی" را در عالی‌ترین سطح بازآرايي كرد، زمینه را برای شفاف شدن فضا در زمینه اقتصادی فراهم کرد چنانكه برخي نوسانات در بازار مشخص كرد که چه جریانی مدیریت برهم زدن بازار و فضای اقتصادی کشور را به صورت هماهنگ برعهده دارد و اختلالات ارزی و طلا و سایر محصولات را هدایت می‌کند.

به گزارش رجانیوز، "منجی نمایی" از رفسنجانی، سناریوی اصلی جریان وابسته به "آقای تکیه‌گاه" است که در دوره‌ قبلی انتخابات، "نجات از تحجر و انسداد سیاسی" به او نسبت داده شده بود و در این دوره از انتخابات قرار است اکبر هاشمی به عنوان "منجی اقتصادی" کشور معرفی شود؛ رویکردی که نگاهی به فضای رسانه‌های نزدیک به این جریان به خوبی قابل مشاهده است.
ادامه مطلب ... 
مدیــــــــــــــریت بازدید : 86 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بیانیه حضور هاشمی در انتخابات

آن‌گونه كه يك سرباز در دفاع از آرمان‌هايش، جانش را در طبق اخلاص مي‌نهد، من نيز آبرو و اعتبارم را كه در طول نيم قرن گذشته از انقلاب اسلامي و مردم گرفته‌ام براي اسلام، انقلاب و مردم و اعتلاي ميهن به دست مي‌گيرم و با تأكيد بر اعتدال علوي كه چپ و راست، افراط و تفريط را ضلالت و گمراهي مي‌داند، پا به ميداني ‌گذارم كه قبلاً در سالهاي پس از جنگ 8 ساله حزب بعث عليه ايران كه نتيجه آن ويراني 5 استان كشور و نابودي زيرساخت‌ها و امكانات بود، تجربه كرده بودم

hashemirafsanjani.ir   - آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه ای خطاب به مردم فهیم ، وفادار و قدر شناسی ایران اسلامی، ضمن تشریح دلایل حضور در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ،تاکید کرد:اكنون، با توكل بر خدا و با حضور شما مردم در انتخابات، مطمئنم، فصلي تازه و سرشار از اميد در تاريخ معاصر ايران با خلق حماسه رقم خواهد خورد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی،متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • WALL PAPER




    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 626
  • بازدید کلی : 8,632
  • ارتباط با ما ...

    بیـــــانیـــــه